Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Två stycken XFX 7850 1Gb

Passar på att lägga ut mina 7850s en stund innan mitt nya grafikkort anlänt, men innan någon förvirrad hittat in hit och kommer på att den behöver en eller två 7850s bör även postnord löst sin uppgift.

Korten fungerar hursomhelst bra, överklockade bara under några bänktester, annars bara kört med grundkonfigurationen. Ger ändå vettig uppdateringshastighet så länge grafikminnet räcker, så några 4k texturmoddar är bara att glömma

Korten är exakt lika dana och har vardera 2 DVI, 2 Mini Display Port, 1 HDMI

Priset avser båda två. Finns för avhämtning, de är inte värda att skicka någon stans.

Ha det gött!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej bjuder 400 kr + frakt bör bli en 89 kr i frakt om du klämmer in dom i samma kartong

Permalänk
Medlem

@j.funny: Hej! Har mätt dem nu och båda bör gå in i postenpaket för 85kr (om du inte vill ha rekommenderat). Är du intresserad av att få dem skickade är det swish i förskott som gäller, men jag kommer ha svårt att få iväg dem innan helgen. PMa mig detaljer om detta låter bra

/Andreas

Permalänk
Medlem

Hej

@Argammon: Jag tar dom där 2 korten för 485 kr. Får jag namn och mobil nummer så ska försöka swisha dig pengar i morgon när det är löning.
Med vänlig hälsning. Johan Lustig