LG SN7CY surround bar för 1000kr på mediamarkt prisvärt?

Permalänk
Medlem

LG SN7CY surround bar för 1000kr på mediamarkt prisvärt?

Hej MM har en nyöppnande av en butik i Barkarby och har nu ett erbjudande för ovanstående bar för 999.

Undrar om det är värt? Konkurrenten säljer den för 1700:-.

Har endast tv ljud nu aldrig haft någon annan form av extra ljud så jag vet inte subwoofer behövs som denna inte har medföljande.

Lite vilse och ville dubbelkolla. Tacksam för hjälp.

Visa signatur

| Q6600 @ 2,4Ghz, Tuniq tower | Geforce 250GTS | Corsair 6x1024MB @ 800Mhz | Gigabyte DS3 | Corsair Powersuply 520W | Samsung 500GB HDD | Antec P182 | Win7 64bit |

Permalänk
Medlem

Jag har då inte sett någon Dolby Atmos soundbar för 990 kr någonsin. Om du tänkt använda den i sovrum eller liknande så duger det säkert, annars skulle jag inte köpa den i risk för besvikelse (Man får vad man betalar för). Jag har en SL8YG där soundbaren är liknande denna och denna köpte jag för 2990 (med subwoofer) som jag tyckte var en bra deal. Den är helt ok i ett mindre vardagsrum, utan baslådan hade jag aldrig blivit nöjd.

Priset är ju rätt bra så jag skulle inte räkna med att det finns alltför många på lager när du kommer dit.

Permalänk
Medlem

Ok. Jag får går dit och lyssna. Ska ha den till ett litet vardagsrum.

Får se ifall det finns några kvar som du säger.

Visa signatur

| Q6600 @ 2,4Ghz, Tuniq tower | Geforce 250GTS | Corsair 6x1024MB @ 800Mhz | Gigabyte DS3 | Corsair Powersuply 520W | Samsung 500GB HDD | Antec P182 | Win7 64bit |

Permalänk
Medlem

Verkar helt okej, speciellt för priset
https://www.trustedreviews.com/reviews/lg-sn7cy

Permalänk
Medlem

Den var slutsålt sen i måndags 😂

Visa signatur

| Q6600 @ 2,4Ghz, Tuniq tower | Geforce 250GTS | Corsair 6x1024MB @ 800Mhz | Gigabyte DS3 | Corsair Powersuply 520W | Samsung 500GB HDD | Antec P182 | Win7 64bit |

Permalänk
Medlem

Om du bestämt vill ha en har du en fyndvara för 1290 på Netonnet.

https://www.netonnet.se/art/fyndvaror/ljud-och-bild/hemmabio/...