Corsair Vengenace DDR3 1600Mhz CL9 (4x4Gb)

Permalänk
Medlem

Corsair Vengenace DDR3 1600Mhz CL9 (4x4Gb)

Säljer fyra stycken minnen med en total storlek på 16Gb. Två olika serier, alltså 2x2 vardera men jag har kört alla fyra ihop i 1800Mhz utan problem.

Säljer pga uppgradering. Köparen står för frakten

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köper gärna 2 utav dem om du kan tänka dig att dela på dem, kanske finns någon mer som är ute efter 2? Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG STRIX X470-F GAMING
AMD Ryzen 5600X
G.Skill Trident Z 3600Mhz
Sapphire 5700 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av CynX:

Köper gärna 2 utav dem om du kan tänka dig att dela på dem, kanske finns någon mer som är ute efter 2? Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Jag köper gärna dom andra två om säljaren går med på det.

Visa signatur

i7 4790K & GTX 980 Ti

Permalänk
Medlem

2st

Jag kan även tänka mig köpa 2 av de 4, om försäljaren är öppen för det och att de finns kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CynX:

Köper gärna 2 utav dem om du kan tänka dig att dela på dem, kanske finns någon mer som är ute efter 2? Mvh

Skrivet av zyMboL:

Jag köper gärna dom andra två om säljaren går med på det.

Skrivet av SaiK:

Jag kan även tänka mig köpa 2 av de 4, om försäljaren är öppen för det och att de finns kvar.

För att vara rättvis så är det väl först till kvarnen när ni postade. Vill inte den första längre ha så får det gå ner till andra osv. Bara jag blir av med alla fyra totalt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Titexx:

För att vara rättvis så är det väl först till kvarnen när ni postade. Vill inte den första längre ha så får det gå ner till andra osv. Bara jag blir av med alla fyra totalt.

Jag behöver inte längre köpa minnen så näste man i kön kan ta över

Visa signatur

i7 4790K & GTX 980 Ti

Permalänk
Medlem

Minnerna är fortf. kvar. Uppskattar att vid svar/pm att du verkligen är intresserad, annars tar det bara upp onödig tid.

Permalänk
Medlem

@Titexx: Endast 2x4Gb minnen är kvar. 390kr inkl. frakt för den som vill ha dom

Permalänk

tja finns 2 x 4 GB kvar ? om så är läget så bjuder jag 300:- inkl frakt

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk
Medlem

Dem finns kvar, avböjer dock erbjudandet. Priset som står gäller.