Chassi Sl600m, Noctua NF-A12x25 3x, AIO Eisbaer LT 360

Permalänk
Medlem

Chassi Sl600m, Noctua NF-A12x25 3x, AIO Eisbaer LT 360

Tjenare, efter lite uppgradering/byte av datordelar så har jag nu lite saker över som jag behöver bli av med. Viktigaste är att bli av med grejerna så att sälja allt som en paket premieras. Kan möjligtvis skicka vissa delar men ser hellre att jag blir av med allt på en gång, så avhämtning föredras.

Alla saker är ca 2.5 år gammalt.

Chassi Sl600m - Har lite repor och liknande men är överlag bra kvalité. Har majoriteten av delarna kvar för den. I botten sitter det 2st 200mm noctua pwm fläktar, har nog kvar orginalfläktarna någonstans om man vill ha de.

Noctua NF-A12x25 3x - Vet inte om jag har kvar alla tillbehören men skulle inte förvåna mig. Använde de på 360 kylaren.

AIO Eisbaer LT 360 - Helt ok kylare, har inte kvar originalfläktarna tyvärr.

Har inget krav på pris, kan tänka mig att skänka bort allt om det är så, viktigaste är att bli av med det. I slutändan är det jag som väljer vem som får det, oavsätt pris, men för all del buda på.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Administrativ avgift

Extremt sugen på fläktarna o aio men antar att du föredrar någon som hämtar

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Skulle inte förvåna mig om det blev 2 paket, dvs ett med chassit o ett med de andra (som kan skickas då), men ja trevligare om någon hämtar allt såklart

Permalänk
Medlem

Inleder med 300 + hämtning för fläktarna

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem

Har du kvar AM4 tillbehören? I få fall lägger jag ett bud på 300kr+ frakt för AIOn utan fläktar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av baldhead:

Har du kvar AM4 tillbehören? I få fall lägger jag ett bud på 300kr+ frakt för AIOn utan fläktar.

Yes alla tillbehören är kvar (använde den själv för AM4), bara fläktarna som fattas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkDev:

Yes alla tillbehören är kvar (använde den själv för AM4), bara fläktarna som fattas.

👍 mitt bud står kvar.

Permalänk
Medlem

Budar 400 + frakt för fläktarna

Permalänk
Medlem

Hej, jag kan ge 400-500kr för allt. kan hämta imorn nära 4 tiden. om det låter interessant kan du skriva pm

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad