Söker grafikkort för runt 1000kr

Permalänk
Medlem

Söker grafikkort för runt 1000kr

Söker ett grafikkort för runt 1000kr. Fördel om det bara behöver 6pin ström. Tex ett 1060 skulle bli perfekt.

Föredrar avhämtning/möte i Stockholm men frakt går även bra. Skriv i tråden eller via pm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

rx 580 8gb msi gaming x 1000kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eawo:

rx 580 8gb msi gaming x 1000kr?

Primärt vill jag ha ett med bara 6pin pga psu som sitter i den datorn. Men väntar tills i kväll innan jag tar ett beslut.

Permalänk
Avstängd

Hej
Jag har
Grafikkort: Nvidia Quadro P620 2GB, 4x mini dp
Low profile

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sali2003:

Hej
Jag har
Grafikkort: Nvidia Quadro P620 2GB, 4x mini dp
Low profile

Behöver ett fullhöjds kort, men tack för svar.

Permalänk
Medlem

Har ett Zotac GTX 1060 3GB komplett i kartong om det är intressant. Litet kort med endast en fläkt men jag tycker inte det låter så mycket för att vara bara rätt simpel kylning.

Kan även bytas mot äldre kort med liknande prestanda typ 780ti.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Har ett Zotac GTX 1060 3GB komplett i kartong om det är intressant. Litet kort med endast en fläkt men jag tycker inte det låter så mycket för att vara bara rätt simpel kylning.

Kan även bytas mot äldre kort med liknande prestanda typ 780ti.

Låter intressant, återkommer i kväll om jag inte fått svar på ett som finns i Stockholm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av varget:

Primärt vill jag ha ett med bara 6pin pga psu som sitter i den datorn. Men väntar tills i kväll innan jag tar ett beslut.

Ja kan lösa en 6pin till 6+2 adapter

Permalänk
Medlem

Jag har ett Geforce 1060 3GB kort. Finns i Spånga/Stockholm om det är intressant. Använts i en jobbdator så knappt spelat på det. Dock funkar GTA5, RDR2 och Fortnite för det har jag testat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Supreme8001:

Jag har ett Geforce 1060 3GB kort. Finns i Spånga/Stockholm om det är intressant. Använts i en jobbdator så knappt spelat på det. Dock funkar GTA5, RDR2 och Fortnite för det har jag testat

Märke: Asus
Anslutningar (5): 2 displayport, 2 HDMI, 1 DVI

Permalänk
Medlem

Har ett Geforce 1060 6GB kort, Asus TURBO-GTX1060-6G.
6-pins kontakt.

Permalänk
Medlem

Ärendet löst, tack alla som svarade.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad