Novatouch, Svive Triton TKL Blå, Wacom Intuos s BT

Permalänk
Medlem

Novatouch, Svive Triton TKL Blå, Wacom Intuos s BT

Hej!

Rensar i gömmorna och tänkte att dessa grejer kan göra större nytta hos någon annan.
Kan antingen hämtas i Degeberga kvällstid eller dagtid i Älmhult, eller skickas mot förskottsbetalning samt att köparen står för fraktkostnaden.

1. Coolermaster Novatouch TKL
Köptes här på marknaden för några månader sedan, användes i några dagar och packades sedan ner.
Kommer i orginalkartong med keycap-puller, o-ringar samt usb sladd.
Startbud 800kr + ev. frakt.

2. Svive Triton TKL Blue
Köptes från Komplett i April i fjol i hopp om att få lite konfigurerbar belysning, vilket inte riktigt visade sig stämma. Det är 4-5 färgval eller regnbåge. Kommer i orginalförpackning tillsammans med sladd.
Startbud 300kr + ev. frakt.

3. Wacom Intuos Bluetooth Small
Ritplatta som köptes för att testa på skulptering i Blender, vilket visade sig inte passa mig alls.
Kommer i orginalkartong med sladd och extra spetsar. Endast använt ett fåtal kvällar.
Startbud 400kr + ev. frakt

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köper novatouchen! betalar frakt till Umeå.

Permalänk

325 inkl frak för Svive Triton TKL Blue!

Permalänk

350 inkl frakt för Sviven

Permalänk
Medlem

Tack för buden. Jag avvaktar och kollar intresset någon dag till.

Permalänk

Sålde du Sviven till någon annan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hopppasdefunkar:

Sålde du Sviven till någon annan?

Nej, inget är sålt. Novatouch hade en köpare men det blev inte av. Skrev att jag önskade 300+frakt för svive, men det var ingen intresserad av så jag behåller det i reserv

Permalänk

Svive

Skrivet av willeykk:

Nej, inget är sålt. Novatouch hade en köpare men det blev inte av. Skrev att jag önskade 300+frakt för svive, men det var ingen intresserad av så jag behåller det i reserv

Jag pröjsar gärna 300 + 63 för post Nord skicka lätt 1 kilo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hopppasdefunkar:

Jag pröjsar gärna 300 + 63 för post Nord skicka lätt 1 kilo.

Vikten landar över 1.3kg, då det blir skicka lätt 2kg isf, vilket är 95kr. Återkom i pm hur du vill göra.