PUBG: Playerunknown's Battlegrounds

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

5h!? kom tillbaka när du har +300h

Hehehe, så mycket tid har jag inte att spela, så mycket har jag inte ens kommit upp i bf1, där är jag uppe i 155h, och det är mitt "huvudspel", och det är köpt sen release, så tar nog tid tills jag är uppe i 300h i Pubg
Men börjar bli mer och mer speltid, nu när ungarna sköter sig själva i stort sätt, drar iväg till kompisar etc för egen vind...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Hittat ak, m16(nån av modellerna) Scar, uzi bla... men ingen sniper... vet la vad sniper är...
Skulle verkligen vilja testa i spelet... får loota vidare... är det liten chans att hitta det? Eftersom jag inte hittat det än, efter 5h spelande menar jag...

Självklart är det lägre dropchans på dessa vapen.
Allt beror också på vart du väljer att landa.

Militärön har oftast flertalet KAR-98 och andra fina vapen, men där är det alltid mycket folk också. Så om man verkligen vill åt sånt så får man lära sig att droppa på de populära ställena

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Självklart är det lägre dropchans på dessa vapen.
Allt beror också på vart du väljer att landa.

Militärön har oftast flertalet KAR-98 och andra fina vapen, men där är det alltid mycket folk också. Så om man verkligen vill åt sånt så får man lära sig att droppa på de populära ställena

Ah... jag som brukar droppa lite mer i avskildhet, får panik när det är massa folk och jag inte har nånting att försvara mig med, hahaha

Permalänk
Medlem

@Swennis: Välkommen in i träsket. Var själv halvskeptisk tills man kände på nerven, handsvetten, pulsen och alla dråpliga situationer som uppstår när 100 pers kastas ut på en begränsad spelplan som dessutom krymper in i det sista.
Ägnar mig mest åt skrämselskott då jag siktar som en kratta, trasslar även in fingrarna i tangentbordet titt som tätt. Men vad fan, det är skoj och värt alla misstag när man ibland är med och gör upp om kycklingen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Ah... jag som brukar droppa lite mer i avskildhet, får panik när det är massa folk och jag inte har nånting att försvara mig med, hahaha

Så gjorde jag och de jag spelade med i början. Sluta med det på en gång, du lär dig så mycket snabbare på att hoppa där det är människor och tvingas försvara dig med det du hittar. Vips kommer du levande ur containrarna med fyra kills och en massa loot, och då har du bra läge. Annars tvingas du möta samma snubbe själv med level 1-grejer och i bästa fall en SCAR. Spelet blir framförallt mycket roligare om man söker action från början!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choffe:

Så gjorde jag och de jag spelade med i början. Sluta med det på en gång, du lär dig så mycket snabbare på att hoppa där det är människor och tvingas försvara dig med det du hittar. Vips kommer du levande ur containrarna med fyra kills och en massa loot, och då har du bra läge. Annars tvingas du möta samma snubbe själv med level 1-grejer och i bästa fall en SCAR. Spelet blir framförallt mycket roligare om man söker action från början!

Man kan göra lite som man vill, blanda Action med lungt tempo. Vi är ett gäng gubbar på +40 år som lirar ihop med mycket darr på siktet (förutom på en som är CS:GO semi proffs). Märker vi, att vi har lite oflyt ett par omgångar så drar vi till ett avskillt område och samlar oss, sen är det full Action igen. ett par omgångar

Jäkligt kul när man är med sista 2 cirklarna.

Sjukt kul spel!

Visa signatur

| Corsair Carbide Air 740 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | AMD Ryzen 5 1600X@3.6 GHz| Corsair 16GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX| ASUS 1080ti ROG STRIX Gaming | AOC AGON AG271QX |

Permalänk
Medlem

Tog och drog ihop en till video! Mest för skojs skull. Funderar dock på att göra en video i veckan eller varannan vecka som en liten miniserie. Perfekt att sitta och pilla med på söndagskvällarna. Trevlig natt på er!

