Steam Controller, alt. annan kontroll med analoga "triggers"

Permalänk
Medlem

Steam Controller, alt. annan kontroll med analoga "triggers"

Söker en PC kompatibel kontroll där pekfinger "trigger" knapparna är analoga. Helst en Steam Controller, men kan möjligtvis tänka mig någon annan om jag inte får något napp på föregående.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en steam kontroll, dock vet jag inte var dosan eller kabeln är och jag har ingen kartong. Rätt säker på att jag kan gräva fram dom 2 tillbehören dock ifall priset är rätt, hur mycket hade du tänkt dig?

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Senast det gick att köpa den från Steam kosta dem väl 25 euro när de sålde de sista exemplaren, sen kunde man köpa det för 599 kr från svenska återförsäljare ett tag till. Sen så finns den ju bara att köpa begagnad nuförtiden. Därför är väl det lite svårt för mig att säga ett pris som känns rättvist. Antar 175 kr + frakten.

Ska egentligen inte använda dosan som den är utan ska tänkte plocka lite delar och kretskortet till ett eget litet kontroll-projekt jag har för mig. Det kändes som den smidigaste lösningen då mjukvaran är så pass bra och flexibel i Steam Controllers.

Mvh,
Jonatan Persson

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonatannossrep:

Senast det gick att köpa den från Steam kosta dem väl 25 euro när de sålde de sista exemplaren, sen kunde man köpa det för 599 kr från svenska återförsäljare ett tag till. Sen så finns den ju bara att köpa begagnad nuförtiden. Därför är väl det lite svårt för mig att säga ett pris som känns rättvist. Antar 175 kr + frakten.

Ska egentligen inte använda dosan som den är utan ska göra ett eget litet kontroll-projekt med den och tänkte sno lite delar ur den då det kändes som den smidigaste lösningen då mjukvaran är så pass bra i den.

Mvh,
Jonatan Persson

Det glädjer mig att det är till något sånt eftersom jag har lite problem med att hitta dessa tillbehören, kan gå med på 175kr + frakt ifall det bara är själva kontrollen du behöver? Skicka PM såfall

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.