GPU runt 700:- sökes, typ GTX 780, R9 290 mfl

Permalänk
Medlem

GPU runt 700:- sökes, typ GTX 780, R9 290 mfl

Hej!

Som annonsen säger så är jag ute efter ett lite billigare grafikkort men fortfarande så att man kan lira lite halvnya spel på medium

Om det finns i Stockholm och kan hämtas utan bil, alltså kommunalt så är det ett plus.

Bor i Vällingby.

Kom gärna med förslag, tack!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett Gainward grafikkort, GTX 970 om det är intressant. Säljer det för 900kr + upphämtning, bor i Tyresö. (15min från Gullmars med direktbuss).

Precis ett sådant kort faktiskt: https://www.tradera.com/item/341372/479793929/gainward-gtx-97...

Mvh/

Permalänk
Medlem

Hej, kan vara intressant, synd att du fanns så långt borta, blir 2,5 timmars restid totalt men ska absolut tänka på det.

Mvh

Permalänk
Medlem

Har ett R9 290 liggandes. Bor i göteborg men kan skicka det till dig om det är intressant.

Visa signatur

MSI MPG Z390 GAMING PLUS | I5-9600K | ASUS ROG STRIX 1070 8GB | 16 GB 3200 MHz | 500 GB NVMe

Permalänk
Medlem

Har ett GTX 780 som jag precis plockat ur min dator. Skulle behöva en ny fläkt då den ena började låta lite mer och var anledningen att jag plockade ur den(körde SLI innan). Finns i Alvik.

Permalänk
Medlem

Har flera R9 280x kort över pris runt 500kr styck billigare om du köper två eller fler. Finns på Odenplan.

Visa signatur

"Inget är så sällan så dåligt att det inte kan bli sämre"

ICQ 121622050

Permalänk
Medlem
Skrivet av XspawnX:

Har flera R9 280x kort över pris runt 500kr styck billigare om du köper två eller fler. Finns på Odenplan.

Hej och tack för erbjudanet, väldigt synd för de är precis lite för klena för mitt tyckte, ville bara tacka ändå.

Mvh David

Permalänk
Medlem

Hej,

Har ett Sapphire Radeon TRI-X R9 290 för 800 kr vid Thorildsplan om det låter intressant.