PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk

Om någon vill ha:

PS5C9MZNGP6XR2MCGU9MM

Följ länken https://www.mediamarkt.se/sv/product/_sony-playstation-5-extr...

Permalänk
Medlem

Stort tack till #Stagger för en kod, ett st PS5 är nu beställt

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem
Skrivet av mohaa:

vet ni om det kommer någon drops i februari. För det har blivit så död i sverige. Inga drops, inga information. Det känns som man kan inte få tag på en till sommar.

Med tanke på att du säljer de koder du får så är det inte så konstigt, eller hur?

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk

Jag har en i min varukorg men det står tekniskt fel när jag använder en av koderna ovan. Kan man gå vidare ändå tro? Hur fasen funkar det att betala när det står 99999kr det känns dyrt 🤑

Visa signatur

F.Wester

Permalänk

Fy farao att det ska vara så svårt att få tag i ett PS5. Blir tokig snart, försökt och försökt och försökt och försökt sen det kom ut..

En fråga som jag undrar, varför signar ni upp er och sen skriver "oj jag fick en kod, kul" men ger bort koden eller låter den brinna inne, eller ännu värre att försöka sälja koden?? Varför signa och förstöra för andra om ni inte vill köpa den? hoppas NOLL koder går till scalpers.. Trevlig helg

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrikwestermar:

Jag har en i min varukorg men det står tekniskt fel när jag använder en av koderna ovan. Kan man gå vidare ändå tro? Hur fasen funkar det att betala när det står 99999kr det känns dyrt 🤑

Samma här. Verkar strula

Permalänk
Skrivet av e96jka:

Samma här. Verkar strula

Vi kanske använder samma kod 🤣🤣🤣

Visa signatur

F.Wester

Permalänk
Medlem

Jag fick det här mejlet från MM för ett tag sedan.

Citat:

Hej!

Vi har tyvärr tekniska problem just nu vilket kan resultera i att din kod inte fungerar, skulle du vara drabbad så kommer din PS5 att hållas bokad till dess att problemet är löst och du kan köpa den.

Om problemet inte är löst innan den tidigare kommunicerade deadlinen söndag 25/4 så ser vi till att du kan köpa din konsol i nästa vecka istället.

Kontakta kundtjänst ifall din kod inte fungerar, vi ber om ursäkt för strulet!

Dock var det inga problem med min beställning tror jag, fick kvitto på mejlen och pengar är draget från kontot.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av emteze:

Vann ett ps5 på mediamarkt idag! Beställt och fick orderbekräftelse kl 15.34. Vet någon hur lång tid det brukar ta med leverans därifrån? Kliar i fingrarna nu..

Dom verkar "bjuda" på expressleverans enl. Orderbekräftelsen.
Så tippar på 1-2 arb.dagar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Känns som alla "vann" på MM... äntligen fick jag tag på en till min gaminghörna i sovrummet också!

Permalänk
Medlem

Två bekanta till mig skrev upp sig å mina vägnar men vi alla fick en kod. Tänkte som en tidigare postare att om du varit medlem på SweClockers sen innan december 2020 så kan jag skicka en kod via meddelande. Hoppas det är okej.

Vet inte om dom här tekniska problemen sätter käppar i hjulet för att ge bort koder. 🤔

Edit: Slut på koder

Permalänk
Medlem

https://iphonehome.se/playstation/playstation/

Finns vanliga och digital edition!

Säljaren verkar ganska shady dock....

Permalänk
Medlem
Skrivet av esafesa:

Känns som alla "vann" på MM... äntligen fick jag tag på en till min gaminghörna i sovrummet också!

Ja dom måste ha fått in en väldans massa konsoler, eller så är det inte så många som prenumererar på deras skräppost.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Skrivet av RedaE:

https://iphonehome.se/playstation/playstation/

Finns vanliga och digital edition!

Säljaren verkar ganska shady dock....

legit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av a14jiawa:

Kan jag får en kod? ville verkligen höp en..

okej, jag vet..
men jag var medlem hos MM sedan 2017, men äntligen fått ingen kod. :(....

Permalänk
Medlem

Har inte hängt med i tråden, men hur får man dessa koder från Mediamarkt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Har inte hängt med i tråden, men hur får man dessa koder från Mediamarkt?

du måste vara medlem hos MM , och med lite tur. tror jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av usermane:

Två bekanta till mig skrev upp sig å mina vägnar men vi alla fick en kod. Tänkte som en tidigare postare att om du varit medlem på SweClockers sen innan december 2020 så kan jag skicka en kod via meddelande. Hoppas det är okej.

Vet inte om dom här tekniska problemen sätter käppar i hjulet för att ge bort koder. 🤔

Bra att du inte bara slänger ut den här i fritext. (Jag vill inte ha en kod).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredrik Lidén:

Ja missade tidigare i tråden har några visat att dom (iphonehome.se), verkar vara en säljare av skönhetsprodukter mm. Hade nog inte handlat dära....

Permalänk
Medlem
Skrivet av a14jiawa:

du måste vara medlem hos MM , och med lite tur. tror jag.

är medlem sedan flera år tillbaka, är det något annat man skall göra utöver detta, eller skickar de ut random koder via mail?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

är medlem sedan flera år tillbaka, är det något annat man skall göra utöver detta, eller skickar de ut random koder via mail?

Man får registrera sig för tävlingen, och vara klubbmedlem. De skickade ut koderna under fredagen, och de flesta koder slutade fungera nu vid midnatt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

är medlem sedan flera år tillbaka, är det något annat man skall göra utöver detta, eller skickar de ut random koder via mail?

Man behövde anmäla sig till lottningen igår (torsdag).

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Mediamarkt har strul med koderna, men har du fått en personlig kod så ska det lösas under helgen. Om inte så håller dom en konsol om kundtjänst är kontaktad. Det är iaf det svar jag har fått som vinnare mer strulig kod.

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyK:

Ber om ursäkt, menade självklart disk-versionen. Tänkte skriva SE men fick lite hjärnsläpp verkar det som.

Du kanske tänkte DE som "Disk Edition" 😄

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej, jag söker aktivt från början av året. Hör gärna av er om ni hittar hint på utlottningar och legitima länkar.

Tack på förhand 😁

Permalänk

Är det någon som fått tag i DE? Vann på Mediamarkt och skulle köpa men ångrade mig i sista sekund då jag gärna vill ha DE samt utan extra kontroll.

Permalänk
Skrivet av azizbek:

Hej, jag söker aktivt från början av året. Hör gärna av er om ni hittar hint på utlottningar och legitima länkar.

Tack på förhand 😁

Det blir utlottning på elgiganten på måndag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rewoX:

Du kanske tänkte DE som "Disk Edition" 😄

Det kan nog stämma.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Var noggranna med att inte göra något fel i beställningen. Jag valde fel betalsätt, försökte gå tillbaka och då blev koden förbrukad. Fick koden av en snällis här så det känns ju extra segt att ha klantat bort den. Har kontaktat support men de svarar inte på helger och koderna gäller (om jag förstår rätt) bara till söndag. Eftersom jag inte är orginalvinnaren så har jag inte allt för stor förhoppning på att de kommer hålla i konsollen men vi får se. Kanske kan de se vilken enhet koden förbrukades på och bekräfta att den är min?

Permalänk
Medlem

Om nu någon mot förmodan fått tag på en kod men ångrat sig så tar jag gärna en, kan posta pingvinstång som tack 😄