Permalänk
Medlem

3st chassi bortskänkes

Nu har jag hittat det chassi jag vill ha så avvarar 3st som står och samlar damm till bättre behövande.

Vet inte varför bilderna inte går att få åt rätt håll så det får bli som det blir...

Alla säljes som de står och behöver dammas ur något.

Först ut är ett Fractal design r4. Vet inte vad han jag köpte burken av har gjort men finns en skada undertill vid filtret samt ett slagmärke på sidan. Endast kosmetiska saker såklart.
Sitter 4st corsair fläktar i.

Nästa chassi är ett svive luna x750w. Mycket fint skick.
3st fläktar ingår i fronten och finns en led strip i med kablar. Dock ingen rgb kontroller.

Sist ut är ett Aorus ac300w. Bytte till mig detta och tycker det känns som det är oanvänt,men har faktiskt inte kollar närmre på det.
Det är lackerat i fluorescerande orange. Kartong ingår.

Alla dessa HÄMTAS i Eskilstuna. Kommer INTE under några omständigheter frakta dessa så fråga inte ens!
Jag förbehåller mig rätten att ge bort till vem jag vill,och endast ett chassi per person!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna de svart orange

Permalänk
Medlem

Hej.
Jag kan hämta Fractal design r4, tack!

Permalänk
Medlem

Tar gärna Aorus eller Svive, är det försent att hämta ikväll?

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Skulle kunna hämta ett chassi imorgon om det går för sig

Permalänk
Medlem

Fractal chassit borta.

Aorus chassit bokat.

Svive chassit finns kvar och om inte 2000+ svarat imorgon vid lunch så är det ditt Molvin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scoore:

Fractal chassit borta.

Aorus chassit bokat.

Svive chassit finns kvar och om inte 2000+ svarat imorgon vid lunch så är det ditt Molvin.

Låter super!

Permalänk
Medlem

Samtliga chassin borta, tackar alla för visat intresse!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Tack!

Permalänk
Medlem

Tack så mycket!

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”