Permalänk
Medlem

GTX 1080 strix

Hej skall sälja GTX1080

budgivning på gtx 1080 strix med ekwb block och backplate. startbud 3000kr
originalkylare följer med

Mvh Jorvin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3000:- + frakt för 1080 kortet.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk
Medlem
Skrivet av baner85:

3000:- + frakt för 1080 kortet.

noterat!
låter annonsen löpa tills på lördag, tänkte byta grafikkort då och kan skicka det på måndag.

Permalänk
Medlem

3100kr + frakt

Permalänk
Medlem

3200 + shipping

Permalänk
Medlem

Hur länge bud?

3300 + shipping

Permalänk
Medlem
Skrivet av bkam:

Hur länge bud?

3300 + shipping

skall byta grafikkort i helgen. så vi kan avsluta bud nu på lördag kl22.00

Permalänk
Medlem

Om man vill köra grafikkortet luftkylt kan jag återställa det till stock och testa det innan leverans för 200kr extra. kan även behålla vattenblocket som betalning för montage.
detta för att verifiera att inga av delarna till originalkylaren saknas och föra att kunna testköra kortet innan leverans.

!!!och för att det skall bli schysst budgivning så tar vi avslut kl21 istället med en 10minuters förlängning för varje bud efter kl20:50

Permalänk

3400kr+f

Permalänk

3500kr + frakt med endast originalkylare och så kan du behålla vattenblocket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevinhormiz:

3500kr + frakt med endast originalkylare och så kan du behålla vattenblocket.

jag har redan en köpare som är lovat kortet!

Permalänk
Medlem

grafikkortet är sålt men blocket finns kvar om någon är intresserad!

Permalänk
Medlem

Är det ett "ek-fc1080 strix"? Vad kan du släppa det för?

Permalänk
Medlem
Skrivet av richen:

Är det ett "ek-fc1080 strix"? Vad kan du släppa det för?

yes är ett ek strix block med backplate. det är i fint skick förutom att kopparen har börjat komma fram lite genom nickeln, har bilder jag kan skicka.
Sen såg jag att en oring har varit klämd vid någon tidigare montering nu när jag rengjorde blocket, jag har dock kört det utan problem med den oringen i över ett år.
men kan vara värt att provtrycka lite extra utifall att man måste rotera den lite för att få tätt.

jag kan släppa det för 500+frakt

Permalänk
Medlem

Jag kommer dra iväg på semester, hör av mig efter den och ser om du har kvar den. Då får jag några veckor på mig att fundera över priset