Permalänk
Medlem

Komplett har skickat PS5an igår men det står fortfarande bara ”registrerad” i Postnord appen?

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Medlem

Går att beställa på Netonnet nu.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av mistahh:

Komplett har skickat PS5an igår men det står fortfarande bara ”registrerad” i Postnord appen?

Komplett har varit fail för mig de senaste två gångerna jag beställt därifrån. Alltid tagit 2 extra onödiga dagar av oförklarig anledning. Båda gångerna beställde jag tidigt på torsdag, på eftermiddagen samma dag får jag mail att de skickat. Det går inte att spåra via posten förrän söndag och där står att postnord hämtat på söndag natt.

Så jag hade inte haft för stora förhoppningar på komplett..

Permalänk
Medlem

Netonnet har dem nu

Visa signatur

27" 3,06 c2d imac

Permalänk

Man kommer ej få förens 8 december från netonnet?

Permalänk
Skrivet av Ts_1999:

Roberto och han skrev att amazon i hela Europa skulle ha restock 19/11 och då frågade någon Sverige också och han svara ja

Kom aldrig något officiellt ifrån amazon.se

Jag trodde det var 12:00 som gällde, lite tråkigt när jag ändå var vaken 00:00.

Permalänk
Skrivet av GiD:

Netonnet har dem nu

Yes för december leverans

Permalänk
Medlem
Skrivet av machiavelli1337:

Man kommer ej få förens 8 december från netonnet?

Verkar som det plus Kundtjänst igår sa att det gällde december

Permalänk
Medlem

Uff fick precis en order in på Netonnet, paniken man grips av med alla fält som ska fyllas i XD
Beräknad leverans 8/12 är ju inte så farligt länge att vänta :3

Permalänk
Medlem

woho äntligen, la med en beställning på netonnet, 8 december kan jag vänta till

Permalänk
Skrivet av Zeroastic:

Uff fick precis en order in på Netonnet, paniken man grips av med alla fält som ska fyllas i XD
Beräknad leverans 8/12 är ju inte så farligt länge att vänta :3

Det bara snurrar för mig, går ej att genomföra köp

Permalänk
Medlem

Ett fel har uppstått! Vi ber om ursäkt för det inträffade och ber dig försöka igen. Om felet kvarstår ber vi dig kontakta vår kundservice på telefonnummer: 033-488488.

Inte vad man vill se nu

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Medlem

Aaaannnddd... It's gone

Edit: Var det någon som faktiskt fick en mailnotifiering som deras kundtjänst tjatade så mycket om?

Permalänk
Medlem

8:09 gick att beställa netonnet med leverans i December och en minut senare är det obekräftad leverans.

Permalänk
Medlem

Om de verkligen droppar in 8 dec är det helt ok för min del, vill bara vara säker på att slippa vänta en bra bit in i nästa år. Det krävs verkligen tur att få tag på en, hade ställt väckarklockan till att gå upp lite innan 9 för elgigantens release, men vaknade en timme tidigare och tänkte lika bra att kolla runt 8 om nån släpper då.

Visa signatur

Att spela är mänskligt

Permalänk
Medlem

Lyckades lägga order på Netonnet, fan vad det krånglade med Faktura, provade säkert 3 gånger, sen gick den igenom direkt med kort.

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Där var köp knappen borta. Verkar som jag fick en i december.

Permalänk
Medlem

Det är slut hos Netonnet nu

Permalänk

När jag valde swish funkade det. Pga att jag försökte med faktura flera gånger hade jag kunnat missa hela grejen.

Permalänk
Skrivet av Zeroastic:

Aaaannnddd... It's gone

Edit: Var det någon som faktiskt fick en mailnotifiering som deras kundtjänst tjatade så mycket om?

Haha nä fick ingen jävla notifiering 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nutella23:

När jag valde swish funkade det. Pga att jag försökte med faktura flera gånger hade jag kunnat missa hela grejen.

Jo precis detta hände mig ... fuck!

Permalänk
Skrivet av Zeroastic:

Uff fick precis en order in på Netonnet, paniken man grips av med alla fält som ska fyllas i XD
Beräknad leverans 8/12 är ju inte så farligt länge att vänta :3

Skämtar du =D Jag var inte inloggad på netonet och kunde tydligen inte heller betala på faktura när jag väl fick mig in. Var tvungen föra över pengar för att betala direkt och klarade inte av att hitta bankid på telefon pga stress haha. Fick en orderbekräftelse till slut så det kanske gick vägen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nutella23:

När jag valde swish funkade det. Pga att jag försökte med faktura flera gånger hade jag kunnat missa hela grejen.

Samma här, valde swish i ren panik då jag blev nekad på faktura. Lite segt då man ligger ute med pengar nu. Men jag antar man får lita på Netonnet att man är med i december leveransen.

Permalänk

Fick genom ett köp på netonet också väntar på bekräftelsen bara!

Permalänk
Medlem

Och så missade man den också, netonnet måste ha glömt att mata sina hamstrar som driver betalsystemet, hade en konsol i min kundkorg 08:00 men kunde inte betala.

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1

Permalänk

Fick igenom en beställning på NetOnNet men när jag fick bekräftelsen står det
"Förväntat datum: Ej bestämt"

Permalänk
Medlem

Haha, jag som hade tänkt köpa en till våren/sommaren men råkade hänga med i hypen alldeles för sent. Satt igår på amazon och lyckades lägga till i kundkorgen flera gånger men försvann hela tiden. Samma sak nu på netonnet.

Permalänk
Medlem

Haha på ett ögonblick så försvann hela december i ett svep! Låter svårt på elgiganten också 😅

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Mjolkchoklad:

Fick igenom en beställning på NetOnNet men när jag fick bekräftelsen står det
"Förväntat datum: Ej bestämt"

Står så i min med...

Visa signatur

|i5 2500k 4ghz| H100 PnP | 32GB CORSAIR| Powercolor 7970 1100/1500 |IN WIN DRAGON|
|Western Digital 500GB|Seagate 2TB|Corsair SSD 128GB| |K70 RGB|NAOS 8200||Acer 120hz|