Permalänk

Köpes: GTX 1080 Ti

Hej!

Önskar köpa ett GTX 1080 Ti, variant är inte jätteviktigt men helst ett med god kylning. Måste dock ha DVI (vilket jag tror de flesta har).

Inte intresserad av kort som använts till mining!

Om möte runt Örebro-trakten är möjligt är det att föredra men annars får det gå postvägen.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Tjena! har ett GTX Titan X Pascal utan kylare, du vill ha ett kort med bra kylning så kanske ifall den biten överlåts till dig så blir det bra

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Skrivet av SwedenVirre:

Tjena! har ett GTX Titan X Pascal utan kylare, du vill ha ett kort med bra kylning så kanske ifall den biten överlåts till dig så blir det bra

Helt utan kylare? Bara PCB? 😁 känns lite klurigt att hitta en kylare 😅

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Lite off-topic, men jag tror inte det finns någon modell av 1080 Ti som har DVI. De flesta 1080 (icke-Ti) har det, dock.
Sen när det gäller kylare kan man antigen köra en sådan och montera en AIO, eller en sådan med 2 st 120mm fläktar.

Visa signatur

Acer 27" Predator XB271HU G-Sync 165Hz; AMD Ryzen 9 5900X, RTX 4090; MSI MEG X570 ACE; 32GB Corsair Vengeance @ 3400 MHz; 500 GB NVMe + 1000GB NVMe + 1000 GB SSD; Lian Li O11 ROG Edition; Custom loop EKWB, 360 PE+360 SE, Phanteks T30 + Noctua A12x25.

Permalänk
Skrivet av GeoTD:

Lite off-topic, men jag tror inte det finns någon modell av 1080 Ti som har DVI. De flesta 1080 (icke-Ti) har det, dock.
Sen när det gäller kylare kan man antigen köra en sådan och montera en AIO, eller en sådan med 2 st 120mm fläktar.

En snabb googling så verkar det vara vanligt, tror det är först 20-serien de försvann på

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Jag hr ett kort liggandes från gigabyte om det är intressant 😃 1080ti

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya