The Legend of Zelda: Breath of the Wild-tråden

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Margell: Jag hade avvaktat, det finns sjukt mycket innehåll redan och efter mina 50+ timmar känner jag inget behov för dlc:n.
Dock är vi alla olika. Jag har inte ens kört klart huvudstoryn utan utforskar mycket fortfarande

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Margell:

Har precis köpt ett Switch till familjen och 3 av 4 familjemedlemmar har fastnat i spelet. Är en total gaming noob, så ursäkta den dumma frågan, skall man köpa DLC kitet direkt för att få lite ner att göra under spelet gång eller när man klarat spelet för att kunna spela lite längre?

Skickades från m.sweclockers.com

De stora uppdragen i både dlc är ren "end game content", dvs. saker att göra när du klarat spelet. Du kan utan vidare vänta med köp till det att ni i alla fall klarat main quest, dvs dödat ganon.

Det medföljer några mindre sidequests med, de går kanske att göra under spelets gång, jag har dålig koll för jag klarade spelet innan några dlc släpptes.

Edit: Som nordhnet säger, du kommer få ut mycket av spelet utan dlcs. jag ligger på 140+ timmar nu enligt switchen och jobbar fortfarande på dlc nr 2.
Har även några sidequests och annat smått att samla, tror aldrig jag lyckas nå 100% completed och om jag gör sker det inte före 200h-strecket.

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Utan DLC har jag lagt 275+ timmar på BOTW.

Sedan jag fick Hero's path som ännu inte är maxad (lär göra på 300 timmar misstänker jag) har jag sprungit rundor och kollat in minsta lilla hörn och jag är inte nära på att ha slutfört detta.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

Jag införskaffade BOTW på black friday, och än har jag inte kommit mig för att spela längre än 10 minuter in av en specifik anledning -
Jag kom direkt från Mario Odyssey med sina 60fps.
Jag blev direkt illamående av att försöka ställa om till crapfactorn som är frameraten utgör i BOTW. Så pass att jag troligtvis aldrig kommer ge det en riktig chans.

Lite synd, kan jag tycka, då jag läser allt positivt om spelet här i tråden.

EDIT: Jag hade hellre tagit nedskalad grafik om jag fått bättre framerate. Oacceptabelt att tvingas spela på N64's Goldeneye-frameratenivå år 2017.

Visa signatur

| 12900k w/ Noctua NH-D15 | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 4800mhz | Corsair MP600 XT M.2 1TB | Gigabyte RTX 3090 Vision OC | Be Quiet! Dark Base 900 Pro | Seasonic Prime TX 1000w | 1x LG GN950 (27" 4k 144hz IPS) + 2x LG 27UK850 (27" 4k 60hz IPS)

Permalänk
Medlem
Skrivet av FeeSpray:

Jag införskaffade BOTW på black friday, och än har jag inte kommit mig för att spela längre än 10 minuter in av en specifik anledning -
Jag kom direkt från Mario Odyssey med sina 60fps.
Jag blev direkt illamående av att försöka ställa om till crapfactorn som är frameraten utgör i BOTW. Så pass att jag troligtvis aldrig kommer ge det en riktig chans.

Lite synd, kan jag tycka, då jag läser allt positivt om spelet här i tråden.

EDIT: Jag hade hellre tagit nedskalad grafik om jag fått bättre framerate. Oacceptabelt att tvingas spela på N64's Goldeneye-frameratenivå år 2017.

Visst, det blir fps-drop på vissa ställen (i täta skogar/jungel-miljöer) men förstår verkligen inte hur du tänker. Du menar alltså att spelet är ospelbart pga dess fps? Tycker själv det flyter på väldigt bra. Känns som du hakar upp dig på siffror utan att faktiskt gå på spelupplevelse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FeeSpray:

Jag införskaffade BOTW på black friday, och än har jag inte kommit mig för att spela längre än 10 minuter in av en specifik anledning -
Jag kom direkt från Mario Odyssey med sina 60fps.
Jag blev direkt illamående av att försöka ställa om till crapfactorn som är frameraten utgör i BOTW. Så pass att jag troligtvis aldrig kommer ge det en riktig chans.