Här hittar ni även den första videon.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

@Crazy: Dör du aldrig? Jag får fylla ut mina amatörvideos med misstag och missar, annars blir dom väldigt korta. Förstå fortfarande inte på hur vissa hanterar rekylen i autoläge, mina vapen ter sig som levande fiskar. Det hoppar, kränger och studsar åt alla håll. Lite imponerande ändå att se folk som kan hantera sin arsenal.
Ska jag till slutet gäller pitten i backen och klaff med cirklarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av REWplayFF:

@Crazy: Dör du aldrig? Jag får fylla ut mina amatörvideos med misstag och missar, annars blir dom väldigt korta. Förstå fortfarande inte på hur vissa hanterar rekylen i autoläge, mina vapen ter sig som levande fiskar. Det hoppar, kränger och studsar åt alla håll. Lite imponerande ändå att se folk som kan hantera sin arsenal.
Ska jag till slutet gäller pitten i backen och klaff med cirklarna.

Jodå, vissa rundor letar sig ett shotgun, förr eller senare, mot mitt huvud. "If it bleeds, we can kill it". Dock har många år av ARMA värmt upp en rätt väl.

Angående rekyl för full auto så gäller det att testa sig fram och motarbeta rekylen. Skriver några tips nedan som för vissa kan vara självklara, men ändå är väldigt användbara:

  • Alltid Vertical Grip före Angled Grip. Vertical Grip har högre % recoil reduction än Angled (både vertikalt och horisontellt), men bör ändras i framtiden.

  • Flash Hider > Compensator > Suppressor. Jag kör nästan alltid Suppressor före övriga attachments, men för bäst kontroll med full auto är Flash Hider och Compensator att föredra där Flash Hider ligger i framkant. Dock är inte Suppressor på något sätt ett dåligt val.

  • Croucha när du skjuter för att få ännu mera stöd.

  • Sänk/Höj Mouse Sensitivity/DPI. Somliga spelar med en DPI som kanske inte alltid passar ens spelstil eller t.o.m. speltitel.
    Testa att leka rundor med DPI:n för att underlätta rekylmotarbetet.

  • AKM: Flash Hider/Compensator är nästan ett måste. AK:n drar annars iväg allt för vilt och är man då inte beredd på detta så kommer den säkerligen att bli ens död i en 1v1.

  • M416: En M416 utan attachments kan gå rätt vilt den med. För att bli optimal så krävs alla attachments. Därefter ligger rekylen rätt lågt.

  • SCAR-L: Kräver inte lika mycket jobb som M416 både när det gäller attachments och rekyl. En SCAR-L med attachments skjuter spikrakt i full auto. Har du endast Vertical Grip så är det iallafall en bra utgångspunkt.

  • UMP9: Superenkelt vapen att kontrollera. Också även enkelt att hitta och fylla med attachments. Precis som med SCAR-L så är endast Vertical Grip en bra utgångspunkt.

  • M249: Skjuter som en laserstråle med rätt låg rekyl. Var inte rädd att köra full auto.

  • Groza: Även detta Crate Weapon skjuter väldigt fint och kontrollerat. Var inte rädd att spraya, men för bäst kontroll skjut full auto i salvor.

Våga gå fullt ut med full auto. Det är enda sättet att lära sig!
Rätt så informativ video, om man tar det med lite salt, angående Grips.

Förtydligade lite angående Grips.
Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Jodå, vissa rundor letar sig ett shotgun, förr eller senare, mot mitt huvud. "If it bleeds, we can kill it". Dock har många år av ARMA värmt upp en rätt väl.

Angående rekyl för full auto så gäller det att testa sig fram och motarbeta rekylen. Skriver några tips nedan som för vissa kan vara självklara, men ändå är väldigt användbara:

  • Alltid Vertical Grip före Angled Grip. Vertical Grip har högre % recoil reduction än Angled, men bör ändras i framtiden.

  • Flash Hider > Compensator > Suppressor. Jag kör nästan alltid Suppressor före övriga attachments, men för bäst kontroll med full auto är Flash Hider och Compensator att föredra där Flash Hider ligger i framkant. Dock är inte Suppressor på något sätt ett dåligt val.

  • Croucha när du skjuter för att få ännu mera stöd.

