Utrensning, DAC + högtalare, AIO-kylning, mikrofon

Permalänk
Medlem

Utrensning, DAC + högtalare, AIO-kylning, mikrofon

Behöver rensa lite

AIO:
H110i GT, cpu-kylare med 280mm radiator, grym kylare som inte passar mig i övergången till mITX, enda anledningen till att jag gör av med den!
Kartong finns, kan därmed skickas mot att köpare betalar frakten.

Pris: 600

Blue microphones snowball ice svart, har köpt och monterat pop filter
Kartong saknas och därför föredras upphämtning

Pris: 350

Högtalarpaket:

XTZ MH-800 med en Topping TP30 mk2
Högtalarna fick riktigt grymma recensioner när de släpptes trots ett högt pris (cirkapris 4000), högtalarna är grymma, byggkvaliteten motsvarar tveklöst lanseringspriset, dessvärre har förstärkaren jag köpte till gått i graven. Den är dock ersatt med en Topping TP30 mk2, grym förstärkare med inbyggd DAC, AUX-ingång, hörlursutgång finns på,

Pris: 1500
Säljer enbart förstärkaren ensam om någon köper högtalarna först.
Skickas ej på grund av att högtalarna väger enormt mycket!

Allting finns utanför Landskrona

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag startar din budgivning med ett bud på kylaren om 450kr, jag kan hämta.

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Skrivet av Deriveh:

Jag startar din budgivning med ett bud på kylaren om 450kr, jag kan hämta.

De är väl ingen budgivning??

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem

@Powerjimmy: Det har du antagligen rätt i, jag missade att det inte stod något om det... Synd, 600kr blir lite mer än vad jag tänkt mig. (Missade en demo 240mm radiator på komplett för 600kr häromdagen, får hålla utkik.)

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deriveh:

@Powerjimmy: Det har du antagligen rätt i, jag missade att det inte stod något om det... Synd, 600kr blir lite mer än vad jag tänkt mig. (Missade en demo 240mm radiator på komplett för 600kr häromdagen, får hålla utkik.)

240mm ger dock skapligt mycket mindre kylning än 280mm.

Är dock öppen för bud om mina priser inte passar

Permalänk
Medlem

Förstärkaren kan jag vara spekulant på om det blir aktuellt.

Permalänk

Sugen på ett byte? Scarlett 2i2 + sE X1 mik?

Bor självklart i Skåne!

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem

Du har DM

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woland:

Förstärkaren kan jag vara spekulant på om det blir aktuellt.

Ok, har det i åtanke, men som jag misstänkte verkar intresset vara störst för högtalare + stärkare i paket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoltrix:

Du har DM

Du har svar

Skrivet av Powerjimmy:

Sugen på ett byte? Scarlett 2i2 + sE X1 mik?

Bor självklart i Skåne!

Tyvärr inte!

Skrivet av Woland:

Förstärkaren kan jag vara spekulant på om det blir aktuellt.

Ok, har det i åtanke, men som jag misstänkte verkar intresset vara störst för högtalare + stärkare i paket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaevel:

240mm ger dock skapligt mycket mindre kylning än 280mm.

Är dock öppen för bud om mina priser inte passar

Tja, då håller jag tummarna. Sambon/budgeten tillåter inte hur mycket som helst.

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk

Hur gammal och i vilket skick är mikrofonen? Hursomhelst bjuder jag 300 för den.

Tyvärr har jag ingen möjlighet att hämta i Skåne, däremot står jag självfallet för frakten.

Visa signatur

Super Mario? Ja det gör han

I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.

Permalänk
Medlem

jag är också intresserad utav förstärkaren, är även väl medveten om förtur på förstärkare + högtalare men ställer mig i kö

Visa signatur

Gillar prylar och spelar sällan

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av högtalare och förstärkare, budade någon privat till dig eller finns dom kvar?

Visa signatur

| GeForce RTX 4080 | Ryzen 7 5800X | Asus TUF Gaming B550M-Plus | Corsair Vengeance LPX Black 64GB | Fractal Design North | Corsair RM750X 750W v2 | Noctua NH-U12S |

Permalänk
Medlem

Högtalare och kylare sålda

Bara mikrofonen kvar, föredrar upphämtning av den som sagt

Permalänk

300 +frakt för micen om det går