Lite synd, kan jag tycka, då jag läser allt positivt om spelet här i tråden.

EDIT: Jag hade hellre tagit nedskalad grafik om jag fått bättre framerate. Oacceptabelt att tvingas spela på N64's Goldeneye-frameratenivå år 2017.

Hintedy-hint-hint

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny Myran:

Ptja, jag antar att det här är det enda alternativet om man vägrar spela på sin switch pga. framerate.

Tack för tipset iaf.

Visa signatur

| 12900k w/ Noctua NH-D15 | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 4800mhz | Corsair MP600 XT M.2 1TB | Gigabyte RTX 3090 Vision OC | Be Quiet! Dark Base 900 Pro | Seasonic Prime TX 1000w | 1x LG GN950 (27" 4k 144hz IPS) + 2x LG 27UK850 (27" 4k 60hz IPS)

Permalänk

Jag tycker det är så himla tråkigt att Zelda blir så förlamat av gammal hårdvara som Switch. Är så sjukt sugen på att spela spelet men tycker det är enormt tråkigt att inte kunna spela det i högre upplösning och 60 bilder per sekund.
Gissar att både PS4 pro och Xbox One X hade grejat det utan problem, visst, det ser ju väldigt bra ut som det är men när man ser klipp som ovan så ser man ju att det finns så mycket mer att hämta rent grafiskt!

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoArmsButCookies:

Jag tycker det är så himla tråkigt att Zelda blir så förlamat av gammal hårdvara som Switch. Är så sjukt sugen på att spela spelet men tycker det är enormt tråkigt att inte kunna spela det i högre upplösning och 60 bilder per sekund.
Gissar att både PS4 pro och Xbox One X hade grejat det utan problem, visst, det ser ju väldigt bra ut som det är men när man ser klipp som ovan så ser man ju att det finns så mycket mer att hämta rent grafiskt!

Har du några förslag på annan bärbar hårdvara som fanns tillgänglig vid tidpunkten och kunde hålla någorlunda samma pris? Svaret är troligtvis nej eftersom det inte fanns och det är lätt att sitta här i efterhand och säga att de skulle ha gjort si och så. Dessutom är den absoluta majoriteten av alla spel till både PS4 och XB1 låsta till 30fps vilket varit konsolstandarden i många år, även på PS4 PRO handlar det om en handfull titlar som körs i 60fps.

Jag förstår inte heller varför det alltid ska jämföras med XB1/PS4 som är en helt annan typ av produkt med en helt annan målgrupp. Tanken med de flesta Nintendokonsoler har varit innovativa lösningar, ett 'barnfamiljsvänligt' prisläge och på senare tid även bärbarhet och jag tror att många glömmer det sistnämnda.

Vi diskuterade det någon sida bakåt i switchtråden och det är helt uppenbart om man ser till Nintendos reklamkampanjer och uttalanden att det främst är en bärbar konsol som kan dockas och inte tvärtom.

Jag kan hålla med om att det hade varit kul med lite mer kraft men vad är alternativen idag? En Ipad Pro för dubbla priset? PS Vita med sin antika hårdvara? Jag tycker snarare att de fått till det på ett väldigt imponerande sätt med tanke på begränsningarna de har att jobba med.

Jag är definitivt inget fan av Nintendo och har främst spelat på Microsoft och Sonys konsoler men Switchen är nog det konsolköp jag har varit mest nöjd med på senare tid och både XB1/PS4 känns väldigt mellanmjölk i alla andra avseenden än ren prestanda (som även där brister trots extremt överlägsen prestanda på papper samt en betydligt högre prislapp).

Ovan nämnda konsoler har dessutom funnits på marknaden i 3-4 år och både PS4 PRO och XB1X är att se som uppföljare snarare än samma konsol, bl.a. Microsoft har uttalat sig om saken och sagt att de i framtiden kommer att satsa mer på vidareutveckling och utbyggnad än nya plattformar.

Edit: När det gäller BOTW är det en slags portning av Wii U-versionen då det varit under utveckling flera år innan lanseringen och nästa del i serien kommer troligtvis att vara bättre optimerat då det utvecklas specifikt för Switch.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

Jag får inte ihop det här.

Zelda BotW kostar 599 kr på e-shoppen. DLC 1+2 kostar 200 kr. Alltså 799 kr.
En bundle med Zelda BothW och DLC 1+2 kostar 829 kr.

Kommer det med något extra i bundlen eller vad är grejen?

Permalänk
Medlem

Efter ca 80 spelade timmar (har inte lagt så många timmar på ett och samma spel på åtminstone 20 år) så spöade jag Ganon igårkväll. Fantastiskt spel, fantastisk speldesign och jag vet inte vad. Är definitivt inte färdig med BOTW än. Första genomspelningen var inte speciellt fokuserad utan jag sprang mest omkring och gjorde det som föll mig in. Sidequests genomfördes sällan då något annat fångade intresset. Bara det att ränna runt i spelvärldens alla vinklar och vrår är helt otroligt unserhållande.

On a sidenote så blir man snudd på ledsen för personer som här i tråden menar att de inte kommer in i spelet pga grafik, fps, framedrops och gud vet vad. Ni missar en helt underbar spelupplevelse och även om hag ska vara lite ödmjuk för att ingen behöver tycka som mig så - pröva igen. Låt spelet fånga er. Det är så värt det 😀

Räknar med att spela igenom spelet igen, förmodligen med en rätt snar uppstart. Ser fram mot att gå igenom allt lite noggrannare denna gång och det ska bli kul att uppleva allt från början igen med allt man nu vet. Får väl se om det känns värt med dlc. Jag är mer där för att få ta del av spelvärlden igen, ser ingen större poäng i att öka svårighetsgraden eller lägga till shrines eller sidequests.

Vad gjorde ni andra efter att ni klarat spelet??

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem

@TotalF:

Utöver En genomgång av AC:O så är det nedan jag fokuserat på.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

Holy hell, det var rejält med speltid. Har en treveckors grabb här hemma så hittar max nån timme om kvällen just nu 😂

Nya Mario köote jag åt kidsen men har knappt sneglat på det än. Är fortf pepp på Zelda så måste nog spela mig trött på det först...

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem

@TotalF: Jag är inte ens färdig med Zelda.

Tycker inte om att det dyker upp en procentindikator när man klarar Ganon. Ger inte upp förrän jag ser 100%.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

@TotalF: Jag är inte ens färdig med Zelda.

Tycker inte om att det dyker upp en procentindikator när man klarar Ganon. Ger inte upp förrän jag ser 100%.

Det måste jag ha missat men å andra sidan kört 100% handhållet, because reasons. Vad gäller att 100%a BOTW så är det inget jag kommer att hänge mig åt även om Vän av Ordning i mig egentligen gillar tanken. Har bara haft alltför jäkla kul med explorandet. T.ex - råkade följa kuststräckan hela vägen från ökenlandet i sydväst upp till akkala tech labb. Var väldigt rik på krabbor då 😂😂

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem

@TotalF: Det är utforskandet som är det roliga och även det som ökar på när man finner alla de små sakerna
Som du ser har jag mycket kvar att gå igenom.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av iller:

@TotalF: Det är utforskandet som är det roliga och även det som ökar på när man finner alla de små sakerna
Som du ser har jag mycket kvar att gå igenom.

http://www.dropbox.com/s/k4su1rashp4tz7y/2018010714333100-F1C11A22FAEE3B82F21B330E1B786A39.jpg?raw=1

http://www.dropbox.com/s/t1nz27vr8x1eoyk/2018010714332100-F1C11A22FAEE3B82F21B330E1B786A39.jpg?raw=1

Jag hoppas nästa Zelda blir i samma stuk men med fler större tempel/grottor/fort. Och mer fokus på story förstås.
I grunden gillar jag att vapnen inte håller i all evighet men hade gärna sett att detta görs om på något bra vis.

Påminner mig om att jag borde återvända också. Kanske skulle klämma in en ny genomspelning när jag är klar med Xenoblade Chronicles 2 kanske.

Permalänk
Medlem

@anon5930: Ja det där med att vapen går sönder, det stör mig som fasen

Visa signatur

Node 804 - Corsair RM650x - i7 7700k - Asus Z270G - Corsair 3000 - Asus 1080 ROG Strix - NZXT Kraken X41 - Samsung 850 - WIN10 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

@TotalF: Det är utforskandet som är det roliga och även det som ökar på när man finner alla de små sakerna
Som du ser har jag mycket kvar att gå igenom.

http://www.dropbox.com/s/k4su1rashp4tz7y/2018010714333100-F1C11A22FAEE3B82F21B330E1B786A39.jpg?raw=1

http://www.dropbox.com/s/t1nz27vr8x1eoyk/2018010714332100-F1C11A22FAEE3B82F21B330E1B786A39.jpg?raw=1

Den där gröna overlayen, det är en del av nån dlc va?

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av TotalF:

Den där gröna overlayen, det är en del av nån dlc va?

Hero's Path, kom i första dlcn. Angående din förra fråga ligger jag på 140+h played, story+alla shrines+flesta side quests klara. Saknar ~550 korokfrön och en hög ställen på kartan att besöka innan jag har 100%. Har varken klarat dlc1 eller 2 komplett, borde ta mig i kragen och fortsätta.

DLC 1 kom med nya finesser och gadgets samt trial of the sword, ett enligt mig väldigt utmanande combatbaserat uppdrag. Dlc 2 verkar hittills vara mer av samma sak som de vanliga questen fast något lurigare shrines.

Om det är värt att skaffa är helt upp till dig, men går du för 100% är ettan jäkligt användbar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av TotalF:

Den där gröna overlayen, det är en del av nån dlc va?

Det är lite oklart men som jag förstått det fanns denna heatmap med i grundspelet och spårade dina steg genom hela spelet. Dock krävs det att man köper till ett DLC-paket för att kunna låsa upp funktionen vilket (om det stämmer) är riktigt ruttet gjort och ett klassiskt exempel på s.k. 'day one DLC'.

Finns det möjlighet att utöka storleken på vapenförrådet? Jag har inte hunnit så långt in i spelet än men stör mig rejält på att alla vapen går sönder så småningom och inte heller går att reparera. Jag kan förstå tanken bakom det men det är inte så kul när man har använt upp alla sina vapen och blir tvungen att plocka upp påkar från Bokoblins...

Å andra sidan kanske de vapen man hittar senare i spelet har högre durability så det kanske jämnar ut sig.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av ågren:

Det är lite oklart men som jag förstått det fanns denna heatmap med i grundspelet och spårade dina steg genom hela spelet. Dock krävs det att man köper till ett DLC-paket för att kunna låsa upp funktionen vilket (om det stämmer) är riktigt ruttet gjort och ett klassiskt exempel på s.k. 'day one DLC'.

Finns det möjlighet att utöka storleken på vapenförrådet? Jag har inte hunnit så långt in i spelet än men stör mig rejält på att alla vapen går sönder så småningom och inte heller går att reparera. Jag kan förstå tanken bakom det men det är inte så kul när man har använt upp alla sina vapen och blir tvungen att plocka upp påkar från Bokoblins...

Å andra sidan kanske de vapen man hittar senare i spelet har högre durability så det kanske jämnar ut sig.

Ja det stämmer det kostar pengar för att använda Hero’s Path, DLC 1:

...he first expansion to The Legend of Zelda: Breath of the Wild, brings the Hero’s Path to your map as soon as you download the DLC.

Du kan utöka förråden med dina korok seeds kan du köpa nya slots:

There are a total of 900 koroks in Breath of the Wild, but you only need to find 441 seeds to max out your inventory.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

The Legend of Zelda: Breath of the Wild: Expanded Edition Hardcover

Kommer ut den 13:e februari går att förhandsboka på amazon.com för 39:99 USD
Guiden är uppdaterad med de två nya dlc:n som går att köpa till BOTW.

Permalänk
Medlem

Breath of the Wild är Zelda spelet jag gillar minst av alla jag har spelat. Besviken på bla karaktärerna, musiken, storyn, dungeons, ganon mm. Spelet får 7/10 av mig.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Cooling23:

Breath of the Wild är Zelda spelet jag gillar minst av alla jag har spelat. Besviken på bla karaktärerna, musiken, storyn, dungeons, ganon mm. Spelet får 7/10 av mig.

Lust att utveckla dig lite?

Musiken tycker jag var bra avvägd. Sparsamma stycken medans man utforskar för att inte göra en less på musiken då man kommer spendera 90% av tiden med med den i bakgrunden, och varma nostalgitrippar i byarna m.m.

Dungeons/tempel håller jag dock med om. Det kändes som stora pussel med inslag av tempel istället för tvärt om, där ingen kändes särskilt originell jämfört med resten. Roliga pussel, men fortfarande inte en värdig ersättare av tempel.

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casgar:

Lust att utveckla dig lite?

Musiken tycker jag var bra avvägd. Sparsamma stycken medans man utforskar för att inte göra en less på musiken då man kommer spendera 90% av tiden med med den i bakgrunden, och varma nostalgitrippar i byarna m.m.

Dungeons/tempel håller jag dock med om. Det kändes som stora pussel med inslag av tempel istället för tvärt om, där ingen kändes särskilt originell jämfört med resten. Roliga pussel, men fortfarande inte en värdig ersättare av tempel.

Finns bara två karaktärer jag gillar i spelet. De är Zelda och Sidon. Alla andra var ointressanta/tråkiga tyckte jag. Kan inte förklara exakt varför. Musiken är 90% ambient och lite piano. Vet inte om jag kan kalla det för musik. Musiken i striderna är väldigt dåliga tycker jag. Andra Zelda spel har mycket bättre musik. Största besvikelsen i spelet är Ganon. Han bara flyger runt slottet. Ett monster utan hjärna som inte säger ett ord. Storyn gillar jag inte pga allt har redan hänt 100 år sedan. Detta är bara vad jag tycker.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Ja, ju mer jag spelat desto mer besviken blir jag på avsaknaden av "ordentlig" musik som omfamnar mig som spelare och gör spelet mer levande. Jag tvivlar på att min avkomma kommer att minnas musiken i "sitt" första Zelda-spel.

The legend of Zelda, The Adventure of Link, A Link to the past, Ocarina of Time, Wind Waker har alla melodier som jag fortfarande minns starkt än idag.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Du kan utöka förråden med dina korok seeds kan du köpa nya slots:

Tack! Nu när jag har kommit lite längre i spelet har jag både börjat hitta vapen som är bättre och håller längre men jag har även hittat <vadhannuheter> som erbjuder möjligheten att byta korok seeds mot inventory. Trist bara att det är så drygt att leta efter alla dessa j-la frön...

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Tack! Nu när jag har kommit lite längre i spelet har jag både börjat hitta vapen som är bättre och håller längre men jag har även hittat <vadhannuheter> som erbjuder möjligheten att byta korok seeds mot inventory. Trist bara att det är så drygt att leta efter alla dessa j-la frön...

Fast hittar du alla frön (900 st) så får du nåt riktigt bra!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ågren:

Tack! Nu när jag har kommit lite längre i spelet har jag både börjat hitta vapen som är bättre och håller längre men jag har även hittat <vadhannuheter> som erbjuder möjligheten att byta korok seeds mot inventory. Trist bara att det är så drygt att leta efter alla dessa j-la frön...

Var så lugn. Efter ett tag kommer du bli less på alla frön du hittar.

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."