Dell 27" S2721DGFA. 165hz, 1ms G-sync. IPS 2560 x 1440

Permalänk
Medlem

Dell 27" S2721DGFA. 165hz, 1ms G-sync. IPS 2560 x 1440

Skärm Dell 27" S2721DGFA. 165hz, 1ms G-sync. IPS
2560 x 1440.
Kommer i originalkartong med tillbehör.
Inköpt i April 2021, funkar finfint, inga skador eller skavanker. Den är verkligen i Nyskick, kommer knappt se att den varit uppackad!

Nypris: 5000kr
Pris: 3500kr.

Finns att hämta i Nyköping eller skickas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Ingen backlight bleed eller liknande?

Visa signatur

Gigabyte 3070ti Aorus Master | i7 12700kf | Asus Z690-P Wifi D4 | Kingston Fury 32GB DDR4 3600MHz | Noctua NH-D15 | Fractal Design Meshify 2 Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joelsk:

Ingen backlight bleed eller liknande?

Den är ju inte helt fri från det. MEN. Jag tycker Inte att det är mycket. Märker knappt när jag sitter i ett mörkt rum. Det är lite i vänstra hörnet.

Jag är känslig för små defekter och fel. Hade en annan skärm innan den här (en LG) den lämnade jag tillbaka pga blb.
Men Dellen behöll jag. Av alla skärmar jag haft genom åren så är det absolut minst blb på den här!

Så, för normalt användande (jag har redigerat foton och spelat) så ser man ingen BLB. I ett nedsläckt rum där man lägger upp en svart bild över hela skärmen och tittat efter BLB så ser man i vänstra hörnet. Men vid vanlig användning syns ingenting.

Det är ett så ärligt svar jag kan ge.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Okej! Antar att det är något man får leva med när det kommer till IPS-paneler.
Lägger ett bud på 3000kr inkl frakt!

Visa signatur

Gigabyte 3070ti Aorus Master | i7 12700kf | Asus Z690-P Wifi D4 | Kingston Fury 32GB DDR4 3600MHz | Noctua NH-D15 | Fractal Design Meshify 2 Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joelsk:

Okej! Antar att det är något man får leva med när det kommer till IPS-paneler.
Lägger ett bud på 3000kr inkl frakt!

3000kr plus frakt kan du få den för.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nizr:

3000kr plus frakt kan du få den för.

Vi kör på det. Skicka ett PM!

Visa signatur

Gigabyte 3070ti Aorus Master | i7 12700kf | Asus Z690-P Wifi D4 | Kingston Fury 32GB DDR4 3600MHz | Noctua NH-D15 | Fractal Design Meshify 2 Compact

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015