Louqe ghost MKII + Alpenföhn Black Ridge

Permalänk

Louqe ghost MKII + Alpenföhn Black Ridge

Hej!

Louqe Ghost MKII Limestone. Väldigt bra skick. Gick igenom det med ficklampa på utsidan och hittade inga märken. Friskriver mig om någon med grym syn hittar något men det är väldigt fint.
Bud från 1500kr.

Alpenföhn Black Ridge som jag kört tillsammans med Noctua fläkten nedan. Kommer med brackets för AMD samt Intel samt den förmonterade fläkten.
Bud från 250kr.

Noctua NF-A12x15 PWM Premium 120mm som suttit ovanpå Black Ridgen.
Bud från 100kr.

Allt säljes i befintligt skick. Säljer till den jag vill och prioriterar upphämtning samt om någon vill köpa hela paketet. Kan dock skicka om det blir så.

Finns i Nyköping vardagar och kan mötas i Södertälje någon helg.

Mvh Jonas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan de skickas? Du ska inte upp till Stockholm eller Uppsala snart?

Permalänk
Skrivet av seraj5:

Kan de skickas? Du ska inte upp till Stockholm eller Uppsala snart?

Jag kan skicka om det behövs. Jag ska till Stockholm (Bergshamra) nästa lördag på morgonen. Men har ett väldigt tajt schema den dagen så har typ 5 minuter att avvara till att lämna över sakerna.

Permalänk
Medlem

1500 plus frakt för allt?

Visa signatur

DAN A4 - RTX 4070 - Ryzen 5800x3d - 32Gb 3600DDR4 - 4TB NVME m.2 SSD - ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac - Corsair SF450 - Samsung 65Q80

Permalänk
Skrivet av Ronja_Hood:

1500 plus frakt för allt?

Jag avvaktar tills efter helgen i alla fall. Är ingen annan intresserad är det ditt!

Permalänk

Klart du ska få mer för det. 2000kr för allt inkluderat frakt.

Permalänk
Medlem

350kr plus frakt för kylaren och noctua fläkten

Permalänk
Skrivet av SweatyLlama:

Klart du ska få mer för det. 2000kr för allt inkluderat frakt.

Kanon! Då leder du med ca 1800kr+frakt.

Skrivet av seraj5:

350kr plus frakt för kylaren och noctua fläkten

Tack för intresset. Kommer dock prioritera allt i samma affär. Men återkopplar om jag skulle få ett bra bud på enbart chassit!

Permalänk
Medlem

Då säger vi 1900 plus frakt?

Visa signatur

DAN A4 - RTX 4070 - Ryzen 5800x3d - 32Gb 3600DDR4 - 4TB NVME m.2 SSD - ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac - Corsair SF450 - Samsung 65Q80

Permalänk
Skrivet av Ronja_Hood:

Då säger vi 1900 plus frakt?

Noterat!

Permalänk

2000kr + frakt

Permalänk
Skrivet av SweatyLlama:

2000kr + frakt

Noterat!

Permalänk

Om inget galet händer avslutar jag detta imorgon eftermiddag så kan jag skicka sakerna på tisdag!

/Jonas