Tips på in-ear lurar, trådlösa+stänger ute ljud

Permalänk

Tips på in-ear lurar, trådlösa+stänger ute ljud

Hej!

Skulle gärna ta emot tips på era bästa trådlösa / true wireless (båda funkar) hörlurar som har egenskaperna:

- Stänger ute ljud på ett bra sätt
- Mikrofon inbyggd
- Bra ljud

Airpods är ett exempel som ej fungerar för mig då jag dels tycker de är överprisade, men även att de stänger ute ljud för dåligt.

Stort tack för eventuella tips!

Anton

Permalänk
Lego Master
Skrivet av ahashakeanton:

Hej!

Skulle gärna ta emot tips på era bästa trådlösa / true wireless (båda funkar) hörlurar som har egenskaperna:

- Stänger ute ljud på ett bra sätt
- Mikrofon inbyggd
- Bra ljud

Airpods är ett exempel som ej fungerar för mig då jag dels tycker de är överprisade, men även att de stänger ute ljud för dåligt.

Stort tack för eventuella tips!

Anton

Jag har inte testat de nya Pro, men mina Galaxy Buds (1st gen) är hyggliga för priset tycker jag, och Pro har även aktiv noise cancelling. Live ska du däremot hålla dig borta från.

Annars är det väl Sony som har ett par schyssta med NC tror jag, men hur de är i allmänhet vet jag inte.

Men det är ju en jäkla skillnad på true wireless och "vanliga" trådlösa lurar. Ett par stora med bygel kan ju ha mycket större batteri, drivers osv och leverera både bättre kvalitet och funktioner, men väger å andra sidan mycket mer och är bökigare att ha med sig.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Gäller det även AirPods Pro?
Dessa är annars ganska kompetenta.

Permalänk

Har själv jabra 75t på jobbet stänger ute ljudet lika bra som de gula engångspropparna ungefär så helt ok i en industri med genomsnitt ljudnivå på 70+db nånting inga problem att höra musiken även på låg nivå.

Tror åven de släppt jabra 85t

Tycker i övrigt 75t funkar bra, något basiga men inget som inte en eq kan fixa.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Stort tack för era tips!

Har kollat lite på Jabra, ska ta mig till Hifiklubben på tisdag för att testa deras Jabramodeller.

Airpods Pro har faktiskt min flickvän så ska ta en titt på dem med (inte ens tänkt tanken att de kan ha förbättrats sedan airpods)

Ha det fint!

Permalänk

RHA True Connect 2 In Ears
Hifi experience
1800kr.

Har du råd och vill ha väldigt bra In Ears så se på RHA CL2 planars eller Beyerdynamic Xelento Wireless