Tips - monteringssats från Noctua till AM4 kan fås gratis!

Permalänk
Medlem

Tips - monteringssats från Noctua till AM4 kan fås gratis!

Jag har precis köpt min första Ryzen processor men ville fortsätta använda min Noctua processorfläkt.
Såg att det fanns monteringspaket att köpa så jag kan köra min på en AM4 sockel, 99 kr överallt jag kollade.
Av en slump hittade jag att på noctua.at fanns det ett formulär där jag anmäler intresse och kvitto på fläkten så skickar dom ett paket.
Gjorde det igår kväll och nu fick jag mejl att den är på väg!

Visa signatur

Stationär, bärbar och ett par servrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ratnose:

Jag har precis köpt min första Ryzen processor men ville fortsätta använda min Noctua processorfläkt.
Såg att det fanns monteringspaket att köpa så jag kan köra min på en AM4 sockel, 99 kr överallt jag kollade.
Av en slump hittade jag att på noctua.at fanns det ett formulär där jag anmäler intresse och kvitto på fläkten så skickar dom ett paket.
Gjorde det igår kväll och nu fick jag mejl att den är på väg!

Vill lyfta denna tråd då jag står inför samma val.

Men en kanske dum fråga, skickas AM4 fästet ifrån USA? Följdfrågan är då om den fastnar i tullen och behöver betalas för? Vet inte om det här med gåva släpps igenom längre.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Styler:

Vill lyfta denna tråd då jag står inför samma val.

Men en kanske dum fråga, skickas AM4 fästet ifrån USA? Följdfrågan är då om den fastnar i tullen och behöver betalas för? Vet inte om det här med gåva släpps igenom längre.

Hej,
Nej, Noctua är från Österrike och skickar från Europa. Tar kanske en vecka att få ett kitt.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin