Upprensning (Zenbook, RX 480 4GB, G35, 16GB DDR3, chassin, m.m)

Permalänk
Medlem

Upprensning (Zenbook, RX 480 4GB, G35, 16GB DDR3, chassin, m.m)

Då var det dags att sälja av allt!
Har en uppsjö av saker, jag kommer lista dem en och en med en enklare beskrivning. Jag har använt ESD-band/påse i samband med hantering. Finns kartong/kvitto så skriver jag det specifikt. Datorn används i dagsläget och fungerar bra, men resten har inte funktionstestats sen de packades ner. Det är en anledning till att jag gärna ser att en försäljning sker mellan fyra ögon, det blir helt enkelt enklare om något inte fungerar enligt förväntningar. Den andra anledningen är att jag gärna slipper hantera hela biten med att skicka saker på posten. Jag är inte omöjlig när det kommer till att skicka dem, men jag ser mer än gärna att vi ses. Möjlighet att träffas i Stockholm på vardagar finns då jag jobbar i Sundbyberg, men chassin kommer jag inte att ta med mig på pendeln. Har fler bilder än som fick vara med i annonsen, vill ni se de så är det bara att fråga

UX303UB
Asus Zenbook med dessa specs (varianten med i7-6500U, 8GB RAM, IPS QHD+ och 256GB SSD):
Zenbook UX303UB
Inköpt av den ursprunglige ägaren 2016-08-18, jag köpte den via en annons här på Sweclockers den 2017-07-20. Kartong och kvitto finns. Pris: Bud, men jag har en klar prisbild för vad jag vill ha för att sälja den.

Sapphire Nitro RX 480 4GB OC
RX 480 (8GB-varianten)
Införskaffat via ett byte med min bror i somras och har blivit liggandes sen dess. Han skaffade det 2016-10-24. Garantibevis finns, levereras i orginalförpackning. Bud, men jag har en klar prisbild för vad jag vill ha för att sälja den.

ZTE MF831 4G USB-modem
ZTE MF831
Inköptes i samband med den bärbara datorn, men har inte sett så mycket användning då täckningen på pendeln under långa sträckor var för dålig. Kvitto/kartong finns. Pris: Bud

Corsair Vengeance 16GB DDR 1600MHz (4x4GB stickor)
Corsair Vengeance
Bytte till mig den i våras. Kvitto saknas, levereras i ESD-påse. Pris: Bud

Logitech G35-headset x2
G35
Införskaffade som reservlurar för något år sen på en rea. Ena paret blev bara använt en gång. Orginalkartong finns, men har en reva på ena sidan. Det andra paret är helt oanvänt. Pris: Bud

Gigabyte GA-P35-DS3 med Intel Q6600 2.4GHz och Kingston 4GB DDR2 800MHz
Q6600
Kingston DDR2
GA-P35-DS3
En del av ett extradator tidigare, men har stått oanvänt i något år. Pris: Bud

XFX Radeon HD 4890 1GB
Radeon HD 4890
Har agerat reservkort i många år, men användes mer flitigt när det var aktuellt. Levereras i orginalkartong. Pris: Bud

be quiet! Pure Power 630W
Pure power 630W
Inköpt för några år sen av en medlem här på Sweclockers. Se bilder med medföljande kablage. Levereras i orginalkartong. Pris: Bud

Cooler Master CMStorm Octance Gaming Gear (bara keyboard då mus saknas)
Octane keyboard
Inköpt för några år sen, men tangentbordet kom aldrig riktigt till användning. Levereras i orginalkartong. Pris: Bud

Corsair H80
H80
Bytte till mig den i våras. Har sett några års bruk utan problem. Behöver leta upp vilka fästen som finns, gör det vid visat intresse. Pris: Bud

Benq G2220HD LCD Monitor x2
G2220HD
En del av min tidigare 3 skärms-setup. Fungerade felfritt i många år, men har förblivit oanvända sen jag skaffade min nuvarande 4k-skärm. Orginalkartonger finns. Pris: Bud

Antec Three Hundred chassi
Three Hundred
En del av ett datorbygge som jag hade i ett år, har fungerat utan bekymmer. Levereras i orginalkartong. Pris: Bud

Lian Li Lanccol PC-K62 chassi
PC-K62
En del av min tidigare huvuddator, så den har sett några års bruk. Levereras i orginalkartong. Pris: Bud

Corsair SP120-chassifläktar x2 (High Performance Edition)
SP120
Bytte till mig den i våras, har inte sett så mkt bruk de var ett felköp. Pris: Bud

Betalning sker via swish eller kontant. Bud sker i tråden. Hör av er om ni har några frågor.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

300 på minnena

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 350:- + frakt för Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Avstängd

1700 + frakt rx 480

Permalänk
Testpilot

400kr + frakt för minnerna.

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Medlem

Budar 300:-för PSU.
Helst så snabbt som möjligt då mitt nuvarande rigg ej har ett PSU...

Mvh

Permalänk
Medlem

300 kr + frakt
Gigabyte GA-P35-DS3 med Intel Q6600 2.4GHz och Kingston 4GB DDR2 800MHz

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bud noterade. Ha i åtanke att om det skickas så tillkommer givetvis frakt.

Permalänk
Medlem

Zenbook 2000:- (hämtar)

Permalänk

450+frakt för ddr3 minnena

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1800 +frak för 480

Permalänk
Medlem
Skrivet av Estorik:

Budar 300:-för PSU.
Helst så snabbt som möjligt då mitt nuvarande rigg ej har ett PSU...

Mvh

Har du möjlighet att mötas upp? I det fallet skulle jag kunna ta med mig det imorgon.

Skrivet av Goffefefefe:

450+frakt för ddr3 minnena

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Plastbit:

1800 +frak för 480

Bud noterade.

Permalänk
Medlem

100kr + upphämtning för g35 (den utan repa)

Permalänk
Medlem

1800 kr för 480
Hämtas i Stockholm/Sundbyberg

Permalänk
Medlem

@Icecrystal: Nej tyvärr. Men jobbar endå i veckan så är väll inte så akut om vi säger så. bara att jag hade uppskattats om det skickades så snabbt som möjligt, tar bara 1 dag för postnord.

Permalänk
Avstängd

1900+hämtning rx 480 stokcholm/sundbyberg (bor nära) eller frakt om du inte kan träffas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Estorik:

@Icecrystal: Nej tyvärr. Men jobbar endå i veckan så är väll inte så akut om vi säger så. bara att jag hade uppskattats om det skickades så snabbt som möjligt, tar bara 1 dag för postnord.

Fortsätter i ett separat meddelande. PSU preliminärt sålt.

Skrivet av XeVoNi:

1900+hämtning rx 480 stokcholm/sundbyberg (bor nära) eller frakt om du inte kan träffas.

Noterat, börjar bli nöjd.

Permalänk

450+ frakt för minnena!

Permalänk
Medlem

PSU och minnen preliminärt sålda. Har ett bud på 2000 :- på 480t som jag ämnar att ta, även om det inte är låst ännu.

Permalänk
Medlem

Finns headseten kvar?

Permalänk
Medlem

@khawaja:

Japp, båda finns kvar.

Permalänk
Medlem

Budar 200 för det oanvända paret, kan hämta när som helst!

Permalänk
Medlem

2500 för zenbook, kan hämta i sumpan :).

Visa signatur

🖥️ CM Storm Stryker | ASUS PRIME X670-P-CSM | AMD Ryzen™ 7 7800X3D |
| G-Skill 32GB DDR5 6000mhz CL30 Flare X5 Radeon 7900 XTX Hellhound 24GB WHITE |
🎮 ASUS Rog Ally | AMD Ryzen™ Z1 Extreme | 16GB RAM | Crucial P3 2TB SSD |
📸 Sony A6400 | Alldeles för många objektiv |
📱 ASUS Zenfone 9

Permalänk
Medlem

Om minnena finns kvar: 500kr och hämta i Uppsala (kvällstid då antar jag).

Permalänk
Medlem
Skrivet av khawaja:

Budar 200 för det oanvända paret, kan hämta när som helst!

Noterat, men det är för lågt för ett oöppnat par, de här lurarna kostar åtminstone det tredubbla nya.

Skrivet av sorcgsdf:

2500 för zenbook, kan hämta i sumpan :).

Noterat, det ligger dock för lågt. När det gäller datorn så har jag fått en hel del låga bud. Skriver det här, så att vi undviker det framöver: Jag kommer inte sälja datorn för under 4500:- då behåller jag den hellre själv.

Skrivet av Oliv3n:

Om minnena finns kvar: 500kr och hämta i Uppsala (kvällstid då antar jag).

Planerar på att sälja minnerna ikväll och har en i åtanke om inte det går igenom, men noterat.

Kan även passa på att säga att PSUn är såld.

Permalänk
Medlem

Ge mig ett rikt pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av khawaja:

Ge mig ett rikt pris

Ursäktar, det gick snabbt med hörlurarna. Det var en kollega som visade intresset för båda paren här strax efter att jag sist skrev. Han gav ett bra pris för båda, så att såvidare inget oväntat händer där så är de sålda.

Permalänk
Medlem

Uppdatering:
be Quiet! PSU, G35, DDR3-minnen och RX 480 sålt. Resten kvarstår, fast H80t finns det bara socket 775-fästen till.