Permalänk
Medlem

Crossover 494K IPS UHD

Hej!

Säljer Crossover 494k, i riktigt bra skick. Inga märken, pixel fel eller dylikt. Skärmen har bland annat IPS 10-bit, UHD, HDMI 2.0, inbyggda högtalare, fjärrkontroll. Ni kan läsa mer inne på deras hemsida Mer info om skärmen . Nypris när den köptes låg på 8100 kr.

Den kan få testas på plats, kan även lämna den mot bensin peng eller mötas upp vid rätt slut pris.
Kan även skickas men då blir det nog via bussgods. Har kvar original låda och alla tillbehören så den kommer skickas säkert. Om ni har några frågor så är det bara att fråga.

Budgivningen avslutas på lördag kväll och skärmen kan skickas iväg eller hämtas tidigast på söndag. Bud kan starta på 2500 kr och även om inte budgivningen gått högre så säljs skärmen vid det utsatta priset på den utsatta dagen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur gammal är den och varför säljer du?

Permalänk
Medlem

@pandana:

Har ett år på nacken och säljer eftersom jag ska flytta i november och behöver rensa lite. Får nöja med mina 24 tums skärmar jag köpte här för 300 kr st xD

Permalänk
Medlem

Halloj! Har du upplevt några problem med skärmen? döda pixlar eller något annat värt att nämna? Tack på förhand! Mvh//

Permalänk
Medlem

@bobish:

Nej, fungerat oväntat bra. Inga döda pixlar eller något dylikt. Så kan garantera att allt är bra, om det mot förmodan skulle vara något ( Har kollat igenom skärmen så ska inte vara något) så kan vi säkert lösa det i efterhand. Vill klart inte få något dåligt omdöme då jag säljer mycket saker här.

Permalänk
Medlem

@Keltar:

Vilket kort körde du skärmen med. Har dålig erfarenhet med koreaner, när jag switchade från gtx 970 till 980ti var jag tvungen att uppgradera nvidia drivrutiner, och då slutade skärmen att fungera.
Det var någon passthrough grej, avsaknad av elektronik i skärmen som förårsaket att skärmen fungerade inte med nyare kort.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

@zeleni:

Ett nvidia 970 men har även kört den med mina bärbara som har ett äldre mobilt nvidia grafikkort från 2013. Har tyvärr inget annat grafikkort hemma för stunden men tror inte det ska vara några problem.

Permalänk
Medlem

Attans att den är så långt bort, Landskrona är helt fel del just nu. Hur ser budgivningen ut? Tänkte om den eventuellt kunde stå några dagar eller så, eller vad kan frakten gå på?

Permalänk
Medlem

Jag gör så att jag bjuder 2500kr + frakt (genom bussgods).

Mvh/ Kristian

Permalänk
Medlem

@MsSmith:

Ingen stress att bli av med den men budgivningen avslutas på utsatt tid. Men kan givetvis hämtas senare. Tänkte kolla upp det men gissar på ca 500 kr.

Permalänk
Medlem

Budgivningen avslutas istället på söndag.

Permalänk
Medlem

Jag kan också passa på att fråga; när köptes skärmen? Mvh/

Permalänk
Skrivet av bobish:

Jag kan också passa på att fråga; när köptes skärmen? Mvh/

Står i i texten 1 år gammal

Permalänk
Medlem

@Chamoxzqt: Precis nu ser jag att det stod i kommentarerna, tack Mvh/

Permalänk
Medlem

Lägger 2700 kr + frakt

Antar att fjärrkontrollen är på koreanska?

Hur står bildkvalitén sig mot andra skärmar/TV du har haft? Ser att du har sålt en del här Använt den för film något?

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Medlem

@FZL:

Har varit mycket nöjd men efter att ha ägt en LG b6 65 oled under peroid så är allt annat bara okej xD Tycker personligen att skärmen varit rikigt bra med tanke på vad den kosta. Säljer den eftersom jag kör på två mindre skärmar för stunden pågrund av plats brist.

Japp men efter lite anävnding vänjer man sig vid kontrollen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Keltar:

@FreddanQ:

Har varit mycket nöjd men efter att ha ägt en LG b6 65 oled under peroid så är allt annat bara okej xD Tycker personligen att skärmen varit rikigt bra med tanke på vad den kosta. Säljer den eftersom jag kör på två mindre skärmar för stunden pågrund av plats brist.

Japp men efter lite anävnding vänjer man sig vid kontrollen

Haha, kan tänka mig det Men det är ju en helt annan prisklass.

Låter bra iallafall! Du har mitt bud på 2700.

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Medlem

@FZL:

Känns inte som att det kommer fler bud så du vinner! Vi tar resten på PM!