Gigabyte GeForce GTX 670 2GB OC+ Asus Xonar DGX

Permalänk
Medlem

Gigabyte GeForce GTX 670 2GB OC+ Asus Xonar DGX

Hej,

Säljer ett grafikkort av typ GTX 670 OC Windforce samt ljudkortet Asus Xonar DGX. Båda korten är i mycket bra skick och suttit i frugans dator och använts till att spela Diablo III i ca 15 timmar och Hearthstone ca 20 timmar för 2 år sedan. Sedan dess har hennes datorn bokstavligt talat legat i källaren. Sammanfattningsvis finns det MYCKET liv kvar i korten.

Säljes helst tillsammans till ett pris av 700 kr eller högstbjudande.

Separat
450 kr GTX 670 OC Windforce
250 kr Asus Xonar DGX

Hämtas eller skickas mot att köparen betalar frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Boredbynoobs:
Funkar det med vanlig powersupply? Jag letar efter 750 ti men tycker att det ar kanske battre med 670 om det funkar utan att byta nagot.

Permalänk
Medlem

@maxy414:

670 är klart bättre än 750 ti prestandamässigt men du har skrivit i meddelande till mig att du har 300 w PSU så hade nog ej rekommenderat det då kortet har en TDP på 170W enligt Nvidia. Andra medlemmar här kanske vet bättre dock.

Permalänk

Kortet har 8+6 pins anslutning och ett 300w nätagg lär ju knappast ha någon pcie kontakt. De flesta 400w nätagg har 1st 6 pins pcie så för att ha 8+6 pin får han nog leta efter ett 500w nätagg.

Permalänk
Medlem

700+frakt

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

700+frakt

Alright, meddelar dig ikväll angående frakt etc. om ingen annan budar högre här på tråden eller i meddelande.

Permalänk

Är grafikkortet kvar`?

Visa signatur

Cpu: i7 920 @ 3,8 Ghz HT on || Cpukylning: Corsair H100 || MoBo: Asus rampage II Gene || Grafik: Gigabyte GtX670 WF || Ram: corsair dominator 8gb || Chassi: Fractal design Arc || HDD: 128GB samsung 840 || Drivs av ett Corsiar vx 550W

Permalänk
Medlem

Hejsan! är grafikkortet kvar. I så fall kör jag gärna till Lund och Köper det av dig imorgon.
Mvh
Gustav

Visa signatur

Chassi: Fractal Design define R3 | Mobo: Asus P8Z68-V Pro Gen 3 | CPU: Intel Core I7 2600k
RAM: 4x4GB Corsair vengence 1600Mhz | GPU: Asus GTX560ti top 1024mb SSD: Intel 520 Series 120GB | Hårddisk: WD Blue 1TB | PSU: ModsXstram-pro 650w bronze | Övrigt: Luftkylning, 2 st 120mm Fractal design fläktar, 1 st Noctua 120mm fläkt, CPU fläkt (Intels orginal).