Owners club: Samsung Galaxy Watch 4

Permalänk
Inaktiv

Söndrigt band

Någon mer som har det vanliga silikon bandet som spruckit i spännet?
Mitt har efter en vecka
Köpt via telenor

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon245686:

Någon mer som har det vanliga silikon bandet som spruckit i spännet?
Mitt har efter en vecka
Köpt via telenor

Jag har silikonbandet, men det har inte spruckit på min ännu.
Dock så hade jag silikonband till min Garmin förut men det sprack efter något års användning.

Tydligen ska det finnas ett lite elastiskt armband att köpa till Samsung enligt en youtuber, som jag tänker byta till när detta band
går sönder.

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av CubaCola:

Jag har silikonbandet, men det har inte spruckit på min ännu.
Dock så hade jag silikonband till min Garmin förut men det sprack efter något års användning.

Tydligen ska det finnas ett lite elastiskt armband att köpa till Samsung enligt en youtuber, som jag tänker byta till när detta band
går sönder.

Okej där ser man. Men ska ju inte gå sönder efter en vecka tänker jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon245686:

Okej där ser man. Men ska ju inte gå sönder efter en vecka tänker jag

Ja, jag skulle ha kontaktat dom för ett nytt armband.
Om du inte vill skicka tillbaka hela klockan då

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av CubaCola:

Ja, jag skulle ha kontaktat dom för ett nytt armband.
Om du inte vill skicka tillbaka hela klockan då

Pratat med telenor och del viaste inte hur dem skulle göra. För dem tyckte det va onödigt att skicka hela klockan men samtidigt säljer dem inga band. Så dem akulle återkomma på måndag.

Permalänk
Medlem

Kan varna lite för LTE-versionen av Watch 4, den verkar lida av överhettningsproblem.

Skrivet av anon245686:

Pratat med telenor och del viaste inte hur dem skulle göra. För dem tyckte det va onödigt att skicka hela klockan men samtidigt säljer dem inga band. Så dem akulle återkomma på måndag.

Annars får du fråga om du kan köpa ett nytt för egna pengar, så bjuder de på en månads abbonemang för ditt telefonabb (om du har de som telefonleverantör så kanske det jämnar ut sig beroende på vad du betalar för ditt abbonemang då.

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Inaktiv

galaxy watch 4 milanese band

När kommer man kunna köpa galaxy watch 4 milanese band?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon245686:

När kommer man kunna köpa galaxy watch 4 milanese band?

Om det är det här du menar, så kan du beställa nu.. 6st i lager
https://www.phonelife.se/smartwatch-tillbehor/samsung-klockor...

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av CubaCola:

Om det är det här du menar, så kan du beställa nu.. 6st i lager
https://www.phonelife.se/smartwatch-tillbehor/samsung-klockor...

Tänker på detta
https://www.samsung.com/se/mobile-accessories/milanese-band-g...

Permalänk
Medlem
Skrivet av CubaCola:

Är ni alla nöjda med era klockor?

Själv är jag ganska nöjd, nu när aviseringarna äntligen fungerar som jag vill
Det verkar som batteritiden är bättre efter uppdateringen man fick.
Har gjort ett test där jag haft energisparläget på hela tiden, och använt klockan helt normalt.
Har 2d9h användningstid, och 2h45min (5%) kvar på batteriet nu.
Klockan sa dessutom nu att batteriet är lågt och man kan välja en "visa endast klocka" funktion för att spara batteri.

När klockan har dött, så ska jag ladda den full igen och sedan köra utan energisparläge och se hur länge batteriet håller.

Var väldigt nöjd första och andra dagen.

Nu är dock 'heart rate'-monitorn helt jävla värdelös. Jag har klockan såpass tight att den knappt rör sig, sensorn är tätt mot huden hela tiden. Ett hål till så blir det så tight att skinnet blir rött under klockan. Ändå tappar den bort pulsen KONSTANT. Inte bara när jag tränar, då är den helt värdelös och tappar konstant, utan även när jag sitter helt still på toaletten och knappt/inte ens rör armen tappar den bort pulsen. Klockan ligger fortfarande "helt emot" armen och har full kontakt för sensorn. Har även prövat både lite längre ned på handleden och högre upp.

