Permalänk
Medlem

Glas till Define C?

Är det nån som vet ifall man kan köpa separat TG-sida?
Vill åt den tonade effekten av Meshify's sida men vill inte byta chassi bara för det.

Mvh
Marcus

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem

Tror inte det går såvida du inte har ett define C med TG orginal. fästena som behövs för att fästa glaset finns väl bara om man har glas orginal

Permalänk
Medlem
Skrivet av skrytt:

Tror inte det går såvida du inte har ett define C med TG orginal. fästena som behövs för att fästa glaset finns väl bara om man har glas orginal

Jag har redan Define C TG så ville veta om den tonade versionen fanns å få tag på separat.

Mvh

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem

Du borde annars kunna modda den a la plastfilm

Edit: jag själv vet inte, men jag vet att man kan maila o fråga fractal design och de svarar bra på huruvida det finns eller kommer att finnas

Skickades från m.sweclockers.com