Bästa TV, runt 10000 kronor?

Permalänk
Medlem

Bästa TV, runt 10000 kronor?

Jag är ute efter en så fin TV som möjligt för i runda slängar maximalt 10 lax. Kraven är widescreen och minst 32". Hjälp mig!

Visa signatur

"Det sista kapitalisten säljer är det rep, i vilket vi skall hänga honom." - Fadern av det röda landet i öster

Permalänk
Medlem

Tv:n jag köpte för ett halvår sen tror jag är nere på det priset, om det finns nåra kvar.
Sony KV32LS60 tror jag visst det var kanon kvalite!
Tre scart bakpå varav en kan man köra s-video på, sen har du anslutningar på sidan av tv:n en composite en s-video och två vanliga anslutningar för ljud.

En mkt bra Tv

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk

Är det inte bättre om du frågar på nån hemmabiosites forum?

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Sonyn som Heth rekomenderar har ruggigt bra bild!
(Har en kompis som köpte en sån, kostade dock 12.000:- då.....)

Visa signatur

"Det var bättre förr, men inte länge till.."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Heth
Tv:n jag köpte för ett halvår sen tror jag är nere på det priset, om det finns nåra kvar.
Sony KV32LS60 tror jag visst det var kanon kvalite!
Tre scart bakpå varav en kan man köra s-video på, sen har du anslutningar på sidan av tv:n en composite en s-video och två vanliga anslutningar för ljud.

En mkt bra Tv

just den tv:n kostar nu 8990 kr, kolla http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/tv/98045/pr...

men har det inte hänt mycket på den marknaden? kommit nya saker?

annars skulle jag personligen ställa frågan på forumet på www.minhembio.com eller kanske nån redan ställt frågan så sök i deras forum.

EDIT: kollade på pricrunner, o där kan mans tälla in lite kriterier och sen sortera efter olika saker, sorterade efter vad proffs sagt om de olika apparaterna:

http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/tv/browse?s...

sen vad svensson sagt om deras köp:
http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/tv/browse?s...

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Ärligt talat, WS är ju ren bluff. Trots man ser en ny DVD-film på en WS-TV så får man ofta svarta kanter upptill och nedtill. Ser man någon bra TV-sänd film på sin WS-TV så är perspektiven ofta helt vrickade. Nä WS kan dom stoppa upp i ....... Jag vill ha bild över HELA ytan!

Duedate

Permalänk

netonnet har bra priser på tv, vi köpte en sån där sony under 10k

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Duedate
Ärligt talat, WS är ju ren bluff. Trots man ser en ny DVD-film på en WS-TV så får man ofta svarta kanter upptill och nedtill. Ser man någon bra TV-sänd film på sin WS-TV så är perspektiven ofta helt vrickade. Nä WS kan dom stoppa upp i ....... Jag vill ha bild över HELA ytan!

Duedate

??? de kanterna reglerar man ju bort med fjärkontrollen på en WS tv!

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive