Tommy Hilfiger Gaming Set (Lurendrejeri Deluxe)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

Det värsta är väl ändå att Netonnets kitt kostar typ 400kr och det är grejer i samma klass!

Så att detta är en uppenbar cashgrab är det ingen tvekan om

Men att det är så uselt genomfört är för mig en gåta!

Ja, det är väl den springande punkten i det här fallet. Hur kan ett etablerat märke som Tommy ta det absolut sämsta "bottenskrapet som Linus sa" och sälja det som ett dyrare mid-range kit. Var poängen med detta kit att försöka få till så hög marginal som möjligt eller vad?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Ja, det är väl den springande punkten i det här fallet. Hur kan ett etablerat märke som Tommy ta det absolut sämsta "bottenskrapet som Linus sa" och sälja det som ett dyrare mid-range kit. Var poängen med detta kit att försöka få till så hög marginal som möjligt eller vad?

Ja det är väl hela grejen med Mode märken? Ta billigt skit o slänga på sitt namn o sälja för hutlösa priser.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Vill man ha Hilfiger på allt så är man nog gladare med denna skit än något annat tangentbord, även om det är uppenbart hur kasst det är.

En liknande grej som jag minns tydligt var G4 Cube, den var så kass på så många sätt men ändå köpte en massa folk och företag in den för den var ju snygg och det var Apple.

Jag måste säga att jag inte riktigt vet om vi fortfarande har något att diskutera. Har iaf en känsla att vi kanske nått en punkt där vi mest håller med varandra om detta, men blir osäker baserat på hur svaret var formulerat?

Jag köper iaf absolut att det finns folk där ute som vill köpa nästan vad som helst bara det är rätt märke, men jag tycker också att om produkten håller oväntat låg kvalitetsnivå jämfört vad man skulle kunna förvänta sig (avseende prisnivå och/eller märket) så är det inget konstigt med att klaga över det.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Spiffman:

Han måste vaknat på fel sida. Hur i hela friden orkar han lägga så mycket tid och energi på denna rant?
Åk till webhallen och köp mus/tangentbord/headset och se vad man får för 1500...
1500 är uttryckligen 1 airpod pro och man vill gärna ha två och ett etui.

Absolut köper man Apple mus/tangentbor och headset (Oh wait, de har inte headset) om man ska spela.. NOT.
Såg du ens videon? Varför ska man köpa Airpods pro när man behöver ett tangentbord och en mus?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av evil penguin:

Jag måste säga att jag inte riktigt vet om vi fortfarande har något att diskutera. Har iaf en känsla att vi kanske nått en punkt där vi mest håller med varandra om detta, men blir osäker baserat på hur svaret var formulerat?

Jag köper iaf absolut att det finns folk där ute som vill köpa nästan vad som helst bara det är rätt märke, men jag tycker också att om produkten håller oväntat låg kvalitetsnivå jämfört vad man skulle kunna förvänta sig (avseende prisnivå och/eller märket) så är det inget konstigt med att klaga över det.

Nej jag menar inte att det är konstigt att klaga. Men det är lite konstigt att folk blir så förbluffade över tveksam kvalitet och högt pris på en sådan här produkt. Sen är det inte heller konstigt att den säkert kommer att sälja förhållandevis bra ändå för "märkesprodukter" säljer bra.

Det kan också bli så att, om den säljer hyfsat, de förbättrar "sina gamingprodukter" till att bättre motsvara kvaliteten hos deras övriga produkter, eller snarare de produkter som bolaget faktiskt gör själva och inte köper in billigt och sätter sitt märke på, alternativt säljer rätten att använda märket till någon skit-tillverkare. Marshall har gjort rätt bra gitarrförstärkare i många år exempelvis, när de sålde rätten till deras varumärke till något kinesiskt bolag som gjorde telefoner så blev resultatet rätt pissigt men det sålde ändå hyfsat (min farsa gick på det exempelvis) och nu bygger de rätt hyfsade produkter, dock inga telefoner längre vad jag vet, men BT-högtalare och hörlurar som inte bara är märkta med Marshall utan också har en design som påminner om deras "riktiga" produkter och även ljudet är ju något åt samma håll också. Att produkterna inte har något att göra med Marshall förstärkartillverkaren spelar ju inte så stor roll, uppenbarligen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiffman:

Han måste vaknat på fel sida. Hur i hela friden orkar han lägga så mycket tid och energi på denna rant?
Åk till webhallen och köp mus/tangentbord/headset och se vad man får för 1500...
1500 är uttryckligen 1 airpod pro och man vill gärna ha två och ett etui.

Ett tangentbord för de stora drakarna kostar 60kr för ett standard, 120 för ett avancerat och 300 för ett liknande det där.
Kostar nada att tillverka tangentbord, men gamers köper allt bara det hypas upp. 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Nej jag menar inte att det är konstigt att klaga. Men det är lite konstigt att folk blir så förbluffade över tveksam kvalitet och högt pris på en sådan här produkt. Sen är det inte heller konstigt att den säkert kommer att sälja förhållandevis bra ändå för "märkesprodukter" säljer bra.

Om du kollar videon så förstår du varför det blir en grej. När personen tidigare i tråden skriver "absoluta bottenskrapet" så tror jag inte riktigt du förstår riktigt hur illa det faktiskt är. Dom har gjort ett jävla jobb för att hitta det absolut sämsta som tillverkas, inte det billigaste, det sämsta. Det är så genomusel kvalitet på grejerna att det inte kan vara ett misstag.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tonii:

Om du kollar videon så förstår du varför det blir en grej. När personen tidigare i tråden skriver "absoluta bottenskrapet" så tror jag inte riktigt du förstår riktigt hur illa det faktiskt är. Dom har gjort ett jävla jobb för att hitta det absolut sämsta som tillverkas, inte det billigaste, det sämsta. Det är så genomusel kvalitet på grejerna att det inte kan vara ett misstag.

Jag kollade videon, eller det mesta av den i alla fall (de är inte de bästa på att komma till poängen). Men vad menar du med att det inte kan vara ett misstag? Tror du det är medveten trollning, en konspiration eller vad?

Jag tror cheferna på detta bolag, om detta bolag är inblandat alls, bryr sig väldigt lite om detta segment och har bett någon inköpare eller praktikant att köpa något billigt de kan sätta sitt namn på och sälja vidare. Eller så är de tillverkade av ett bolag som har väldigt låga åsikter om de som köper sådana här märkta produkter och därför köper ett dyrt varumärke att sätta på sin extremt billiga produkt för att kunna sälja dem typ 10-20-30 gånger dyrare än annars.

Sen tycker jag inte produkterna verkar vara så himla fruktansvärda, absolut inte bra på något sätt men typ samma nivå som andra saker man köper på Aliexpress eller liknande för 5-10-20 dollar. Det billiga Lenovo-tangentbord de jämför med är ju rätt bra för priset då det är ett "märkestangentbord" och håller en viss kvalitet, samma gäller typ de som följer med HPs och Dells datorer också. Jag har fått alla de på olika arbetsplatser, skolor eller så och de är helt ok att arbeta på. Långt bättre än vad man får om man verkligen går in på budgetsegmentet. På mitt jobb får man numera ett Voxicon-tangentbord som nog är mer åt Hilfiger-hållet än de klassiska HP-tangentborden som brukade följa med datorinköp exempelvis, total skit. Samma med musen. Men de är bara default, jobbet betalar för bättre grejer man får välja själv eller bara köpa och få betalade och så.

När det gäller lurarna så verkar de vara på ungefär samma nivå som ett urval lurar jag köpte felprisade när Amazon.se var nytt. Alltså lurar som "borde" ha kostat 250-400 kronor ungefär men där de missade att Sverige inte har euro och därför sålde dem för en tiondel av priset. Jag trodde förstås inte det skulle vara något att ha direkt men jag trodde de skulle vara bättre än de var. Dessa var inte värda ens det pris jag betalade. Men jag har fått användning för dem genom att ge bort dem till folk som har råkat paja sina egna lurar när de besökt mig eller så. De duger att lyssna på podcasts på tåget med om man inte har något alternativ, men det är typ det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Absolut köper man Apple mus/tangentbor och headset (Oh wait, de har inte headset) om man ska spela.. NOT.
Såg du ens videon? Varför ska man köpa Airpods pro när man behöver ett tangentbord och en mus?

