Permalänk
Medlem

EPOS Sennheiser GSX 1200 PRO

Yo, vill bli av med min EPOS Sennheiser GSX 1200 PRO då den är overkill sett till hur lite jag spelar. Blir riktigt bra surround-ljud oberoende av vilka lurar du använder. Finns en massa andra roliga funktioner också, såsom att kunna lyssna på din mic direkt, byta snabbt mellan olika ut-enheter och annat. (Det går såklart att stänga av surround också om man bara vill åt extra-funktionerna.)
Perfekt pryl att lägga till i sin setup om man tycker att man redan har allt.
Länk till den på komplett: https://www.komplett.se/product/904864/datorutrustning/datork...

Inköpt på komplett 27-06-2021, 4 månader gammal alltså. Garanti och allt sånt finns. Är förövrigt i bra skick, låda och alla tillbehör finns kvar.

Tänker att jag börjar en budgivning på 1000 kr, kör fram till på torsdag 11/11 kl 20.
HÄMTNING FÖREDRAS
Den finns i Vellinge, men jag pluggar i Lund så den kan tas dit / mötas på vägen någonstans. Om den måste fraktas står du för frakten, och det kan ta lite extra tid då jag måste hitta något bra att skicka den i också.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

i7 4770K @ 4GHz | ASUS R9 290 | ASUS VI HERO | G.SKILL 16GB | Corsair H80i | Corsair Force GT 240GB | WD Black 640GB | Corsair HX850 | Corsair Obsidian 750D |

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 100 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

1200 kr + frakt

Visa signatur

i7 4770K @ 4GHz | ASUS R9 290 | ASUS VI HERO | G.SKILL 16GB | Corsair H80i | Corsair Force GT 240GB | WD Black 640GB | Corsair HX850 | Corsair Obsidian 750D |

Permalänk
Medlem

Kommer inte lägga fler bud men skulle @LightVsDawn dra sig ur så kvarstår mitt bud.

Permalänk
Medlem

@LightVsDawn vinner budgivningen, kontaktar i pm inom kort