Intressekoll - Småfixat POK3R RGB, MX Brown

Permalänk
Medlem

Intressekoll - Småfixat POK3R RGB, MX Brown

Hejsan allihopa!

Är en student som är sugen på att byta in mitt tangentbord med ett sug för HHKB, så jag kollar mest läget och hur stor marknaden för mekaniska tangentbord är här på SC.
Vad skulle eventuella köpare kunna tänka sig att betala för mitt tangentbord som jag har här?

Tangentbordet är ett Pok3r RGB med bruna brytare, inga som helst problem, inget är trasigt och alla brytare aktuerar där dom ska.
Jag har bytt caps till blanka vita PBT-caps från NPKC från Massdrop, och fyra stycken Watsters från en liten groupbuy, dessa i doubleshot ABS.

Vid ett köp skulle jag även skicka med alla originaltangenter och originalsladden.
Vill bara nämna det igen att jag antagligen inte kommer sälja detta tangentbord denna gång, men kanske lämnar min hand om rätt bud kommer.

Är mycket intresserad ifall någon har ett HHKB till bytes, men har svårt att se varför någon skulle vilja byta en HHKB till detta.

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera mig gärna vid svar (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av olundmark:

Hejsan allihopa!

Är en student som är sugen på att byta in mitt tangentbord med ett sug för HHKB, så jag kollar mest läget och hur stor marknaden för mekaniska tangentbord är här på SC.
Vad skulle eventuella köpare kunna tänka sig att betala för mitt tangentbord som jag har här?

Tangentbordet är ett Pok3r RGB med bruna brytare, inga som helst problem, inget är trasigt och alla brytare aktuerar där dom ska.
Jag har bytt caps till blanka vita PBT-caps från NPKC från Massdrop, och fyra stycken Watsters från en liten groupbuy, dessa i doubleshot ABS.

Vid ett köp skulle jag även skicka med alla originaltangenter och originalsladden.
Vill bara nämna det igen att jag antagligen inte kommer sälja detta tangentbord denna gång, men kanske lämnar min hand om rätt bud kommer.

Är mycket intresserad ifall någon har ett HHKB till bytes, men har svårt att se varför någon skulle vilja byta en HHKB till detta.

Mvh

Läs hela annonsen här

Jag har faktiskt ett HHKB, skulle kunna tänka mig att byta för en slant emellan.

Permalänk
Medlem

@kelloxz: Skickar ett PM din väg.

Visa signatur

Citera mig gärna vid svar (:

Permalänk
Medlem

Denna tråd kan stängas/markeras som såld.

Visa signatur

Citera mig gärna vid svar (:

Permalänk
Medlem

Ser att den är såld, men vad hade du förväntat dig för pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Ser att den är såld, men vad hade du förväntat dig för pris?

Vet inte riktigt själv ska jag vara ärlig och säga, därmed den osäkra annonseringen. Men runt 1300-1600 med tanke på skicket mitt exemplar är i, och extrasmåsakerna. Beror ju helt på vad folk är redo att betala, med tanke på att bruna brytare kanske inte är det hetaste på marknaden.

Visa signatur

Citera mig gärna vid svar (: