Permalänk
Medlem

LG 34GN850

Väljer att sälja då det aldrig blev den wow-känsla jag hade hoppats på att gå från 27" 16:9-skärm till 34" 21:9. Skärmen köptes för 9290kr 26/11-2020, jag säljer den för samma pris. Är det ingen som norpar den så kommer jag utnyttja öppet köp mot Inet.

Väldigt lite backlight bleed samt ips-glow enligt mig. Inga döda/lysande pixlar, ett mycket bra exemplar i mina ögon.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, upphämtning föredras men jag kan gå med på att skicka den. Jag kan lämna skärmen vid Bålsta pendeltågsstation.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ska man använda skärmen i en multi-monitor-setup så kan det vara värt att vara medveten om följande: https://lgcommunity.us.com/discussion/15282/34gn850-deep-slee...

Permalänk

Hej skulle man kunna få se på skärmen live ?

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Medlem
Skrivet av trex maffia:

Hej skulle man kunna få se på skärmen live ?

Absolut, skickar PM med adress.

MVH /Henrik

Permalänk
Medlem

Måste bara fråga. Vad använder du för argument till Inet när du använt en skärm i 5månader och sen lämnar den tillbaka?
-"Ja fick inte den wow-känslan jag hade hoppats"?! Räcker det som argument efter så lång användning, för att få pengarna tillbaka?

Visa signatur

CPU : Intel Core i9 9900K
Moderkort : Asus ROG STRIX Z390-F GAMING
Grafikkort : Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC
Skärm: Acer Predator X34GS 180Hz

Permalänk
Medlem

Jag ser att någon har vaknat upp på fel sida av sängen idag. Skärmen är såld redan, jag har visst missat ta bort annonsen.

Edit: Såg nu att annonsen visst var avslutad.