Permalänk
Medlem

MSI r9 390X

Hejsan!

Har ett r9 390X som fungerar finfint men jag funderar på att sälja det för att jag helt enkelt inte har råd att behålla det.

Har ej använts till mining eller överklockning.

Inköpt från webhallen, kvitto finnes.

Ett minus är att jag inte har kvar kartongen, vilket gör att vi får diskutera hur frakt ska gå till.

Kortet finns i Södertälje.

Bud startar på 1600:-
Budgivning Avslutas 1 Dec.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar på 1500 med hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hmm.. är egentligen ute efter ett 1070 men återkommer om jag inte hittar ett!

Permalänk
Medlem

1600kr + frakt

Permalänk
Medlem

Rör du dig något i Stan / söderort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ponben59:

Rör du dig något i Stan / söderort?

Egentligen inte men om priset är rätt kan det arrangeras (Stockholm city/Södra/dit man kan åka med tåg)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 1700+ uppmötning på Söder då

Permalänk
Medlem

1800+upphämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|MSI Mpower z77| i5 3570k @ 4,2 Ghz | Hyper 212 evo | 8 GB Corsair Vengeance LP | Sapphire Radeon HD 7870 Ghz OC edition och Asus Radeon HD 7870 Ghz 2 GB | Corsair Neutron 120 GB SSD | Seagate barracuda 1 tb | Silverpower 650 W modular | CM Storm Scout 2

Permalänk
Medlem

1900 uppmötning på söder.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@WalrosZ: Uppdatering! Jag kommer avsluta budgivningen 19:00 ikväll. Högsta bud får kortet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ponben59:

1900 uppmötning på söder.

Skickades från m.sweclockers.com

Såld till Ponben59, PM!

Permalänk
Avstängd

en sista (första också ... där ser man) fråga. då tycke personligen att rättaste priset varit ca 16-17 hundra. så till min fråga då: Har 1 exemplar Palit Dual JETSTREAM gtx 1070, har då en 24" freesync med 144hz & 1440p (plus eventuellt komensering för DIG om jag anser dina prylar mer värdefulla!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dorkimedes:

en sista (första också ... där ser man) fråga. då tycke personligen att rättaste priset varit ca 16-17 hundra. så till min fråga då: Har 1 exemplar Palit Dual JETSTREAM gtx 1070, har då en 24" freesync med 144hz & 1440p (plus eventuellt komensering för DIG om jag anser dina prylar mer värdefulla!)

Vem snackar du med?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dorkimedes:

en sista (första också ... där ser man) fråga. då tycke personligen att rättaste priset varit ca 16-17 hundra. så till min fråga då: Har 1 exemplar Palit Dual JETSTREAM gtx 1070, har då en 24" freesync med 144hz & 1440p (plus eventuellt komensering för DIG om jag anser dina prylar mer värdefulla!)

I don't even...

Permalänk
Avstängd

@Lowkey: I'm sorry, did you like an ENG version for this part? Is this why SC. If you'll make me a serious proposition for me soon I will speak only with you in ENG if you wish so.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dorkimedes:

en sista (första också ... där ser man) fråga. då tycke personligen att rättaste priset varit ca 16-17 hundra. så till min fråga då: Har 1 exemplar Palit Dual JETSTREAM gtx 1070, har då en 24" freesync med 144hz & 1440p (plus eventuellt komensering för DIG om jag anser dina prylar mer värdefulla!)

Skrivet av Dorkimedes:

@WalrosZ: I'm sorry, did you like an ENG version for this part? Is this why SC. If you'll make me a serious proposition for me soon I will speak only with you in ENG if you wish so.

Did you put this through Google Translate? Because it makes 0 sense in Swedish mate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dorkimedes:

@WalrosZ: I'm sorry, did you like an ENG version for this part? Is this why SC. If you'll make me a serious proposition for me soon I will speak only with you in ENG if you wish so.

Let's end this right now.

The card is sold and i'm not intrested in any other hardware.

Thanks for the offer though! Have a nice day

I'm gonna try to close this thread now since the card is sold =_=