*swosh* den gick rakt över huvudet

Permalänk
Medlem

Är det ingen här inne som knipit ett ex 🤣
Känns som denna produkt i framtiden kommer öka en aningen i värde. Baserar det på ingenting...

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Att folk betalar mycket för ett påklistrat lyxmärke borde inte förvåna så mycket. Ni kanske är för unga för att minnas Ferrari och Lamborghini-datorerna som fanns för ett antal år sedan, men de fanns i alla fall. Samma med Yves Saint Laurent läsk, (Tuned By-) AKG hörlurar gjorda av Samsung, Maseratin byggd på Smart, etc.

De datorerna hade ofta bra kvalitét och specifikationer. Hårt överprisade ja, men det var nu sällan dynga.

Permalänk
Medlem

Rätt många som kör på detta inom kringutrustning.
Inet har sin Taurus mus, som har en del olika namn beroende på vart man köper dem. Komplett/Webhallen har sitt märke Svive.
Tycker det är tråkigt att Tommy osv sätter sina namn på skit saker och sen höjer priserna.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rotten:

De datorerna hade ofta bra kvalitét och specifikationer. Hårt överprisade ja, men det var nu sällan dynga.

Ja, det var ju vanliga märkesdatorer i grunden. Asus (Lamborghini) respektive Acer (Ferrari) om jag minns rätt?

Om detta, på motsvarande sätt, hade varit ett paket som gjorts i samarbete med typ Logitech, Corsair eller motsvarande och hållt något slags normalnivå för tillverkaren men varit lite för dyrt så hade det faktiskt varit en annan en grej.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiffman:

Han måste vaknat på fel sida. Hur i hela friden orkar han lägga så mycket tid och energi på denna rant?
Åk till webhallen och köp mus/tangentbord/headset och se vad man får för 1500...
1500 är uttryckligen 1 airpod pro och man vill gärna ha två och ett etui.

Såna här rant är iofs bra, peka ut när skitföretag gör såna här skitmoves enbart för att lura folk på pengar. Sen hade han såklart kunnat trimma ner videon lite, men det var ju tyvärr det där med algoritmpengatjänandet osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Ja, det var ju vanliga märkesdatorer i grunden. Asus (Lamborghini) respektive Acer (Ferrari) om jag minns rätt?

Helt rätt. Acer vet jag hade Ferrari datorer, Asus vågar jag inte svara på.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Ja, det var ju vanliga märkesdatorer i grunden. Asus (Lamborghini) respektive Acer (Ferrari) om jag minns rätt?

Ja, med ett eller annat äss i rockärmen också.

Acer Ferrari: https://www.youtube.com/watch?v=n9dlwebb04Y
Asus Lamborghini
Laptopväska av hög kvalitét, äkta kolfiber i locket, insytt läder, inget flexande billigskit.

Hade vart nåt annat om de var typ en acer nitro eller aspire med bara loggan påklistrad. eller wish.com netbook, huvva

Permalänk
Avstängd
Skrivet av evil penguin:

Ja, det var ju vanliga märkesdatorer i grunden. Asus (Lamborghini) respektive Acer (Ferrari) om jag minns rätt?

Om detta, på motsvarande sätt, hade varit ett paket som gjorts i samarbete med typ Logitech, Corsair eller motsvarande och hållt något slags normalnivå för tillverkaren men varit lite för dyrt så hade det faktiskt varit en annan en grej.

