Gainward 3080 Phantom (LHR), oöppnad

Permalänk

Gainward 3080 Phantom (LHR), oöppnad

Hej,

säljer mitt oöppnade 3080 då jag är ute efter att nedgradera till något mindre kraftfullt. Alternativt kan jag tänka mig ett byte mot nånting som kan driva Apex Legends i 1440p/144Hz (behöver ej vara max settings) så kom gärna med förslag.

Posta gärna era bud bland kommentarerna.

Prioriterar avhämtning men ska kortet skickas måste jag be om att få betalning i förväg.

mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjenis!
Har ett 3070 Ti (1mån gammalt) om det hade vart ett intressant byte plus peng imellan.

Permalänk

Hej,
Har ett Gainward 3070 Ti i obruten förpackning + en slant om det är intressant. Finns i Stockholm.

Permalänk
Medlem

Det gör mitt 1080 Ti. Nu misstänker jag du inte vill byta till det. Men bara säger att det kräver inte så värst mycket.

Permalänk
Medlem

Hej! Har 1080 Ti Strix + pengar emellan om det är intressant.

Permalänk

Tack alla för visat intresse.

Skrivet av DG77:

Tjenis!
Har ett 3070 Ti (1mån gammalt) om det hade vart ett intressant byte plus peng imellan.

Misstänker att en 3070 ti är för kraftfull för de spel jag spelar. Vilken modell är det?

Skrivet av Magnus112233:

Det gör mitt 1080 Ti. Nu misstänker jag du inte vill byta till det. Men bara säger att det kräver inte så värst mycket.

Skrivet av Devik:

Hej! Har 1080 Ti Strix + pengar emellan om det är intressant.

I vilket skick är korten? Har de använts för mining, är de överklockade, coil whine etc.

Skriv gärna också vad ni är villiga att betala i mellandskillnad.

Permalänk
Skrivet av qwertylol:

Hej,
Har ett Gainward 3070 Ti i obruten förpackning + en slant om det är intressant. Finns i Stockholm.

Är det en phoenix eller phantom?
Hur mycket hade du tänkt i mellanskillnad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yunithium:

Tack alla för visat intresse.

Misstänker att en 3070 ti är för kraftfull för de spel jag spelar. Vilken modell är det?

I vilket skick är korten? Har de använts för mining, är de överklockade, coil whine etc.

Skriv gärna också vad ni är villiga att betala i mellandskillnad.

Provade på lite mining i kanske 3-4v (enbart dagtid 8h) när det var som galnast men inte mer än så. Då klockade jag ner kortet för att spara på el. I övrigt har jag inte klockat kortet. Ingen coil whine vad jag vet... Har inte lyssnat efter det dock. Kortet har alltid suttit i ett välventilerat Fractal Design R4 och går aldrig över 70c när jag kör warzone.

Pengar... Vet inte vad som är rimligt. Just strix varianten av 1080 Ti brukar gå för 3,5 - 4k här på swec. 3080 går att hitta ibland för runt 12-13k, så typ 8-9k emellan? Vet ej om det är rimligt

Permalänk

Asus Strix 2080 Super. Kvitto fr Inet.
5500:- mellan?

Permalänk
Medlem

https://www.pny.com/geforce-rtx-3070-ti-revel
Är modellen, kan lägga 3k i mellanskillnad.

Permalänk
Skrivet av schmunkie:

Asus Strix 2080 Super. Kvitto fr Inet.
5500:- mellan?

I vilket skick är kortet? Har det använts något för mining?

Permalänk
Skrivet av Yunithium:

I vilket skick är kortet? Har det använts något för mining?

Ingen mining, bara Battlefield och Cod Kortet har suttit i samma dator sen jag byggde den från att det var nytt. Så det är i bra skick.

Permalänk

Tack allihop för visat intresse.
Det var en del intressanta förslag men jag avslutar annonsen då jag har fått ett bud på 12.000kr.

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.