  • Sänk/Höj Mouse Sensitivity/DPI. Somliga spelar med en DPI som kanske inte alltid passar ens spelstil eller t.o.m. speltitel.
    Testa att leka rundor med DPI:n för att underlätta rekylmotarbetet.

  • AKM: Flash Hider/Compensator är nästan ett måste. AK:n drar annars iväg allt för vilt och är man då inte beredd på detta så kommer den säkerligen att bli ens död i en 1v1.

  • M416: En M416 utan attachments kan gå rätt vilt den med. För att bli optimal så krävs alla attachments. Därefter ligger rekylen rätt lågt.

  • SCAR-L: Kräver inte lika mycket jobb som M416 både när det gäller attachments och rekyl. En SCAR-L med attachments skjuter spikrakt i full auto. Har du endast Vertical Grip så är det iallafall en bra utgångspunkt.

  • UMP9: Superenkelt vapen att kontrollera. Också även enkelt att hitta och fylla med attachments. Precis som med SCAR-L så är endast Vertical Grip en bra utgångspunkt.

  • M249: Skjuter som en laserstråle med rätt låg rekyl. Var inte rädd att köra full auto.

  • Groza: Även detta Crate Weapon skjuter väldigt fint och kontrollerat. Var inte rädd att spraya, men för bäst kontroll skjut full auto i salvor.

Våga gå fullt ut med full auto. Det är enda sättet att lära sig!

DPI:n håller jag på och mixrar med i detta nu. Sänker känsligheten på det mesta. Visst underlättar det något, att man är mer eller mindre talanglös hjälper inte.
Trodde angel grip var att föredra. Men då ändra jag uppfattning där...UMPen och scaren ligger ganska högt i rangordning då dessa känns något lättare att hantera. Sen ska man ju sikta också...gärna snabba reaktioner med pricken i pallet på motståndaren. Nej, minst 20 år försent för min del. Men för det mesta är det jävligt skoj ändå faktiskt.

Tack för dina råd Crazy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Jodå, vissa rundor letar sig ett shotgun, förr eller senare, mot mitt huvud. "If it bleeds, we can kill it". Dock har många år av ARMA värmt upp en rätt väl.

Angående rekyl för full auto så gäller det att testa sig fram och motarbeta rekylen. Skriver några tips nedan som för vissa kan vara självklara, men ändå är väldigt användbara:

  • Alltid Vertical Grip före Angled Grip. Vertical Grip har högre % recoil reduction än Angled, men bör ändras i framtiden.

  • Flash Hider > Compensator > Suppressor. Jag kör nästan alltid Suppressor före övriga attachments, men för bäst kontroll med full auto är Flash Hider och Compensator att föredra där Flash Hider ligger i framkant. Dock är inte Suppressor på något sätt ett dåligt val.

  • Croucha när du skjuter för att få ännu mera stöd.

  • Sänk/Höj Mouse Sensitivity/DPI. Somliga spelar med en DPI som kanske inte alltid passar ens spelstil eller t.o.m. speltitel.
    Testa att leka rundor med DPI:n för att underlätta rekylmotarbetet.

  • AKM: Flash Hider/Compensator är nästan ett måste. AK:n drar annars iväg allt för vilt och är man då inte beredd på detta så kommer den säkerligen att bli ens död i en 1v1.

  • M416: En M416 utan attachments kan gå rätt vilt den med. För att bli optimal så krävs alla attachments. Därefter ligger rekylen rätt lågt.

  • SCAR-L: Kräver inte lika mycket jobb som M416 både när det gäller attachments och rekyl. En SCAR-L med attachments skjuter spikrakt i full auto. Har du endast Vertical Grip så är det iallafall en bra utgångspunkt.

  • UMP9: Superenkelt vapen att kontrollera. Också även enkelt att hitta och fylla med attachments. Precis som med SCAR-L så är endast Vertical Grip en bra utgångspunkt.

  • M249: Skjuter som en laserstråle med rätt låg rekyl. Var inte rädd att köra full auto.

  • Groza: Även detta Crate Weapon skjuter väldigt fint och kontrollerat. Var inte rädd att spraya, men för bäst kontroll skjut full auto i salvor.

