Black Friday 2018 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem

@Proluial: Såg nu att jag länkades vidare från benify till samsung (sorry), men samsungs black friday deals går igång om 20 så inte osannolikt att jag bara fick tillgång lite tidigare eller något.

Permalänk
Skrivet av LightForz:

JAA!!! 1h47min så är dom mina!!
(SteelSeries Arctis Pro trådlöst gaming headset)

Såg det med! Började kolla på och jämföra trådlösa headset idag, varit sugen en längre tid.
Fastnade för Arctis Pro men tyckte att de var lite väl dyra, men för 1700 så kan man ju inte motstå.
2 minuter kvar i kön!

Permalänk
Medlem
Skrivet av incdnt:

@Proluial: Såg nu att jag länkades vidare från benify till samsung (sorry), men samsungs black friday deals går igång om 20 så inte osannolikt att jag bara fick tillgång lite tidigare eller något.

Får du något bra pris på:
https://www.samsung.com/se/tvs/qledtv-q6fn/QE65Q6FNATXXC/

Permalänk
Skrivet av sjuhundratjugo:

Såg det med! Började kolla på och jämföra trådlösa headset idag, varit sugen en längre tid.
Fastnade för Arctis Pro men tyckte att de var lite väl dyra, men för 1700 så kan man ju inte motstå.
2 minuter kvar i kön!

Började få riktig panik, har inget konto vid elfjanten.
Tur det finns klarna

Bara "kassan" tog 10min

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av sjuhundratjugo:

Såg det med! Började kolla på och jämföra trådlösa headset idag, varit sugen en längre tid.
Fastnade för Arctis Pro men tyckte att de var lite väl dyra, men för 1700 så kan man ju inte motstå.
2 minuter kvar i kön!

https://www.maxgaming.se/tradbundna-headset-1/bundle-arctis-p...

Permalänk
Medlem

Ej trådlösa dock.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Hur mycket bättre är Arctis Pro än Arctis 7? Varit inställd på Arctis 7 hela tiden men börjar fundera nu om det är värt att gå upp till Arctis Pro.

Permalänk

Dom har sladd 😅

Permalänk
Medlem

Ej trådlöst.

Permalänk
Medlem

Fortfarande inga schyssta deals på surroundförstärkare? Gärna 7.1

Permalänk
Medlem

Funkade smärtfritt för mig när man väl var färdig i kön
Det blev:
Arctic Pro Wireless
Razer Ornato Chroma
och en Ryzen 1700

Jag hade tre flikar uppe med vars en kö för varje produkt, så det vara bara att lägga till alla och gå vidare till kundvagn. Elgiganten ska ha tumme upp för smidigt betalsystem!

Permalänk
Medlem

Går bra nu. Först går det ej beställa från elgiganten sen beställde ett hue-startkit från Jula. Betalade med paypal. Men nu fick jag pengarna återbetalade......

Permalänk
Medlem

@Ompet: tyvärr inte

Permalänk
Medlem

Någon som har erfarenheter av Vellinge PC byggare?

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem

Hur är det om man beställer TV från t ex Samsungs egna hemsida, HiFi-klubben eller dylikt, går det att klicka i att man vill ha hjälp med väggmontering osv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av carus:

Hej!
Är lite tveksam om den där. Har kunnat välja abonnemang och sedan säga upp det och ta hela beloppet på en faktura tidigare i vart fall.

många utnyttjade tyvärr systemet förra året så i år har de sagt alla köp är bindinde inkl eventuella abbonemang.
Köper du utan vara tele2 kund eller tänker bli lär de markullera ordern. de kommer kolla numret man anger är registrerat hos tele 2.
så persnr+adress+nummer måste överrensstämma med abonnetten vad jag förstått.

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem
Skrivet av wilda:

Någon som har erfarenheter av Vellinge PC byggare?

Beställt där snabbt och smidigt.

Permalänk
Medlem

Vad fan. nu kan de helt plötsligt inte leverera till min jävla adress.....

"Inga tillgängliga leveransalternativ. Kontrollera dina adressuppgifter och att varorna du försöker köpa finns tillgängliga för beställning."

Permalänk
Medlem
Skrivet av carus:

Beställt där snabbt och smidigt.

tack

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem

Ingen som sett Xbox one X till bra pris? Eller är det One S som gäller, ser bara folk fråga efter den..

Permalänk
Medlem

Produkt: Samsung Galaxy S9
Länk: https://www.webhallen.com/se/product/283504-Samsung-Galaxy-S9...
Kategori: Mobiltelefoner
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4652628
Pris: 5390kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av robstar:

Ingen som sett Xbox one X till bra pris? Eller är det One S som gäller, ser bara folk fråga efter den..

One X är den "bättre modellen"

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Skrivet av LightForz:

Började få riktig panik, har inget konto vid elfjanten.
Tur det finns klarna

Bara "kassan" tog 10min

"Gateway Timeout" fick jag nu när jag skulle skickas vidare till klarna... Får se om detta lyckas

Edit: placerad i kö igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Vad händer om man lägger en beställning på Tele2 och kryssar i "Inget ab - Redan kund" utan att vara kund? Tänkte att det skulle ta stopp men nu är jag på sista sidan tror jag..

Tele 2 har ingen bindningstid. Många kör med beställa både mobil och abb (det billigaste), sen säga upp abbonemanget och begära slutfaktura för mobilen. Folk har kört på detta vis i alla deras erbjudande och inga problem.
Totalt blir det då 1 mån abb. avgift + mobilens total kostnad.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Har beställt allt som behövs till min nya dator under veckan. Det enda som saknas nu är processorn och eventuell kylning till den. I5 eller I7. Någon som har sett något om det? Har sett 200kr rabatt på i5 Coffie refresh på Inet men det är det enda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av robstar:

Ingen som sett Xbox one X till bra pris? Eller är det One S som gäller, ser bara folk fråga efter den..

Nej, pinga mig gärna om du hittar. Jag har sett på cdon.se änsålänge men inte hittat bättre än S varianten där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av robstar:

Ingen som sett Xbox one X till bra pris? Eller är det One S som gäller, ser bara folk fråga efter den..

Cdon kör Xbox One X + Forza 4 + Forza motorsport 7 för 3999kr

Finns även med Battlefield V.

https://cdon.se/spel/xbox-one-x-1tb-forza-horizon-4-forza-mot...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C CPU: AMD Ryzen 7 3700X Kylning: Noctua NH-D15 GPU: ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix OC RAM: Corsair Vengeance LPX 32GB 3200MHz Moderkort: ASUS TUF Gaming X570-PLUS SSD: 2x Corsair MP510 960GB M.2, 120GB Intel 330 HDD: WD Black 2TB 7200 rpm PSU: Corsair Vengeance 650M 650W 80+ Silver
Skärmar: ASUS PG279QZ 27", 2x ASUS PG278QE 27"

Permalänk

Nu när tiden blir knapp, Antar att CDONs Xbox One S + bundle med 1 spel för 1999 kr är så bra det blir?

Permalänk
Medlem

Och nu var varan utsåld. Jävligt trevligt slöseri med min tid. Tack för den upplevelsen Elgiganten.

Som jag sa tidigare i tråden. Det finns en anledning till att jag inte köper på Elgiganten om det finns en möjlighet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sjuhundratjugo:

Såg det med! Började kolla på och jämföra trådlösa headset idag, varit sugen en längre tid.
Fastnade för Arctis Pro men tyckte att de var lite väl dyra, men för 1700 så kan man ju inte motstå.
2 minuter kvar i kön!

Hoppas du har små öron