Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Någon som kan lägga en beställning via Elgiganten, pinsamt nog så har de lyckats i år också. Kan knappt lägga något i kundvagnen.

Hade kunnat komma till kassan, men just den LG OLED C1 som jag ville ha fungerar inte medlemsrabatten för. Övriga saker drogs rabatten av för, så det blir att skippa köp från EG.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Hasson39:

Någon som kan lägga en beställning via Elgiganten, pinsamt nog så har de lyckats i år också.

Vad menar du med pinsamt? Det är ju en gemytlig tradition vid det här laget.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av serdyllon:

Hade kunnat komma till kassan, men just den LG OLED C1 som jag ville ha fungerar inte medlemsrabatten för. Övriga saker drogs rabatten av för, så det blir att skippa köp från EG.

Du behöver klicka dig fram till där du fyller i leveransval, betalsätt etc. Där dras medlemsrabatten av

Permalänk
Medlem

Kö system i år igen. 10 min kö.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leimone:

Du behöver klicka dig fram till där du fyller i leveransval, betalsätt etc. Där dras medlemsrabatten av

Gör inte det för mig i alla fall, verkar som rabatterna är borta på tv-apparaterna även på sidan nu.

Permalänk
Medlem

Själv lyckades jag beställa min musmatta från Gitgud redan kl 19.03 från Elgiganten

Permalänk
Medlem

De släppte på priserna flera minuter före så jag hann få iväg en beställning utan kösystem.

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leimone:

Du behöver klicka dig fram till där du fyller i leveransval, betalsätt etc. Där dras medlemsrabatten av

Fast den drogs ju för 2 av 3 artiklar i kassan. Det var bara LG 55 C1 som den inte drog av rabatten för. Har prövat i 26 minuter nu, blir så trött på att de alltid lyckas ställa till med något trassel varje år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av serdyllon:

Fast den drogs ju för 2 av 3 artiklar i kassan. Det var bara LG 55 C1 som den inte drog av rabatten för. Har prövat i 26 minuter nu, blir så trött på att de alltid lyckas ställa till med något trassel varje år.

Sitter i samma sits, OLED B1 som jag tänkt köpa funkar inte rabatten på.

Visa signatur

R7 5800X3D | ROG Strix X570-F Gaming | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | Gigabyte RTX 4080 Eagle | Samsung 980 Pro 2TB | Samsung 980 Pro 2TB | Seasonic Prime PX-850

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Medlem
Skrivet av serdyllon:

Fast den drogs ju för 2 av 3 artiklar i kassan. Det var bara LG 55 C1 som den inte drog av rabatten för. Har prövat i 26 minuter nu, blir så trött på att de alltid lyckas ställa till med något trassel varje år.

https://www.komplett.se/product/1185789/tv-ljud-bild/tv-video...

Permalänk
Medlem
Skrivet av icogniito:

Sitter i samma sits, OLED B1 som jag tänkt köpa funkar inte rabatten på.

Fick priset för LG att fungera hos Elgiganten nu.

Växlade från Edge med ublock Origin till Firefox där ublock var avstängt. Tror felet berodde på cookies och/eller Edge helt enkelt. Fick godkänna cookies och sedan lägga till TV:n igen, så blev priset rätt i kassan 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av serdyllon:

Fick priset för LG att fungera hos Elgiganten nu.

Växlade från Edge med ublock Origin till Firefox där ublock var avstängt. Tror felet berodde på cookies och/eller Edge helt enkelt. Fick godkänna cookies och sedan lägga till TV:n igen, så blev priset rätt i kassan 👍

De fixade det precis så nu funkade det!

Visa signatur

R7 5800X3D | ROG Strix X570-F Gaming | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | Gigabyte RTX 4080 Eagle | Samsung 980 Pro 2TB | Samsung 980 Pro 2TB | Seasonic Prime PX-850

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Medlem

är ute efter en del hue lampor, sensorer osv, tror ni d kommer billigare eller är d elgiganten som gäller?

Visa signatur

Main: i9-9900k | GIGABYTE Z390 AORUS Master |32gb Trident Z Neo RGB | Kraken X62 | MSI RTX 2080 X TRIO, EVO 970 1TB M.2 NVMe | Corsair RM850x V2 80+ | Fractal Design Define S2
Skärmar: 1x PG279Q 2x Asus VG27AQ1A IPS

Secondary: i5 11600k | Asus Rog Strix B560-I GAMING | 16GB Trident Z 3200Mhz CL14 | NZXT Kraken X53 240mm | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair SF750 80+ Platinum | Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeppan:

är ute efter en del hue lampor, sensorer osv, tror ni d kommer billigare eller är d elgiganten som gäller?

Jula eventuellt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Jula eventuellt.

Men man måste verkligen pressa när Jula släpper sina priser, just Hue tar slut väldigt snabbt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeppan:

är ute efter en del hue lampor, sensorer osv, tror ni d kommer billigare eller är d elgiganten som gäller?

Prismatcha hos Bauhaus om du hittar samma modell så kan du få riktigt fint pris! https://www.bauhaus.se/garantier/lagprisgaranti

Permalänk
Medlem
Skrivet av xprt:

Prismatcha hos Bauhaus om du hittar samma modell så kan du få riktigt fint pris! https://www.bauhaus.se/garantier/lagprisgaranti

intressant, funkar d med black friday tro?

Visa signatur

Main: i9-9900k | GIGABYTE Z390 AORUS Master |32gb Trident Z Neo RGB | Kraken X62 | MSI RTX 2080 X TRIO, EVO 970 1TB M.2 NVMe | Corsair RM850x V2 80+ | Fractal Design Define S2
Skärmar: 1x PG279Q 2x Asus VG27AQ1A IPS

Secondary: i5 11600k | Asus Rog Strix B560-I GAMING | 16GB Trident Z 3200Mhz CL14 | NZXT Kraken X53 240mm | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair SF750 80+ Platinum | Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av xprt:

Prismatcha hos Bauhaus om du hittar samma modell så kan du få riktigt fint pris! https://www.bauhaus.se/garantier/lagprisgaranti

Nu har jag inte kollat hur utbudet ser ut idag, men tidigare så har dom haft lite olika varianter så det varit tufft att matcha.

Permalänk
Medlem

Tack till dig som la upp Tony Hawk 1 &2 för 99kr inkl frakt. Känns som en stöld!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeppan:

intressant, funkar d med black friday tro?

Fungerade senaste för mig. Så länge dom inte ändrat något i det finstilta så ska det inte vara något problem
Står ju att garantin även gäller annonserade och prissänkta produkter.

Edit: Tolkar som att garantin utgår om det står att det är ett "begränsat antal"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nicklidstrom:

Tack till dig som la upp Tony Hawk 1 &2 för 99kr inkl frakt. Känns som en stöld!

Tänk på att det är vanliga versionen. Om man vill ha den upphottade versionen för Series S/X eller PS5, är det en annan version man ska ha som jag förstår det. Alternativt betala för uppgraderingen, om det går.

Verkar vara stora problem med att få Webhallens BF att fungera....
Står att det finns 31 produtker av en kategori och sedan visas bara typ 16...
om något laddas överhuvutaget.

Permalänk
Medlem

Kan en hemsida gå ner mer än @webhallen just nu?
Känns lite vanskligt att göra en transaktion till en sida som studsar som en jojo.

Dags att skapa en ny achivement "I actually managed to buy something during BF 2021"

Permalänk
Medlem
Skrivet av CusmaR:

Produkt: LG Soundbar SP11RA
Länk: https://www.mediamarkt.se/sv/product/_lg-soundbar-sp11ra-1334...
Kategori: Ljud
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5795507
Pris: 5990 kr

Galet pris... kliar i köpfingret!

Vet någon om denna får hemleverans från Mediamarkt?
Ser ut som den hamnar precis över vad som är tillåtet för vanliga paket om jag läser rätt hos Postnord.
Trist att de bara inte tillåter att man kan välja hemleverans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Benedict:

Tänk på att det är vanliga versionen. Om man vill ha den upphottade versionen för Series S/X eller PS5, är det en annan version man ska ha som jag förstår det. Alternativt betala för uppgraderingen, om det går

Mm kör PS4 så allt lugnt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 0wing:

Vet någon om denna får hemleverans från Mediamarkt?
Ser ut som den hamnar precis över vad som är tillåtet för vanliga paket om jag läser rätt hos Postnord.
Trist att de bara inte tillåter att man kan välja hemleverans.

Ja, det blir hemleverans.

Permalänk
Medlem

Snyggt av webbhallen att ha en achivemment: Invite Only
1500 XP
Lagt en beställning första timmen på Black Week 2021 (18/11 kl 21-22)

Och att man sedan inte verkar kunna logga in. Bra gjort. Kanske ha lite mer än en timme nästa år ifall deras system inte klarar av att man ska logga in. Kasst.

Permalänk
Skrivet av ToddTheOdd:

Snyggt av webbhallen att ha en achivemment: Invite Only
1500 XP
Lagt en beställning första timmen på Black Week 2021 (18/11 kl 21-22)

Och att man sedan inte verkar kunna logga in. Bra gjort. Kanske ha lite mer än en timme nästa år ifall deras system inte klarar av att man ska logga in. Kasst.

Kan inte lägga i varukorgen heller

Visa signatur

i5-12600K | Z690

Permalänk
Medlem

Efter många om och men fick jag igenom en order på webbis. Katastrofalt som vanligt.

Visa signatur

CPU: 7950X 5GHz@1.1v | RAM: 32GB 6000MHz CL36 | GPU: KFA² 3090 SG w/ AlphaCool Eisblock Aurora
Ljudkort: Modius + Magnius | Lurar: GoldPlanar GL2000 / Sennheiser HD 650 / Philips Fidelio X3 / Supreme CD-99

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickur:

Efter många om och men fick jag igenom en order på webbis. Katastrofalt som vanligt.

Hmm själv kunde jag inte ens komma in på deras sida, känns stabilt det här

Permalänk
Medlem

Lyckades knipa en LG C1 65" och en webbkamera från LG hos #Webhallen, men oj vad seg sidan är!

Alla dessa butiker kanske skulle prova ta in Sweclockers drift team som konsulter för att säkra att sidorna inte går ner

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2