Permalänk

Animerad emoji (?)

Tjo....

Umm..... trodde aldrig jag skulle behöva det men min brorsa kommer med 99% säkerhet skaffa BankID efter ca 10års tjatande.....

Så jag tänkte skicka han fyrverkerier till han när han fått det gjort.....

Men nu hittar jag inte skiten..... förut så var det fyrverkerier över hela skärmen när någon läste det men nu hittar jag inte........ Provade att skicka ett spöke, fanns typ olva miljarder att välja på, men det animerades inte. Och jag hittar inte fyrverkerierna längre

Ungdomar! Hjälp en gammal farbror här!

Mvh
Lasse

Permalänk
Medlem

Under inställningar i Mirabilis ICQ aktivera animerade emojis.

Permalänk
Skrivet av lappen81:

Under inställningar i Mirabilis ICQ aktivera animerade emojis.

Har inte använt ICQ på 20 år, detta är i IPhone 12

Permalänk
Skrivmaskin

@lasseedsvik: Det låter som en Iphone-specifik funktion som startas av att skicka/ta emot nyckelord som "grattis" eller "gott nytt år". Kan det vara i ett sådant sammanhang du stött på det tidigare?

Permalänk
Skrivet av Wittwang:

@lasseedsvik: Det låter som en Iphone-specifik funktion som startas av att skicka/ta emot nyckelord som "grattis" eller "gott nytt år". Kan det vara i ett sådant sammanhang du stött på det tidigare?

Kan vara är det nåt man kan infoga i slutet av maj?

Kan tilläggas att det fungerade utmärkt att skicka till en Samsung Galaxy så det var inte bara IPhone

Permalänk
Medlem

Om du skriver ditt meddelande och sen håller in på skicka-knappen (den blå uppåtpilen) så får du fram alternativen du är ute efter.

Permalänk
Skrivet av CogByte:

Om du skriver ditt meddelande och sen håller in på skicka-knappen (den blå uppåtpilen) så får du fram alternativen du är ute efter.

Okej tack Känns lite som voodoo för en gammal gubbe som mig, men jag är ett steg närmare Tackar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseedsvik:

Har inte använt ICQ på 20 år, detta är i IPhone 12

Det finns en ICQ app till IPhonen, förhoppningsvis har dom dödat dom förskräckliga ljudeffekterna.

Men japp det var mer en hint att det inte framgick vad du ville ha hjälp med.