Permalänk

Ncase m1 V6

Jag är andra ägaren. Orginalförpackning finns kvar och även kvitto, det är köpt från ncases.com 2019.
Det kan skickas och avhämtas.

Det finns två repor på chassit, se bild. De sitter längs långsidan. Vänstra sidan om man kollar framifrån.

Bud från 1500:-

EDIT: La till en bild på tillbehören/det som följer med

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Primär rigg: Nano S|Strix 550i | Ryzen 5 5600x | Strix 3070 OC White| 16GB RAM | SF750 |
Plexserver: Silverstone DS380 | Z690i Aorus Ultra| i3-12100 | 32 GB RAM| SF450 |

Permalänk

Gammal version, andra ägare, förmodligen saknas en del av tillbehören, inget lokalt stöd, det visar säkert tecken på hårt arbete och du betalade 1800 kr för detta i januari. För att inte tala om att ekonomin är på livsstöd. Att bjuda från 1500 kr verkar högt om det inte är ett "köp nu" pris. Jag kommer dock att bjuda 1150 kr.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Super Älg:

Gammal version, andra ägare, förmodligen saknas en del av tillbehören, inget lokalt stöd, det visar säkert tecken på hårt arbete och du betalade 1800 kr för detta i januari. För att inte tala om att ekonomin har gått ner på toaletten. Att bjuda från 1500 kr verkar högt om det inte är ett "köp nu" pris. Jag kommer dock att bjuda 1150 kr.

I think you are really rude with this comment and offer.

Permalänk

@Jeriko Jag har omformulerat det.

Tänkte en minut att jag hade felstavat "Jeriko".
Permalänk

Vad kommer frakten ligga på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Super Älg:

Gammal version, andra ägare, förmodligen saknas en del av tillbehören, inget lokalt stöd, det visar säkert tecken på hårt arbete och du betalade 1800 kr för detta i januari. För att inte tala om att ekonomin är på livsstöd. Att bjuda från 1500 kr verkar högt om det inte är ett "köp nu" pris. Jag kommer dock att bjuda 1150 kr.

Priset är rimligt satt ifall man kollar på tidigare försäljningar av Ncase M1. Varför lägger du ens en sådan onödig kommentar?

Visa signatur
Permalänk

Jag är intresserad, dock vill jag veta vad frakten ligger på så det inte springer iväg allt för mycket :).

Permalänk
Skrivet av greenflow:

Vad kommer frakten ligga på?

Skrivet av greenflow:

Jag är intresserad, dock vill jag veta vad frakten ligger på så det inte springer iväg allt för mycket :).

Postnord small eller iaf medium borde funka, dvs 95:- eller 122:- för frakt

Visa signatur

Primär rigg: Nano S|Strix 550i | Ryzen 5 5600x | Strix 3070 OC White| 16GB RAM | SF750 |
Plexserver: Silverstone DS380 | Z690i Aorus Ultra| i3-12100 | 32 GB RAM| SF450 |

Permalänk

Bjuder 1300kr plus frakt.

Permalänk
Inaktiv

Finns det kvar?

Permalänk
Skrivet av anon201296:

Finns det kvar?

Sorry, såld!

Visa signatur

Primär rigg: Nano S|Strix 550i | Ryzen 5 5600x | Strix 3070 OC White| 16GB RAM | SF750 |
Plexserver: Silverstone DS380 | Z690i Aorus Ultra| i3-12100 | 32 GB RAM| SF450 |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Falukorvig:

Sorry, såld!

Det känns lite onödigt att fortfarande ha kvar annonsen om varan är såld?