Tråden om Xbox Series X|S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Umbriel:

Jag kollar Elgiganten imellanåt, men här i Karlstad har jag inte sett att de haft någon inne. Så jag skulle kunna åka till Örebro och hoppas att det finns en kvar när jag kommer dit, men riktigt så desperat är jag inte...

Lite otur med Karlstad, de flesta i Sverige har nära till nån av de just nu 34 butiker som har den inne.

Fast Örebro är ju bara 11 mil enkel väg...

Permalänk
Medlem
Skrivet av teejee:

Lite otur med Karlstad, de flesta i Sverige har nära till nån av de just nu 34 butiker som har den inne.

Fast Örebro är ju bara 11 mil enkel väg...

Just nu verkar Trollhättan/Uddevalla vara närmast, så ~30 mil tur och retur, och det går inte att boka, så ingen garanti för att de finns kvar när man kommer fram...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Umbriel:

Just nu verkar Trollhättan/Uddevalla vara närmast, så ~30 mil tur och retur, och det går inte att boka, så ingen garanti för att de finns kvar när man kommer fram...

Har skickat ett meddelande till dig har ett till salu, om du kan tänka dig begagnat 6 mil bort.

Permalänk
Medlem

Jag är den snåla typen som egentligen tänkt vänta till första rean typ, men det känns som att den är lite orimligt långt bort nu när de fortfarande inte klarar möta efterfrågan efter fyra månader.

Permalänk
Medlem

Outriders till Gamepass för konsollerna dag 1!
https://www.fz.se/nyhet/286000-bekraftat-aven-outriders-blir-...

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Konsolgrävare

Ute idag:

https://news.xbox.com/en-us/2021/03/15/five-legendary-bethesd...

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Umbriel:

Jag är den snåla typen som egentligen tänkt vänta till första rean typ, men det känns som att den är lite orimligt långt bort nu när de fortfarande inte klarar möta efterfrågan efter fyra månader.

Elgiganten får in returer ibland och säljer som fyndvara för 5125:-

Permalänk
Medlem

Jag lade precis en beställning på det nya xbox wireless headsetet, efter att ha kollat recensionerna som släpptes igår. Verkar inte vara marknadsledande ljud direkt, men enkelheten och priset vann över mig. Ämnar använda det när jag jobbar hemma med

Permalänk
Medlem
Skrivet av iDEOT:

Jag lade precis en beställning på det nya xbox wireless headsetet, efter att ha kollat recensionerna som släpptes igår. Verkar inte vara marknadsledande ljud direkt, men enkelheten och priset vann över mig. Ämnar använda det när jag jobbar hemma med

Sett till pris verkar ju det headsetet vara riktigt bra, tror de är svårt att hitta ett bättre för priset med de funktionerna

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Medlem

En fundering, går det inte att få leverans på Xbox series X? Jag menar, det är många butiker som har den på lager så det är väl inga problem? Kjell o Compani T.ex har ju fri frakt så varför inte bara beställa hem den?
Är ju ett "något" bättre alternativ än att köra 30 mil för att kunna köpa den i butik.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

En fundering, går det inte att få leverans på Xbox series X? Jag menar, det är många butiker som har den på lager så det är väl inga problem? Kjell o Compani T.ex har ju fri frakt så varför inte bara beställa hem den?
Är ju ett "något" bättre alternativ än att köra 30 mil för att kunna köpa den i butik.

Det är nog just det som oftast är problemet, den finns inte i webblager.

Men, Kjell verkar ha 5+ inne, så passa på om ni letar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jiv:

Det är nog just det som oftast är problemet, den finns inte i webblager.

Men, Kjell verkar ha 5+ inne, så passa på om ni letar!

Har de? var jag för sen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Umbriel:

Har de? var jag för sen?

Jupp, slut nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

En fundering, går det inte att få leverans på Xbox series X? Jag menar, det är många butiker som har den på lager så det är väl inga problem? Kjell o Compani T.ex har ju fri frakt så varför inte bara beställa hem den?
Är ju ett "något" bättre alternativ än att köra 30 mil för att kunna köpa den i butik.

