Permalänk
Medlem

KaZaA Lite Problem

Jag har ett problem att när jag söker på kazaa så står det att, vi säger 10 användare som har den filen.. då trycker jag på den filen och sen så går jag till traffic då börjar den räkna att det är 5 användare som har den sen går det ner till 2.. 1 sen blir den remotely queued.. vad är fel?? det blir så på nästan alla filer!!

filen har bra bandwith och kvaliteten är bra?!

Vad är fel???

Permalänk
Medlem

Felet heter KaZaA Lite.
Kazaa är inte nå bra alls.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Inaktiv

KazaA är ganska bra, men ibland hittar den användare som har filen men som inte tillåter delning. Jag håller med Loki i att felet är själva KazaA och att detta program ofta används av virus spridare och andra idioter.

Permalänk

KaZaa är inte bra på någonting.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Kazaa inte bra? Lätt det bästa p2p programmet. Har aldrig fått virus och har aldrig problem med att ladda hem. Kan ni specifiera vad som egentligen är fel och inte bara köra den liknande Microsoft-windows-suger-bill-gates-ska-dö-stilen..

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Kazaa inte bra? Lätt det bästa p2p programmet. Har aldrig fått virus och har aldrig problem med att ladda hem. Kan ni specifiera vad som egentligen är fel och inte bara köra den liknande Microsoft-windows-suger-bill-gates-ska-dö-stilen..

håller helt med dig, Kazaa är helt underbart.

Permalänk
Medlem

Nu var det ju inte vad han frågade

Det låter som du har en skum bugg på din dator eller något. Det blev så för min kompis också, fast han blev så sur att han formaterade hela datorn.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nebbi
Nu var det ju inte vad han frågade

Det låter som du har en skum bugg på din dator eller något. Det blev så för min kompis också, fast han blev så sur att han formaterade hela datorn.

ok.. men datorn är nyformterad.. aja.. man får väl bara ta dom som det är 20+ users på.. verkar fungera ganska bra nu!

Permalänk
Medlem

haha, Kazaa är SÄMST!
ingen säkerhet alls även om de påstår det...
FBI och andra myndigheter ligger och scannar allt som går igenom där och så tar de fast enskilda individer...
sitter du och delar ut där så är det ditt eget fel men sitter du och delar ut på DC så är det rätt svårt för dem att göra någonting...
visst finns det ganska mycket att få tag på i kazaa (demon, privata filmer, laglig musik osv...
byt till DC...

Visa signatur

Speldator: Antec Sonata II| AMD64 4000+| 2 GB RAM| GeForce 7800GT | ASUS A8N-E|WD Raptor 74 GB 10k RPM | Syncmaster 19N 19" TFT
Server: Chieftech Matrix Fulltower| 1.2 Ghz AMD T-Bird | GeForce2 GTS| 768 MB RAM| 2.1 TB HD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RaeFon
haha, Kazaa är SÄMST!
ingen säkerhet alls även om de påstår det...
FBI och andra myndigheter ligger och scannar allt som går igenom där och så tar de fast enskilda individer...
sitter du och delar ut där så är det ditt eget fel men sitter du och delar ut på DC så är det rätt svårt för dem att göra någonting...
visst finns det ganska mycket att få tag på i kazaa (demon, privata filmer, laglig musik osv...
byt till DC...

själv har jag tröttnat på DC. Man ska helst sitta på 1 Mbit, ha 80-100 Gb utdelat, och inte köra i passivt läge om det ska vara bra... Nej tacka vet jag KaZaa Lite.

Permalänk
Avstängd

min bror körde vanliga full-med-spyware-kazaa hade samma problem som du, tänkte att jag skulle hjälpa han få sin dator att gå lite snabbare, så jag rensade med adaware och körde in lite, nu går det att ladda ner igen

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Dc är bra men ssh ftp är bäst om man har kontackter

Visa signatur

System: Team Red

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
KaZaa är inte bra på någonting.

Jodå. det är bra på att vara dåligt, sen får vi inte glömma bort alla fina spywaresen som man får gratis ;).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ooije
Jodå. det är bra på att vara dåligt, sen får vi inte glömma bort alla fina spywaresen som man får gratis ;).

Hört talas om Kazaa Lite!?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ooije
Jodå. det är bra på att vara dåligt, sen får vi inte glömma bort alla fina spywaresen som man får gratis ;).

... som man kan ta bort med Ad-Aware och liknande program.

Permalänk
Medlem

Notera min -smile :rolleyes:.

Permalänk
Medlem

Haha.. på den nya kazaa 2.5 får man inte ha ad-aware program installerade på datorn då fungerar inte kazaa..

Det blir ett till minus för KaZaA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarzan
Haha.. på den nya kazaa 2.5 får man inte ha ad-aware program installerade på datorn då fungerar inte kazaa..

Det blir ett till minus för KaZaA

gäller det den officiella KaZaa eller den "inofficiella" KaZaa Lite?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zydar
gäller det den officiella KaZaa eller den "inofficiella" KaZaa Lite?

Vanliga KaZaA "officiella"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarzan
Vanliga KaZaA "officiella"

okej, jag kör KaZaA Lite i alla fall.

Permalänk
Medlem

Kazaa lite pwnz, iofs. dc också

Visa signatur

» Answer to Life, the Universe, and Everything.
» How can we balance the budget overnight? Easy. Put a tax on sex.