Kollar man på Reddit och andra ställen verkar fler ha samma problem.

Kommer lämna tillbaka min om det inte magiskt blir bättre snabbt.

Såhär såg en del av dagens träningspass ut liksom. Under träningen har jag dessutom spänt åt bandet ett extra steg, klockan sitter verkligen på plats. Ändå ser det ut såhär.

Promenaden hem, det lilla lilla gula sträcket är när den lyckades mäta puls.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Får ingen signal eller vibration vid inkommande mail till Gmail, notifikationen kommer dock fram.

Verkar vara ett känt problem.

https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-Watch/Galaxy-Watch...

Någon ny info ang. detta?

Mvh

Jonas

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av frong:

Det var tråkigt att din upplevelse är så illa. Det råkar inte vara så att du är tatuerad just där klockan sitter? Min tatuerare varnade mig för att tatuera på ovansidan av handleden just på grund av att pulsmätare inte klarar av att mäta din puls genom färgen.
Om inte det, så rekommenderar jag dig att ta kontakt med samsungs support- Folket vet vad dom pysslar med där och kan hjälpa dig ;https://www.samsung.com/se/support/contact/

Skrivet av Lilak:

Jag ska kolla upp det, jag återkommer som en boomerang när jag vet något mer.

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Det var tråkigt att din upplevelse är så illa. Det råkar inte vara så att du är tatuerad just där klockan sitter? Min tatuerare varnade mig för att tatuera på ovansidan av handleden just på grund av att pulsmätare inte klarar av att mäta din puls genom färgen.
Om inte det, så rekommenderar jag dig att ta kontakt med samsungs support- Folket vet vad dom pysslar med där och kan hjälpa dig ;https://www.samsung.com/se/support/contact/

Jag ska kolla upp det, jag återkommer som en boomerang när jag vet något mer.

//Pontus

Ingen tatuering eller födelsemärke, bara vanlig hud. Har som sagt sett fler med samma problem så jag vet inte riktigt vad supporten skall hjälpa med när jag gör allt "enligt boken".

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av frong:

Ingen tatuering eller födelsemärke, bara vanlig hud. Har som sagt sett fler med samma problem så jag vet inte riktigt vad supporten skall hjälpa med när jag gör allt "enligt boken".

Jag har sökt lite på nätet nu under kvällen och hittar ingen uppenbar lösning för dig. Möjligtvis att inte ha klockan såpass hårt åtdragen. "Lagomt" är ett passande ord här. Annars kan du ju alltid prova att dra en reset på klockan. Knasiga buggar händer ju på alla enheter så det kan med liten sannolikhet ligga någonting där.

Men även om du gjort allt "enligt boken" så kommer supporten att hjälpa dig ändå, förstås Så jag rekommenderar att du hör av dig till dom ifall det inte ordnar sig.

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Jag har sökt lite på nätet nu under kvällen och hittar ingen uppenbar lösning för dig. Möjligtvis att inte ha klockan såpass hårt åtdragen. "Lagomt" är ett passande ord här. Annars kan du ju alltid prova att dra en reset på klockan. Knasiga buggar händer ju på alla enheter så det kan med liten sannolikhet ligga någonting där.

Men även om du gjort allt "enligt boken" så kommer supporten att hjälpa dig ändå, förstås Så jag rekommenderar att du hör av dig till dom ifall det inte ordnar sig.

//Pontus

Försökte filma ett exempel på hur lätt den helt virrar bort sig:
https://www.youtube.com/watch?v=mdDGNJsj8T0

Känns som att det är så fort man börjar göra något annat. Till exempel stå still > gå, sitta ned -> ställa sig upp. Så länge man är i samma position går det bra att röra omkring armen ganska mycket utan att den tappar det.

Får väl pröva det imorgon annars blir det nog retur, tack för hjälpen.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Var tvungen att jämföra med pappas 'gamla' Garmin-klocka och den lyckas hålla pulsen utan problem.

En liten video till där man ser att pulsen försvinner när jag sitter helt still och även armen är still, ni kan gissa hur det blir när man t.ex. promenerar:
https://www.youtube.com/watch?v=FwGKV6koxk8

Gör jag något fel? Prövat massa olika placeringar och olika hårt spänt. Som sagt inga problem med en Garmin jag prövade.

Samsungs support gjorde väl ungefär så mycket jag förväntat mig.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av frong:

Var tvungen att jämföra med pappas 'gamla' Garmin-klocka och den lyckas hålla pulsen utan problem.

En liten video till där man ser att pulsen försvinner när jag sitter helt still och även armen är still, ni kan gissa hur det blir när man t.ex. promenerar:
https://www.youtube.com/watch?v=FwGKV6koxk8

Gör jag något fel? Prövat massa olika placeringar och olika hårt spänt. Som sagt inga problem med en Garmin jag prövade.

Samsungs support gjorde väl ungefär så mycket jag förväntat mig.

https://i.imgur.com/kujD4Ch.png

Då rekommenderar jag att du tar kontakt med Samsung Service och går vidare i processen, dom vet vad dom pysslar med där

Men jag må säga att det är oerhört tråkigt att det ska vara så jäkligt, men det ska det nog bli bot på tillslut

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Då rekommenderar jag att du tar kontakt med Samsung Service och går vidare i processen, dom vet vad dom pysslar med där

Men jag må säga att det är oerhört tråkigt att det ska vara så jäkligt, men det ska det nog bli bot på tillslut

//Pontus

Orkar verkligen inte leka speditör/kundservice och skicka paket fram och tillbaka samtidigt som man behöver ringa ett par gånger i veckan för att något skall hända med ens ärende. Tacka Gud (konstumentverket) för ångerrätten. Verkar ju inte vara speciellt fel på just min klocka, "it's not a bug, it's a feature", då jag skrivit med flera andra som har exakt samma problem.

Lämnar tillbaka klockan och prövar igen nästa generation, då kanske de är ikapp Garmins gamla modeller.

Fler:
"This is my third Galaxy 4, switching between the Classic and the base model. Same results for all.

I even wore a Polar optical heart rate monitor on the same arm at the same time during my workouts. The polar never skipped a beat."
https://www.reddit.com/r/GalaxyWatch/comments/pjahve/galaxy_w...

https://www.reddit.com/r/GalaxyWatch/comments/pjraym/continuo...
https://www.reddit.com/r/GalaxyWatch/comments/pjlyv9/galaxy_w...
https://www.reddit.com/r/GalaxyWatch/comments/pe26s5/is_anyon...
https://www.reddit.com/r/GalaxyWatch/comments/pd6b0h/galaxy_w...
https://www.reddit.com/r/GalaxyWatch/comments/pf64lw/anyone_e...
https://www.reddit.com/r/GalaxyWatch/comments/pd6zc2/galaxy_w...
Etc

@Samsung Inget ni märkt i antal retur-ärenden ännu?

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Samsung Sverige

@frong

Jag förstår din frustration, om jag skulle gissa efter att ha läst lite så tror jag att något är fel med pulsmätaren i din klocka. Så att skicka in den till Samsung alternativt reklamera den hos din återförsäljare.

Som tröst kan jag nog hävda att du troligtvis inte kommer stöta på samma fel om du väljer att införskaffa samma modell

Angående returerna så är det ingenting jag fått några uppgifter om, men jag ska kolla upp det.

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

@frong

Jag förstår din frustration, om jag skulle gissa efter att ha läst lite så tror jag att något är fel med pulsmätaren i din klocka. Så att skicka in den till Samsung alternativt reklamera den hos din återförsäljare.

Som tröst kan jag nog hävda att du troligtvis inte kommer stöta på samma fel om du väljer att införskaffa samma modell

Angående returerna så är det ingenting jag fått några uppgifter om, men jag ska kolla upp det.

//Pontus

Det är ju till exempel en användare ovan som har båda två modellerna Galaxy 4, klassiska och vanliga, med samma problem på båda klockorna samtidigt som hans polarsensor funkar utan problem (sådan man bär som en klocka). Det tillsammans med många fler trådar där folk stämmer in i kören och detsamma på Discord gör att jag ställer mig frågande.