Vilka har inne (förutom Kjell & co som inte har längre)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av iDEOT:

Jag lade precis en beställning på det nya xbox wireless headsetet, efter att ha kollat recensionerna som släpptes igår. Verkar inte vara marknadsledande ljud direkt, men enkelheten och priset vann över mig. Ämnar använda det när jag jobbar hemma med

Är nog ett bra val. Har ju fått strålande recensioner.

https://www.videogameschronicle.com/news/xboxs-new-wireless-h...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Umbriel:

Vilka har inne (förutom Kjell & co som inte har längre)?

NON och Kjell & Co har i lager:
https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/xbox/xbox-...
https://www.kjell.com/se/produkter/ljud-bild/tv-spel-gaming/x...

Permalänk
Medlem

NetOnNet är ju bra. När jag väl fick mail om att XsX finns inne var de slutsålda.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Levandebild:

NetOnNet är ju bra. När jag väl fick mail om att XsX finns inne var de slutsålda.

Lol! Hur snabba är folk på att beställa???

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Kommande spel till Game Pass denna månad

WOW

Visa signatur

Xbox Series X gamertag: rawsmus

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av edifier:

Kommande spel till Game Pass denna månad

https://i.imgur.com/ZGMLe5k.jpg
WOW

GamePass är så bra så man får svårt att bestämma sig på vad man ska spela haha

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Netonnet beställing lagd 14:49. Bevaking email kom 15:20 och då slutsåld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najk:

Lol! Hur snabba är folk på att beställa???

Skrivet av Simpa96:

Netonnet beställing lagd 14:49. Bevaking email kom 15:20 och då slutsåld

På en halvtimme hinner mycket hända. De får vara snabbare med sina notismail imo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iDEOT:

Jag lade precis en beställning på det nya xbox wireless headsetet, efter att ha kollat recensionerna som släpptes igår. Verkar inte vara marknadsledande ljud direkt, men enkelheten och priset vann över mig. Ämnar använda det när jag jobbar hemma med

Samma som jag tänkte, spel och nöje i ett.
Beställde vid 13 och väntar leverans mellan 18-22 samma dag (idag).

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Umbriel:

Just nu verkar Trollhättan/Uddevalla vara närmast, så ~30 mil tur och retur, och det går inte att boka, så ingen garanti för att de finns kvar när man kommer fram...

Nu finns den i lager i Karlstad, bara att åka dit på en gång

Permalänk
Medlem

.

Permalänk
Medlem
Skrivet av teejee:

Nu finns den i lager i Karlstad, bara att åka dit på en gång

Jag hade ett ärende till XXL idag, som ligger bredvid Elgiganten...
Jag ”råkade” gå in där på förmiddagen innan jag såg lagerstatus. Så nu ska här kopplas och spelas, tack för tipset ändå!

Permalänk
Medlem

Har en Xbox-hårddisk till min One X med Game Pass-spel på, kommer jag kunna koppla in den i min Series X sen och fortsätta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Levandebild:

Har en Xbox-hårddisk till min One X med Game Pass-spel på, kommer jag kunna koppla in den i min Series X sen och fortsätta?

Ja, det är inga problem så länge du är inloggad med samma konto och det är du som har game pass abbonemanget.

Xbox, Xbox 360 och Xbox One spel fungerar precis som vanligt från den externa.

Series X spel däremot måste ligga på den interna hårddisken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av appel1:

Ja, det är inga problem så länge du är inloggad med samma konto och det är du som har game pass abbonemanget.

Xbox, Xbox 360 och Xbox One spel fungerar precis som vanligt från den externa.

Series X spel däremot måste ligga på den interna hårddisken.

Tack! Det kommer jag vara. Med 3TB totalt lär det inte vara några problem att ha Series X-spelen på interna.