Permalänk

Hänga upp 35 tums skärm utan VESA

Tänkte då införskaffa mig en ny skärm, en begagnat som låg nära och bra. Är en stor datorskärm jag vill ha. 35 tum är den. Är då inga fästen till den för upphängning. Någon som har tips på lösning? Något som är ännu dummare är att den har alla uttagen i ”foten”…

Permalänk
Medlem
Skrivet av Melle1050:

Någon som har tips på lösning?

Köp en annan skärm.

Ska vara en väääldigt bra deal för att det ska vara värt besväret. Särskilt om I/O sitter i foten.

Visa signatur

I think I'll have myself a beer...

Permalänk
Skrivet av olga32:

Köp en annan skärm.

Ska vara en väääldigt bra deal för att det ska vara värt besväret. Särskilt om I/O sitter i foten.

Är en fruktansvärt bra deal, nypris 4500. Får den för 1000kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Melle1050:

Tänkte då införskaffa mig en ny skärm, en begagnat som låg nära och bra. Är en stor datorskärm jag vill ha. 35 tum är den. Är då inga fästen till den för upphängning. Någon som har tips på lösning? Något som är ännu dummare är att den har alla uttagen i ”foten”…

En vägghängd hylla som du kan ställa den på lär vara enda alternativet som jag kan komma på.

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT

Permalänk
Skrivet av FX9:

En vägghängd hylla som du kan ställa den på lär vara enda alternativet som jag kan komma på.

Japp slutar nog så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Melle1050:

Är en fruktansvärt bra deal, nypris 4500. Får den för 1000kr

Vad är det för skärm vi pratar om?

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Skrivet av Pamudas:

Vad är det för skärm vi pratar om?

AOC 35" C3583FQ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Melle1050:

Är en fruktansvärt bra deal, nypris 4500. Får den för 1000kr

Skrivet av Melle1050:

AOC 35" C3583FQ

Den kanske är värd en tusenlapp, det säger jag inget om, men skulle nog dra mig för att kalla det en fantastisk deal.

Det är en fyra år gammal skärm. Troligen redan halvtaskig då och med låg upplösning (dessutom välvd och du tänker hänga den på väggen?).

Det funkar säkert, men jag hade letat vidare och kanske under tiden sparat ihop lite mer pengar.

Visa signatur

I think I'll have myself a beer...