Asus Strix GeForce GTX 1080Ti Gaming OC edition 11GB

Permalänk
Medlem

Asus Strix GeForce GTX 1080Ti Gaming OC edition 11GB

Edit: *SÅLT!*

Hej alla!

Säljer ett ROG Strix GeForce® GTX 1080 Ti OC edition 11GB GDDR5X på grund av att jag är ett klantarsle. Köpte 2st här i mitten av maj: https://www.sweclockers.com/forum/post/17905855.
Ett var menat till ett Ghost S1 projekt och ett till min stora burk. Hade jag läst på lite bättre hade jag noterat att kylaren är en 2.5 platskylare och inte får plats i en Ghost S1.

Jag har stoppat i kortet i min fullstora låda och provkört det för att kontrollera att det fungerar och huruvida det hade någon coilwine vilket jag inte upplevde, sedan packat in det i kartongen prydligt igen.

Kvittot jag fick av stoffe9301 här i marknaden medföljer samt orginalförpackning och tillbehör.

Har bara köpt i marknaden tidigare men vill våga påstå att jag har goda referenser gällande det. Säljer till vem jag vill när jag vill och det där vanliga (någon påläst kanske kan förklara varför man skriver så?)

Startar budgivningen på 4500kr men lägger till ett köp nu pris på 5400kr vilket är 100kr mindre än vad jag betalade för kortet den 11/5-2019 (eftersom jag provkört det). Kortet finns att hämta i Nynäshamn eller så kan jag skicka spårbart/försäkrat med Postnord eller DHL, er preferens men då tillkommer fraktkostnaden förstås.

Mvh Fredrik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

4500 kr + frakt

Permalänk
Medlem

När är det inköpt?

Permalänk
Medlem

Hej! Jag tar det för ditt ”köp nu” pris + frakt. Hör av dig /Stefan

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel 9900K, Asus Maximus XI Hero (Z390), G. Skill 2x16 Gb Ram 3200 MHz CL16 (DDR4), ASUS 980Ti Strix 6 Gb, Corsair HX 750W, M.2 Samsung 970 EVO Plus (1 Tb), Fractal Design Define R6 TG, ASUS 27" ROG Swift PG279Q

Permalänk
Medlem

Är intresserad och kan betala ditt "köp nu" pris + upphämtning ifall det inte blir sålt till Stefan!

Permalänk
Medlem

Oj va snabba ni var!
Nu ska vi se, för att göra det rättvist var Stefan snabbast. Kontaktar dig i PM, är det så att Stefan ändrar sig hör jag av mig till dig Farf4r.

Tack!

Permalänk
Medlem

Stefan köpte kortet och det är nu skickat. Annonsen avslutad!
Tack till alla medverkande

Permalänk
Medlem

Plocka gärna bort annonsen, tack

Visa signatur

Zenith Extreme Alpha | Threadripper 2950X | 3080 Ti TUF OC | 64GB DDR4 3200MHz | 970 EVO Plus 1TB | 3x Red Pro 10 TB @ raid0 | OLED42C2 + 2x U3014