Mobilt BankID stänger ner sig

Permalänk
Medlem

Mobilt BankID stänger ner sig

Hej.

Har ett jättefrustrerande problem som aldrig haft tidigare.

När jag öppnar mobilt BankID så stänger den ner sig och kikar ut mig till Home Screen.
Har installerat om Mobilt BankID 10 gånger och det löser inte något.

Samsung Galaxy S10+

Mobilt BankID har fungerat i flera månader fram tills precis nu.

Permalänk
Medlem

Uppdatera Android Web Viewer via Google Play Store.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Caradrel:

Uppdatera Android Web Viewer via Google Play Store.

Precis, det verkar ha blivit något fel i den förra uppdateringen av Android Web Viewer, vilket ställde till det så att en massa appar krashade oavbrutet. Det gick också att lösa genom att backa uppdateringen av Web Viewer, men nu när det kommit en fix så är det bättre att uppdatera till den senaste.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caradrel:

Uppdatera Android Web Viewer via Google Play Store.

Hade samma problem som OP,

Tack alla appar funkar igen!

Permalänk
Medlem

Synd man inte såg den här tråden igår, gjorde en fabriksåterställning för att lösa problemet. 2 timmar åt skogen i onödan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 57josa:

Synd man inte såg den här tråden igår, gjorde en fabriksåterställning för att lösa problemet. 2 timmar åt skogen i onödan.

Samtidigt som det här hände gick internetbanken ned för mig så jag inte kunde använda digipass eller telefonbanken.
Blev en sömnlös natt innan alla rapporterna om Webview letade sig ut.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME