Sleevade kablar och ITX komponenter.

Permalänk

Sleevade kablar och ITX komponenter.

Säljer sleevade kablarna eftersom de inte passade till mitt ITX chassi så de är knappt använda. Inköpt från amazon i mars 2021, kvitto och låda finns kvar. - Såld!

2. Noctua NH-U9S cpukylare då jag känner att jag behöver något större. Inköpt från power 13 okt 2020. Kvitto och låda finns även här. Använts i 3 månader. 250kr

3. Corsair SF600, 600W PSU SFX Form Factor från komplett den 13 okt 2020. Kvitto finns men inte lådan tyvärr. Använts i 3 månader. 800kr

4. 2st coolermaster 120mm SickleFlow fläktar som inte har använts. De kom med min NR200P, inge kvitto eller låda. 25kr st eller 45 för båda.

Hela rasket finns att hämta i Flemingsberg i huddinge, men kan ta med det in i centrala Stockholm om det skulle behövas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bara för att dubbelkolla, det är SF varianterna för mITX på de sleevade kablarna right? Så att det inte är fullstora ATX-varianterna.
Om det är SF så budar jag 200kr + frakt.

Permalänk
Skrivet av UnknownBum:

Bara för att dubbelkolla, det är SF varianterna för mITX på de sleevade kablarna right? Så att det inte är fullstora ATX-varianterna.
Om det är SF så budar jag 200kr + frakt.

Det är den fullstora ATX-variantern, alltså: https://www.corsair.com/eu/en/Categories/Products/Accessories....

Permalänk
Medlem

Ah, då får det vara. Tack ändå!

Permalänk
Medlem

200kr + frakt för de sleevade kablarna

Permalänk
Skrivet av ervas002:

200kr + frakt för de sleevade kablarna

Låter fint, skickar ett PM om det!

Permalänk

Både PSU:n och kylaren är såld, enda som är kvar är fläktarna.

Permalänk

Annonsen är avslutad