Märkesdatorer kan man väl diskutera. Acer var ju kraftigt budgetbetonade då exempelvis, och är väl fortfarande rätt långt från "premium" även om de har tagit några steg i den riktningen. Asus sågs väl som ett kvalitetsmärke bland entusiaster men var knappast känt i någon större utsträckning utanför dem. Vilket väl är anledningen att de köpte rätten att använda mer välkända märken.

Men jag var inne på Webhallen och Inet igår, lämnade tillbaka en present som redan ägdes och köpte ett Switch-spel, kollade lite bland paketen som fanns och de hade ett Deltaco-paket med typ samma innehåll som detta för 199 på 50% rea. Jag gissar att det är ungefär samma kvalitet som detta paket. Så fem-tio gånger dyrare för att få en "äkta" Hilfiger-logga på grejerna. Jämför med en T-Shirt, 40-80 kronor på H&M för en "utan märke" eller kanske 120 för en med hyfsad kvalitet från Hanes, Levis eller så, medan en Hilfiger T-Shirt kostar 800 exempelvis. Typ samma markup. Det skulle kunna vara så att kvaliteten är mycket bättre och därmed väger upp en del av skillnaden, men det är i alla fall inte alls min upplevelse från de märkeskläder jag har från sådana lite lyxigare märken, även om de förstås är väldigt mycket bättre än H&M's 40-kronors T-Shirtar.

Permalänk

Grundproblemet är att nästan alltid så vill märket som produkten är "märkt med" ha lite roality för detta. Det är i väldigt undantagsfall de endast vill göra gratis reklam.
Lägg till att detta märke sedan vill in och styra och ändra lite, de skapar mängder med administrativa kostnader och lite utvecklingskostnader.
Produkten som sedan säljs gör det ofta i mindre upplagor, vilket skapar extra kostnader i alla led i produktionskedjan.

Detta leder till att man i princip alltid kan säga att budget produkter stylade med ett annat företags logga i princip alltid blir ett dålig köp för konsumenten. Detta för att det finns inga marginaler redan innan. Dessa produkter är extremt prispressade och lösningen är att sänka kvaliten lägre än budget.
Om man däremot pratar om headset för 8000kr. Alltså att headsetet kostar mer än 4 gånger så mycket som hela detta paket med tangentbord, mus plus headset.
Så finns det ofta mer marginaler/utrymme för att detta nya märket inte ska behöva dra ner på kvaliten så mycket. Och de kan skräddarsy produkten till något som passar deras kundgrupp.

Angående Tommy Hilfiger. Så hade jag aldrig hört talas om märket före de samarbetade med Samsung för bl.a. Galaxy Fold. Samarbete på detta sätt kan göra deras varumärke mer populärt. Så de behöver inte ta så mycket roality för samarbetet, men sätter de sitt varumärke på skitsaker så är det såklart detta de har gjort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Märkesdatorer kan man väl diskutera. Acer var ju kraftigt budgetbetonade då exempelvis, och är väl fortfarande rätt långt från "premium" även om de har tagit några steg i den riktningen. Asus sågs väl som ett kvalitetsmärke bland entusiaster men var knappast känt i någon större utsträckning utanför dem. Vilket väl är anledningen att de köpte rätten att använda mer välkända märken.

Men jag var inne på Webhallen och Inet igår, lämnade tillbaka en present som redan ägdes och köpte ett Switch-spel, kollade lite bland paketen som fanns och de hade ett Deltaco-paket med typ samma innehåll som detta för 199 på 50% rea. Jag gissar att det är ungefär samma kvalitet som detta paket. Så fem-tio gånger dyrare för att få en "äkta" Hilfiger-logga på grejerna. Jämför med en T-Shirt, 40-80 kronor på H&M för en "utan märke" eller kanske 120 för en med hyfsad kvalitet från Hanes, Levis eller så, medan en Hilfiger T-Shirt kostar 800 exempelvis. Typ samma markup. Det skulle kunna vara så att kvaliteten är mycket bättre och därmed väger upp en del av skillnaden, men det är i alla fall inte alls min upplevelse från de märkeskläder jag har från sådana lite lyxigare märken, även om de förstås är väldigt mycket bättre än H&M's 40-kronors T-Shirtar.

