Permalänk
Medlem

AMH A409u 40 3840x2160

Hej!

Fortsätter sälja av saker inför den kommande flytten!

Skärmen heter AMH A409u och är i gott skick. Har kontrollerat skärmen efter döda pixlar eller andra skador och allt ser bra ut. Mycket trevlig skärm med fin bild och förvånas värt bra högtalare. Ingår även en fjärrkontroll där man lätt kan styra alla menyer som är på engelska men ljud och dylikt. Finns 3 st HDMI utgångar, 1 DP och 1 VGA och dessa kan man enkelt byta mellan med hjälp av fjärrkontrollen. Kommer i original kartong så säkert packad.

Om ni har några frågor är det bara att fråga!! Skärmen kan hämtas, skickas eller lämnas mot en peng. Budgivningen håller på fram till lördag kväll och sedan kan den skickas eller hämtas på söndagen.

Budgivningen startar på 1699 kr och även om den ej gått högre på lördag så säljs skärmen till det priset!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 1700:- och kan hämta när som.

Permalänk
Medlem

Var i skåne finns denna?

Permalänk
Medlem

@Kuspar:

Finns i Landskrona men kan mötas upp.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Om man vill köpa den direkt. Vad vill du ha då? Bor i Svalöv och kan hämtas snabbt och smidigt. Mvh

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@TrAZZeL:

2300 kr Men endast hemma på helgen

Permalänk
Medlem

@Keltar: Okej. Jag kan ge 2200:- idag om det finns möjlighet att lösa hämtning idag? Är i Landskrona nu fram till 21:00 🙂

Permalänk
Medlem

@TrAZZeL:

2200 kr funkar men på rese jobb i Jönköping fram tills fredag kväll. Så svårt att träffas förstunden

Permalänk
Medlem

@Keltar: Förstår. Men vi kan ju höras av fredag och sen om det går att lösa då

Permalänk
Medlem

@Keltar: Tja. Ska vi boka in en tid imorgon som passar bra 😂

Permalänk
Medlem

@TrAZZeL:

Ska hjälpa mina föräldrar att flytta. Men borde vara hemma imorgon kväll. Kan nog svänga inom Helsingborg på vägen dit eller vägen hem. Men vet inte exakta tider än så kan återkomma med det.

Permalänk
Medlem

@Keltar: Okej. Ja vi kan ju höras av imorgon. Bor i Teckomatorp så har inte långt att hämta. Jobbar idag 19:00-07:15 imorgon samma. Så det är om vi kan lösa det där mellan? Skickar mitt nummer i pm.