Våga gå fullt ut med full auto. Det är enda sättet att lära sig!

Då jag oftast är rädd för att använda fullauto och föredragit singlefire är detta en utmärkt post!

Visa signatur

Intel i5-13600K Corsair V 16 GB EVGA RTX 3070Ti FTW3 ULTRA Zowie XL2546K 240hz + XL2536 144hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Zowie FK2 • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Permalänk
Medlem

Undra när detta kommer fixas, hänt mig allt för många gånger, kolla från 0:20 ungefär!

Visa signatur

Intel i5-13600K Corsair V 16 GB EVGA RTX 3070Ti FTW3 ULTRA Zowie XL2546K 240hz + XL2536 144hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Zowie FK2 • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Permalänk
Medlem
Skrivet av REWplayFF:

DPI:n håller jag på och mixrar med i detta nu. Sänker känsligheten på det mesta. Visst underlättar det något, att man är mer eller mindre talanglös hjälper inte.
Trodde angel grip var att föredra. Men då ändra jag uppfattning där...UMPen och scaren ligger ganska högt i rangordning då dessa känns något lättare att hantera. Sen ska man ju sikta också...gärna snabba reaktioner med pricken i pallet på motståndaren. Nej, minst 20 år försent för min del. Men för det mesta är det jävligt skoj ändå faktiskt.

Tack för dina råd Crazy

Tekniskt sätt så ska ju både Vertical och Angled vara situationsbaserat, men som det är just nu så gör Vertical Grip det som Angled gör och så pass mycket bättre. När det gäller ADS (Aim Down Sight) för dessa Grips så ger Angled endast fördel till M416 med en liten marginal, annars är Vertical strået vassare.

Rätt så informativ video om man tar det med lite salt

Så länge det är skoj dock! Annars finns det ingen mening.

Skrivet av joppekniven:

Då jag oftast är rädd för att använda fullauto och föredragit singlefire är detta en utmärkt post!

Tackar! Kul att det uppskattades. Single fire har ju sina fördelar och jag själv använder det en del, men i close quarters eller close-mid range så är auto underbart när det flyter på. Plocka folk i fordon blir även galet enkelt när ett helt magasin går rakt in i förarrutan.

Skrivet av joppekniven:

https://www.youtube.com/watch?v=4cn4BwlpMYA

Undra när detta kommer fixas, hänt mig allt för många gånger, kolla från 0:20 ungefär!

Herregud... Detta har jag aldrig själv varit med om. Dock så satt jag en gång bak på en motorcykel och kunde inte hoppa av. Min duopartner vart avskjuten, motorcykeln välte sen precis som den gjorde för dig och sen vart jag ihjälslagen med knytnävar. Kunde varken hoppa av eller byta säte.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Några fler som har fått den asiatiska servern som default? Väldigt irriterande att man måste ändra till EU inför varje match.

Permalänk
Medlem
Skrivet av REWplayFF:

Några fler som har fått den asiatiska servern som default? Väldigt irriterande att man måste ändra till EU inför varje match.

Skit irriterande att den inte kommer ihåg valet. AS och SOLO som standard.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

@Dekkan: Japp, precis som här.

Permalänk
Medlem

Är det någon turnering eller något idag? Hörde nått om det men hittar inget.

Permalänk
Medlem

Har någon tips om hur man ändrar standard server till EU? För senaste uppdateringen får den att stannar hela tiden på au sjukt störigt när man inte lägger märke till och sen starta. Samma sak när man har avslutat en match eller rätta sagt dör så hoppar den också till au.???!!!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian LI O11 XL | Crosshair VIII Hero | 5950x | 32 GB RAM | ASUS RTX 3080 TUF | WD SN850 2TB + 2TB Intel 660p | Fiio 5K Pro | Sennheiser HD650 | Logitech G Pro | GPW+G502W | RM1000i | ASUS SWIFTx2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av minh:

Har någon tips om hur man ändrar standard server till EU? För senaste uppdateringen får den att stannar hela tiden på au sjukt störigt när man inte lägger märke till och sen starta. Samma sak när man har avslutat en match eller rätta sagt dör så hoppar den också till au.???!!!

