Crytek antyder återigen nytt Crysis

Permalänk
Medlem

Detta kan bli riktigt bra. Älskade egentligen alla delar, Crysis 3 MP var ett bra spel.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Nytt benchmark material på g med andra ord. Är mer exalterad över hur det kan bli och se ut/prestera än själva gameplay tror jag.

Permalänk
Medlem

Verkligen på tiden för ett Crysis 4, för en remake kan jag klara mig utan. Nytt och vasst samt låt det sätta standarden för andra att följa. Vi behöver ett nytt - can it run Crysis

Permalänk
Medlem

Hmm... 3900x, 2080Ti... But will it run Crysis?
Spännande

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Medlem

uhh yeeees!

https://www.reddit.com/r/Crysis/comments/g2c58b/yup_here_it_c...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazok:

Kan verkligen rekommendera dig att ladda ner och testa dom olika modifikationerna som finns idag för grafiken i spelet om du känner så.
Prestandan är tyvärr fortfarande kass, men upplevelsen finns där!

Tittade lite på moddb och kände igen moddar jag använde när jag senast spelade år 2015. Har det kommit något coolare sedan dess du kan tipsa om? Fast jag vet ej om jag vill köra en gång till nu när Remastern mer eller mindre är bekräftat. Tack i alla fall

Visa signatur

Philips 34M2C8600 | RTX 3090 | AMD R7 5800X3D | 32GB 3600MHz DDR4 | Gigabyte X570 Aorus Master | Seagate Firecuda 530 4TB & Kingston A2000 1TB | 27TB HDD | Seasonic Focus GX 850 | Hifiman Sundara | Fractal North XL | LG CX55 | Yamaha HS7+HS8S | Nvidia Shield TV Pro (2019)

Citera för svar!