Jag ser det oavsett som en enorm skillnad när det är ett partnerskap mellan ett etablerat märke inom själva produktområdet, oavsett att det inte är ett premiummärke, och ett högstatusmärke inom något annat område.

Ja, självklart var väl poängen ur Acers perspektiv att höja sin egen status, men då var de ju också ett etablerat märke som hade något att vinna på det; det var ett samarbete det handlade om och produkter som såldes under *båda* namnen (Acer Ferrari). Sett till kvalitetsnivå var de väl iaf lite mer påkostade, utöver att det satt en Ferrari-logotyp på.

Skillnaden mot att som högstatusmärke i ett annat område köpa in det billigaste skräpet som går att få sitt namn påklistrat på från en leverantör som inte har något särskilt intresse av just det här... ja, som jag ser det är det iaf en enorm skillnad.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Avstängd
Skrivet av evil penguin:

Jag ser det oavsett som en enorm skillnad när det är ett partnerskap mellan ett etablerat märke inom själva produktområdet, oavsett att det inte är ett premiummärke, och ett högstatusmärke inom något annat område.

Ja, självklart var väl poängen ur Acers perspektiv att höja sin egen status, men då var de ju också ett etablerat märke som hade något att vinna på det; det var ett samarbete det handlade om och produkter som såldes under *båda* namnen (Acer Ferrari). Sett till kvalitetsnivå var de väl iaf lite mer påkostade, utöver att det satt en Ferrari-logotyp på.

Skillnaden mot att som högstatusmärke i ett annat område köpa in det billigaste skräpet som går att få sitt namn påklistrat på från en leverantör som inte har något särskilt intresse av just det här... ja, som jag ser det är det iaf en enorm skillnad.

Jo du har absolut en del poänger. Samtidigt är det ju ganska rörigt när det gäller många varumärkens tillverkning. Exempelvis har jag några Calvin Klein-grejer, inte deras "riktiga" haute couture förstås eller ens kostymer, men CK T-shirts har jag några stycken, och CK Jeans gör ju helt ok jeans. T-shirtarna däremot är riktigt pissiga i kvaliteten, och sannolikt tillverkade i någon fabrik utan namn på Sri-Lanka eller så, knappast av CK själva. Eller se på Nike exempelvis, de har ingen tillverkning alls längre.

Jämförelsen med Ferrari och Acers datorer är ju också inte helt lik denna produkt. För Ferrari är det knappast en produkt som motsvarar kvaliteten eller "premiumkänslan" hos deras faktiska produkter, en Ferrari är ganska lyxig liksom. Tommy Hilfiger gör kläder med ok kvalitet men det man betalar för är ju varumärket mer än egenskaperna hos produkten, vilket inte alls gäller för en Ferrari på samma sätt. Så både Acer-Ferrari-datorer och Hilfiger-"Noname"-gamingpaket är ju ett steg ner jämfört med de produkter som vanligtvis bär varumärket. För datorn ner från "lyxklass" på bilarna till medelklassen av gaming laptops, för detta kit från medelklass på kläder till bottenskrapet inom datortillbehör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiffman:

Han måste vaknat på fel sida. Hur i hela friden orkar han lägga så mycket tid och energi på denna rant?
Åk till webhallen och köp mus/tangentbord/headset och se vad man får för 1500...
1500 är uttryckligen 1 airpod pro och man vill gärna ha två och ett etui.

tror du missat att Linus vänder sig till ALLA, här på SweC så är lägsta kunskapsnivån ändå ganska hög.

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem

Tommy Hilfiger, Gant, osv.. alla så kallade designermärken gör skräp när de sätter sin logotyp på något annat än sina kläder. I ärlighetens namn så är ofta kläderna också av kina-kvalité vad gäller deras billigare produkter som t.ex. t-shirts.

Måste dock säga att grejerna i videon är exceptionellt dåliga till och med för kinaskräp med en "dyr" logotyp på. Du får bättre grejer för några hundringar på typ Clas Ohlson och Netonnet.