Tack för hjälpen i alla fall

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Tycker min 44mm BT tar pulsen alldeles utmärkt. Hade jätteproblem med min Garmin Forerunner 245 som jag köpte strax efter release men den har blivit oerhört mycket bättre efter en rad uppdateringar. Hade jätteproblem med att ta pulsen första 10 minuterna av ett löppass då den låg på 110-120 bpm snarare än 160+ men nu hakar den på direkt. Tog en 30 min lunchpromenad i raskt tempo och den missade inte ett steg, och då har jag den ändå rätt löst på handleden eftersom det medföljande bandet sitter så konstigt.

Får väl se om det blir sämre när läderbandet jag beställt kommer.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av frong:

Det är ju till exempel en användare ovan som har båda två modellerna Galaxy 4, klassiska och vanliga, med samma problem på båda klockorna samtidigt som hans polarsensor funkar utan problem (sådan man bär som en klocka). Det tillsammans med många fler trådar där folk stämmer in i kören och detsamma på Discord gör att jag ställer mig frågande.

Tack för hjälpen i alla fall

Jo det verkar sannerligen vara fler användare än du som har samma problem, men jag kan inte dra en slutsats för hur utbrett det är, det är utanför mitt egna område. Men jag ska ta detta vidare till teknikfolket på Samsung.

Men ivarjefall så är det okej att vara ifrågasättande Hur det än blir så hoppas jag du blir nöjd i slutändan.

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Jo det verkar sannerligen vara fler användare än du som har samma problem, men jag kan inte dra en slutsats för hur utbrett det är, det är utanför mitt egna område. Men jag ska ta detta vidare till teknikfolket på Samsung.

Men ivarjefall så är det okej att vara ifrågasättande Hur det än blir så hoppas jag du blir nöjd i slutändan.

//Pontus

Igår 'steppade' klockan upp lite helt plötsligt. Jag har ingen aning om varför, tyvärr, då jag inte ändrat någonting... Men såhär såg gårdagens träningspass ut:

Väldigt fin kurva! Resten ser också mycket bättre ut med kanske 1-2 små missar per timme. Ger det ett par dagar till, fortsätter det såhär är det perfekt

Kan dock inte ge tips om någon annan har samma problem, har inte ändrat något såvitt jag vet.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Samsung Sverige

@frong

Jajust, den bästa sortens problem. Dom bara löser sigsjälv från ingenstans så man blir kvar undrande om man drömde alltihopa

Men fan va gott att det verkar bra just nu!

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Är det någon som har tips på klassikt metallband som passar till Watch 4 Classic?

Mina 20mm band passar inte med klockan. Misstänker att det har med att göra hur fästena på klockan är vinklade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monnier:

Är det någon som har tips på klassikt metallband som passar till Watch 4 Classic?

Mina 20mm band passar inte med klockan. Misstänker att det har med att göra hur fästena på klockan är vinklade.

Vad jag sett har folk problem med "hårda" band, dvs t.ex. metallband. P.g.a. vinklingen är måtten egentligen typ 19.8mm, väldigt konstigt att det gått igenom till release. Du kan slipa ner klockan lite, men det är ju inte kul.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Jag kör med Samsungs egna "Analogue dashboard", då egengjorda är riktigt buggiga just nu, och får två olika urtavlor som visar sig på AoD.

Denna visas 99% av gångerna: https://i.imgur.com/w5WPVW9.png
Någon gång då och då får jag denna: https://i.imgur.com/4cIsHYO.png

Varför? Vilken är rätt?

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

När man förbeställde watch 4 så skulle man kunna ta del av ett förköpserbjudande, men jag hittar ingen info om vart man tar del av detta erbjudande...

**EDIT** Hittade.

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homer_S1:

När man förbeställde watch 4 så skulle man kunna ta del av ett förköpserbjudande, men jag hittar ingen info om vart man tar del av detta erbjudande...

**EDIT** Hittade.

/Homer_S

Då är man inte ett rövhål som bara skriver "Hittade" utan länkar till erbjudandet så fler får ta del av det

https://www.samsung.com/se/offer/watch4-redeem/

Permalänk

Någon som lyckats installera Walkie Talkie appen? Den dyker inte upp om jag söker på playstore på min Samsunglur, inte heller om jag söker via Store i Galaxy Wearable appen (Är det någon skillnad?). Men om jag söker via min dator så hittar jag appen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.and...

Dock står det att den inte är kompatibel med min enhet. Är det en region lock på den eller något sådant dumt?