Skickades från m.sweclockers.com

Det är en känd bugg, skulle gissa på att de kommer att fixa det snart. Håller med om att det är irriterande...

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Skrivet av joppekniven:

https://www.youtube.com/watch?v=4cn4BwlpMYA

Undra när detta kommer fixas, hänt mig allt för många gånger, kolla från 0:20 ungefär!

Om du tänkte på att du sitter fast i motorcykeln så har du väl vänster ben under cykeln, en motorcykel med sidovagn kan vara ganska tung.

Visa signatur

NO MAAM

Permalänk
Skrivet av Gustenrocks:

Är det någon turnering eller något idag? Hörde nått om det men hittar inget.

Ja den håller på just nu. Känns dock lite amatöraktig med 3PP samt att den streamas i 3000 Kbps, svårt att kolla på.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11
Skärm: Acer 27" Nitro XV272UP QHD IPS 144 Hz

Permalänk
Medlem

Mini14 är lätt favorit vapnet, första gången idag man fick chans att lira men stört skönt vapen iaf

Permalänk
Medlem

Två sunkspel på morgonen men sen styrde vi upp det

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Jag vetefan, är något med mig och motorcyklar i detta spel

Visa signatur

Intel i5-13600K Corsair V 16 GB EVGA RTX 3070Ti FTW3 ULTRA Zowie XL2546K 240hz + XL2536 144hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Zowie FK2 • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Permalänk
Medlem

Söker spelare!

Finns det någon/några duktiga spelare som söker duopartners eller kanske behöver en till för squads? Är just nu on the road to top 30 SOLO FPP EU och söker därefter likasinnade spelare som vill klättra lite för leaderboardernas skull, främst kanske i DUOS, men även i SQUADS.

Jag är själv en 24 år gammal ARMA-veteran med 400+ timmar i PUBG. Älskar soliga promenader över Yasnaya Polyana's åkrar, sköna åkturer i regnet eller att bara få stalka folk i solnedgången med kikarsikte. Men någon gång då och då vill jag inget hellre än att bara gå fullt ös rakt in i dimman. Nej, men skämt-å-sido; är en god skytt, är duktig på att spela ut folk och spelar bra tillsammans med andra.

Låter detta som du/ni, så är Ni mer än välkomna att dra iväg ett PM!
Hahaha.

/Crazy.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Finns det någon/några duktiga spelare som söker duopartners eller kanske behöver en till för squads? Är just nu on the road to top 30 SOLO FPP EU och söker därefter likasinnade spelare som vill klättra lite för leaderboardernas skull, främst kanske i DUOS, men även i SQUADS.

Jag är själv en 24 år gammal ARMA-veteran med 400+ timmar i PUBG. Älskar soliga promenader över Yasnaya Polyana's åkrar, sköna åkturer i regnet eller att bara få stalka folk i solnedgången med kikarsikte. Men någon gång då och då vill jag inget hellre än att bara gå fullt ös rakt in i dimman. Nej, men skämt-å-sido; är en god skytt, är duktig på att spela ut folk och spelar bra tillsammans med andra.

Låter detta som du/ni, så är Ni mer än välkomna att dra iväg ett PM!
Hahaha.

/Crazy.

Jag är ganska bra,
Har ca 5000+ timmar i arma och 600 timmar i pubg.
Brukar vara på sweclockers discord rätt ofta, nickar Snigel i discord och pubg.

Permalänk
Medlem

Tredje videon uppe på Youtube nu! Trevlig måndag alla.

Se alla videor här.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Skönt att man kan ha lite flyt ibland.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NaturaL:

Tur att spelet inte har deathcam. Annars hade man blivit surare än vanligt.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Går bättre när jag spelar 3pp, dör nästan alltid direkt när jag dödat en eller ingen i FPS... men gillar FPS, vill att det ska gå lika bra där, gillar inte att man kan kolla runt hörn, och ner från balkonger utan att andra ser en...
Men märker att det blir mer ös i 3pp...