ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB Turbo

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB Turbo

1st ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB Turbo (TURBO-GTX1080TI-11G) säljes! Endast Hämtning.

10 månader gammal GPU säljes då det skall göras plats för en uppgradering till nya generationen.
Detta är ett sk Standard-kort utan eftermarknadskylare från Asus, fast med lite uppskruvade hastigheter. Har använts i SLI med ett identiskt kort, utan några former av GPU överklockning.

Maskin och kort köptes från Webhallen 2017-11-27 i ett av deras sk "Config"-paket. Lådor, påsar etc ingick sedermera inte vid leverans så jag har tyvärr inga sådana att erbjuda vid köp.
Kvitto kan fås, men då vid skrivandes stund, Webhallen själva klumpar ihop försäljningen i ett, så har jag ej någon specifikation på kvittot. Har hört av mig till dem för detaljspecifikation i form av kvitto eller order.

Kortet i sig har inga skavanker, skador eller problem. Inget noterat Coil-whine och datorn har vid tillfällen stått på under nätter i sovrummet.

Iom att kvitto + Anti-statpåse/låda saknas eller är av problematisk stil så är priset lite lägre än andra och kan diskuteras.
Hämtning är tyvärr det enda jag är villig att erbjuda, då lådor etc saknas så vill jag inte riskera skada på kortet.
Jag förbehåller mig som vanligt rätten att sälja till den jag vill etc etc.
Har ni några frågor så är de välkomna.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Bjuder 4500kr och kan hämta idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av minefrost:

Bjuder 4500kr och kan hämta idag.

Tack för budet. Är intressant men kommer för stunden att avvakta, hoppas du förstår det.

Permalänk
Medlem

Jag kan betala begärt pris 4800:- och kan hämta på kvällstid

Visa signatur

| Ryzen 5800X | ASUS X570 TUF | 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 CL16 | Asus RTX 3080 Strix OC | 2x Samsung 970 Evo 1TB M2 SSD | Seasonic 850W Focus Gold modulärt || Kylning: Corsair H115i PRO, 9x 140mm Be Quiet! Silent Wings 3 PWM || Skärm: ASUS MG279Q || Chassi: Fractal Design Meshify 2 Dark TG

Permalänk

Tar den för 5000kr då.

Permalänk
Medlem

Då priset redan har passerats men minefrost var tidigast med ett bud så önskar jag att pausa säljandet och väntar på ett svar från honom. Hoppas att Dance har överseende med detta.

Skrivet av minefrost:

Tar den för 5000kr då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Denzoh:

Då priset redan har passerats men minefrost var tidigast med ett bud så önskar jag att pausa säljandet och väntar på ett svar från honom. Hoppas att Dance har överseende med detta.

Självklart, respekterar det!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Ryzen 5800X | ASUS X570 TUF | 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 CL16 | Asus RTX 3080 Strix OC | 2x Samsung 970 Evo 1TB M2 SSD | Seasonic 850W Focus Gold modulärt || Kylning: Corsair H115i PRO, 9x 140mm Be Quiet! Silent Wings 3 PWM || Skärm: ASUS MG279Q || Chassi: Fractal Design Meshify 2 Dark TG

Permalänk
Avstängd

5100 hämtas om den är kvar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem

Då Minefrost köpt en annan enhet så är kortet tillgängligt igen. Hör av mig i pm till dig @Dance, utifall du fortfarande är intresserad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö och bjuder 5000:- om de andra tackar nej.

Permalänk
Medlem

Om kortet finns kvar, hör av dig till mig! Jag finns i Stockholm.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kortet är nu sålt. Tack @sali2003 - jag hoppas du blir nöjd.