Trött på detta ICKE demokratiska land!

Permalänk
Inaktiv

Trött på detta ICKE demokratiska land!

Överallt i detta land hör man detta SD fientliga snack och SD fientliga attityd.

Partier som vägrar samarbeta med SD, kändisar som skapar upprop och listor, Mark och Jonas som hotar att flytta utomlands om SD får för mycket inflytande.

Bla bla bla bla.......

Glömmer vi inte något i all denna SD fientliga miljö att S en gång i tiden har rasbiologi i sin historia.

Under 42 år och 8 socialdemokratiskt ledda regeringar mellan 1934 fram till det borgerliga maktskiftet 1976 så steriliserade man cirka 63 000 människor på Statens institut för rasbiologi.

Kränkningar och oförätter mot Samerna, stämplande av ”jude” i judars pass etc. men det har vi tydligen glömt och sopat under mattan.

Har personligen träffat Jimmie Åkesson och haft dialog med honom i Bollebygd februari 2017, högst intelligent, välutbildad och karismatisk man måste jag säga och många partiledare har mycket att lära av honom.

Jag har röstat och jag röstar enbart på folk jag har träffat och pratat med, ni kan räkna ut resten.

Det får bli ett slut på detta en gång för alla, SD är här för att stanna och det kommer resultatet efter valet att visa.

Sverige är ett demokratiskt land, man kan inte sopa Sveriges tredje största parti under mattan och ignorera folkets röster.
Det är ett allvarligt brott i men mening.

Permalänk
Skäggig legend

Denna tråd kommer låsa sig tyvärr då det inte är tillåtet att hålla en tråd med politisk debatt utöver teknik.

Btw: SD lär få 28-30%.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Inaktiv

Vi har yttrandefrihet i det här landet och dessutom ligger tråden under Forum > Övrigt > Övriga ämnen > Akademiska ämnen och inte under Forum > Mjukvara > Microsoft Windows eller liknande.

Jag har lika stor rätt att göra min röst hörd i detta land som alla andra.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av XHI:

Denna tråd kommer låsa sig tyvärr då det inte är tillåtet att hålla en tråd med politisk debatt utöver teknik.

Btw: SD lär få 28-30%.

Nej, dom kommer få 90-98% btw😎

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Skäggig legend

@Black Zero Läs Dock tycker jag det är lite komiskt men ändå rätt skönt. Det går inte att tysta en så stor rörelse.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Moderator
Forumledare

*Tråd låst*

Tyvärr har denna typen av trådar visat sig att fungera oerhört dåligt och jag väljer därför att låsa tråden. För mer information gällande vår inställningen till icke it-relaterad politiksnack se SweClockers inställning till politiskt innehåll och diskussioner i forumet-artikeln.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord