Köper grafikkort GTX 980 - RTX 3060

Permalänk

Köper grafikkort GTX 980 - RTX 3060

Kan ge som mest 5k + frakt för ett 3060, men vänligen skicka ett PM med vilket kort och exakt vilken modell (kylare) så tar vi prisdiskussion.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett oöppnat ASUS GeForce RTX 3060 12GB PHOENIX V2 för 5500:- inkl. frakt om du skulle tänka dig att betala lite extra för ett nytt kort.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Skrivet av fetakniven:

Har ett oöppnat ASUS GeForce RTX 3060 12GB PHOENIX V2 för 5500:- inkl. frakt om du skulle tänka dig att betala lite extra för ett nytt kort.

5k är min absoluta maxgräns, och då vill jag nog ha en "vanlig" kylare, ingen ITX modell. Vill nog inte ge mer än 4500 för ett 3060 med ITX kylare.

Om kortet är nytt eller lätt begagnat spelar ingen roll för mig så länge det finns kvitto eftersom det är 3 års garanti på dom, så skulle det hända något får man ju ett nytt (oftast bättre) kort.

Tack ändå.

Permalänk

jag har en
Asus gtx 1650 tuf gaming oc 4gb ddr6 köpte fel då jag trodde det var samma stream kvalitet som 2060 + so måste sälja den och köpa en annan som har Gen6+ encode. är du intresserad? du kan skriva sms till mig också då jag är inte lika ofta på datorn vid denna tid: 070 616 92 49
mvh
Thim

Permalänk
Skrivet av Thirawat Boonrin:

jag har en
Asus gtx 1650 tuf gaming oc 4gb ddr6 köpte fel då jag trodde det var samma stream kvalitet som 2060 + so måste sälja den och köpa en annan som har Gen6+ encode. är du intresserad? du kan skriva sms till mig också då jag är inte lika ofta på datorn vid denna tid: 070 616 92 49
mvh
Thim

visst, skickar sms

Permalänk

Har ett 1080 founders edition och ett 1070 windforce ifall du är intresserad

Permalänk
Skrivet av kallesmamma:

Har ett 1080 founders edition och ett 1070 windforce ifall du är intresserad

pm