Permalänk

förslag på webhotell?

har idagsläget oderland som webhotell, vi har en domän kopplad till den med en del epost adresser och några underdomäner, inga direkta hemsidor, men lagringen går åt för epost adresserna.

vi tittar på att byta till kanske en billigare, men vet inte vilken, några förslag som är billigare än oderland? tror vi betalar runt 2.5k per år för den just nu, om jag inte minns fel.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem

Oderland ligger hyfsat bra i pris/prestanda. Själv använder jag Inleed som är lite billigare, men det förekommer rapporter om att huvudsakligen WordPress ibland tappar prestanda trots att det rent fysiskt har samma resurser.

Min personliga erfarenhet är att Inleed är tillräckligt bra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kan rekommendera egensajt, bra priser och support

Permalänk
Medlem

Som Homdax så använder jag också Inleed och tycker det funkat bra, behövde nyligen uppgradera från "Special" som är 348kr per år mot Prime som är 1188kr per år så det var ett stort kliv och dom hade inget där emellan.

Du säger att email tar mycket plats, för varje email konto så står det 50mb för mig, så oklart hur mycket du behöver, men deras support är väldigt bra så man kan säkert fråga om den limiten kan ökas. Man får som sagt 50gb utrymme på Prime paketet.