Permalänk
Medlem
Skrivet av kiario:

visst gör det det, ju mer drivrutiner desto mer processer = cpu belastning.
Även om minimal förståss

Varför skulle den det? Varför blandar du in drivrutiner med CD spelaren? Samt att den lägger ju in hela spelet sen behöver man bara ha skivan i när man startar spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Trist, hade en i varukorgen men jag kunde inte välja fraktalternativ. Så kunde aldrig genomföra köpet. Ni som lyckades, var någon av er inloggade när ni lade beställningen?

Jag såg till att vara inloggad för att behöva fylla i så lite som möjligt. Allt gick på ca 15 sekunder, enda nackdelen är att jag var så stressad att jag råkade välja ett postombud som ligger ganska långt härifrån.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimrod23:

Power.se 10.00 eller Amazon kl. 12.00.

Amazon har redan haft öppet för PS5 kl 00:00. Tror inte det blir kl 12?

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Skrivet av Specias:

Trist, hade en i varukorgen men jag kunde inte välja fraktalternativ. Så kunde aldrig genomföra köpet. Ni som lyckades, var någon av er inloggade när ni lade beställningen?

Jag var inloggad och det underlättade helt klart processen. För mig var det bara att klicka i ett av tre fraktalternativ och sedan betala.

Permalänk

Fick en på elgiganten 09.00

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Trist, hade en i varukorgen men jag kunde inte välja fraktalternativ. Så kunde aldrig genomföra köpet. Ni som lyckades, var någon av er inloggade när ni lade beställningen?

Jag var inloggad. Kunde välja expressleverans 69kr och fick välja ett ombud men jag tittade inte så noga om det fanns andra leveransalternativ.

Visa signatur

| Gentoo & Win XP | AMD Athlon xp 2,5k+ | 2x 256 ddr sdram, 333 mhz Twinmos standard | epox 8rda+ | club 3d 9600pro | 80 maxtor + 2*250GB samsung | Antec Sonata | Macbook alu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kare:

Amazon har redan haft öppet för PS5 kl 00:00. Tror inte det blir kl 12?

Men det är väl lika bra att göra ett försök kl. 12.00...man vet ju aldrig.

Edit: Kanske öppnar upp igen för beställning.

Permalänk
Skrivet av Specias:

Trist, hade en i varukorgen men jag kunde inte välja fraktalternativ. Så kunde aldrig genomföra köpet. Ni som lyckades, var någon av er inloggade när ni lade beställningen?

Jag var inloggad. Hade lagt in faktureringsadress och leveransadress på mitt konto i förväg, valde betalning via Klarna.

Permalänk
Medlem

Jag hamnade aldrig i någon kö.
Första gången jag la till kundvagn försvann produkten från kundvagnen direkt.
Några sekunder senare kunde jag lägga till produkten igen och ta mig igenom flödet.
Betalade med kort och valde expressfrakt.

Fick orderbekräftelsemejl 09:01.

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x16GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 2 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Medlem

Lycka till på power.se då!

Permalänk
Medlem

På Power står det bara att produkten blir köpbar kl 10. Någon som har info om de kommer att ha fler i lager inom en snar framtid ?

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HarryBee:

Jag såg till att vara inloggad för att behöva fylla i så lite som möjligt. Allt gick på ca 15 sekunder, enda nackdelen är att jag var så stressad att jag råkade välja ett postombud som ligger ganska långt härifrån.....

Går säkert fixa med postnord när kollinummer kommer, alternativt snacka med supporten på elgiganten så kanske de ser det innan det skickas.

Permalänk
Medlem

Direkt 09.00 la jag den i kundvagnen, var redan inloggad, valde fraktsätt, fyllde i betaluppgifter, trycker på nästa, "Inga fraktalternativ finns". Har den fortfarande i kundkorgen. Kul att delta i lite lotteri såhär på morgonen ändå.

Permalänk
Medlem

Fick ett mail från Elgiganten om att jag ska få leverans den 24 November.

Permalänk

Fick någon tag på en digital version?

Permalänk
Medlem

Fick min bekräftad från elgiganten nu leverans 1-2 dagar.

ca 1000st konsoler tog slut på 5min

)

Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaltrip:

Fick ett mail från Elgiganten om att jag ska få leverans den 24 November.

Hej, när fick du din orderbekräftelse? Fick 09:00 men har inte fått något sådant mail från EG ännu!

Permalänk
Skrivet av Zaltrip:

Fick ett mail från Elgiganten om att jag ska få leverans den 24 November.

Om du vill ha fortsatt normalt blodtryck så ska du ta elgigantens tider med en nypa salt.

Permalänk
Medlem

Om någon har en extra som jag kan köpa i Skåne så skicka gärna PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maddoxswe:

Jag fick igenom både på elgiganten och NoN, kommer såklart sälja den för inköpspris till den som kan komma och hämta i Halmstad.

Är definitivt intresserad om det är en disc version, bor nära

Permalänk
Medlem

Jag lyckades få en på netonnet. Har fått mail att den skickas mellan 8/12-15/12. Pengar har dragits.
Frågar på deras chat för att dubbelkolla och får då svaret "Vi får konsoler 8/12 men jag kan inte lova att du får en".

Surt sa räven.

Permalänk

Nu när jag ska försöka på Power, ska jag refresha produktsidan eller sökresultatet?

Permalänk
Medlem

Förväntad leverans i December på Power

Permalänk
Medlem

Spammade F5 sedan 8:59, hamnade i en kö och när det var min tur var kundvagnen tom. Klickade direkt igen på köp men det stod ”max 1 per kund”.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldgrim:

Spammade F5 sedan 8:59, hamnade i en kö och när det var min tur var kundvagnen tom. Klickade direkt igen på köp men det stod ”max 1 per kund”.

Fick samma

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Nu när jag ska försöka på Power, ska jag refresha produktsidan eller sökresultatet?

Det verkar inte finnas någon köpknapp på resultatsidan, så kanske är lika bra att F5:a produktsidan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

Som sagt gick det att lägga den i varukorgen från söksidan. Jag har en beställningsbekräftelse från 09:00 i alla fall.

shit, jag satt i produkt sidan o uppdaterade hela tiden...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldgrim:

Spammade F5 sedan 8:59, hamnade i en kö och när det var min tur var kundvagnen tom. Klickade direkt igen på köp men det stod ”max 1 per kund”.

Samma, som grädde på moset så flashar fliken fortfarande med "glöm inte din varukorg".

Permalänk

Power.se förvantad leverans i december?hahahahah

Permalänk
Medlem

Så tråkigt det här.

Webhallen, bokade 2020-05. Fick ingen
Netonnet 08.00, köpte och betalade. Får ingen
Elgiganten, 09.00, "inga leveransalternativ" i kassan. Får ingen

Och så fyller man år idag dessutom, lite flyt kan man tycka man borde få då