Permalänk
Snusfri

Kunder.

Kund har en gammal skogsmaskin.
Skogsmaskin går sönder.
Kund beställer reservdel av oss.
Då skogsmaskinen är gammal så måste vi tillverka reservdelen då den inte finns på hyllan.
Delar måste skäras ut i lasermaskin, sedan svetsas, blästras och bearbetas i CNC och sist lackas.
Detta tar några veckor då vi har mycket andra storkunder som ligger före.
Kund accepterar inte detta utan tror han skall få del nästa dag.
När han inte får det ringer han och skriker och hotar med polisanmälan m.m.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valonen:

Får gubbgnälla på all jävla lax som dyker upp på smörgåstårtor eller i recept som vanligtvis inte har lax i dem. NEJ, alla gillar inte denna skitfisk, oftast från odling och smakar skit. Helt otroligt att folk tycker det är lyx.

Det låter med som tonårsgnäll det där. En vuxen man äter all fisk. Pungt slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Kunder.

Kund har en gammal skogsmaskin.
Skogsmaskin går sönder.
Kund beställer reservdel av oss.
Då skogsmaskinen är gammal så måste vi tillverka reservdelen då den inte finns på hyllan.
Delar måste skäras ut i lasermaskin, sedan svetsas, blästras och bearbetas i CNC och sist lackas.
Detta tar några veckor då vi har mycket andra storkunder som ligger före.
Kund accepterar inte detta utan tror han skall få del nästa dag.
När han inte får det ringer han och skriker och hotar med polisanmälan m.m.

Skicka kund en offert på en ny maskin

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem

Stör mig något så in i helvete på personer som sträcker ut tungan när de äter. Samma med personer som äter med öppen mun och som smaskar. Stör mig också på kvinnliga kollegor, speciellt äldre, som stinker parfym och då gärna någon form av mysk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindahlj:

Det låter med som tonårsgnäll det där. En vuxen man äter all fisk. Pungt slut.

Äter all fisk, inklusive surströmming. Lax är ett aber. En vuxen man har lärt sig att stava,punkt slut.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valonen:

Äter all fisk, inklusive surströmming. Lax är ett aber. En vuxen man har lärt sig att stava,punkt slut.

Jag blev ärkedålig när jag var liten och ätit fisk så jag skippar fisk. Undantaget inlagd sill som inte smakar på samma sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Det är väl typ samma här? Köper man någon form av blandad sushi, nigiri och maki i alla fall, så är det ju många laxbitar och få av annan fisk. De få ställen som säljer individuella bitar brukar också ha lax på samma låga prisnivå som omelett, räka och liknande, medan typ tonfisk eller vitfisk brukar vara dyrare.

Sen finns det förstås finare lax också, jag har käkat väldigt fancy sushi som också bestod till rätt stor del av lax, men då fick man en genomgång om varje bit, vart laxen var fiskad, vilken del av fisken den kom ifrån och så.

Upplever inte att laxen har samma låga status här, nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Kunder.

Kund har en gammal skogsmaskin.
Skogsmaskin går sönder.
Kund beställer reservdel av oss.
Då skogsmaskinen är gammal så måste vi tillverka reservdelen då den inte finns på hyllan.
Delar måste skäras ut i lasermaskin, sedan svetsas, blästras och bearbetas i CNC och sist lackas.
Detta tar några veckor då vi har mycket andra storkunder som ligger före.
Kund accepterar inte detta utan tror han skall få del nästa dag.
När han inte får det ringer han och skriker och hotar med polisanmälan m.m.

Haha älskar såna, åtminstone en lite dyrare pryl i det fallet, kedjan jag jobbar i hade en väldigt markant förändring i sortimentspolitik för en cirka 15 år sedan så problemet håller som tur på att fasas ut, men än i dag dyker det upp kunder som är skitarga för att vi inte har reservedelar i hyllan till nån kina-motorsåg dom köpte för 1000 kronor (dagens pengavärde) för 20 år sedan, och som slutat tillverkas för 15 år sedan. Sen gormar dom och skriker om hur dom minsann skall skriva på nätet om hur dåliga vi är och hur dom aldrig kommer handla här igen.

Brukar rekommendera Husqvarna i dessa fall, så slipper man problemet i framtiden. En fattig har inte råd att köpa billigt skräp, sägs det.

Permalänk
Medlem

Fick höra igår från ett företag att de inte får ta del av elstödet, det går till den som äger fastigheten fast det är företaget som betalar elen. Väldigt mysko om det stämmer, typiskt staten att klanta sig (la till detta då det är gubbgnäll hehe)

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valonen:

Fick höra igår från ett företag att de inte får ta del av elstödet, det går till den som äger fastigheten fast det är företaget som betalar elen. Väldigt mysko om det stämmer, typiskt staten att klanta sig (la till detta då det är gubbgnäll hehe)

Det beror på vem som står på abonnemanget, vilket inte är så konstigt, så troligen är det fastighetsägaren som vidaredebiterar. Problemet är likadant med bostäder med IMD på elen och gemensamt abonnemang. Sedan beror det förstås på hur den som står på abonnemanget agerar och vad det kostar att hantera isf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztenlund:

Det beror på vem som står på abonnemanget, vilket inte är så konstigt, så troligen är det fastighetsägaren sin vidaredebiterar. Problemet är likadant med bostäder med IMD på elen och gemensamt abonnemang. Sedan beror det förstås på hur den som står på abonnemanget agerar och vad det kostar att hantera isf.

Okej, det låter ju rimligt. Blev bara lite överraskad.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hyllbert:

Upplever inte att laxen har samma låga status här, nej.

Låg status kanske är att ta i, men det är ju standard liksom, dussinbitarna, som är lax generellt.

Permalänk
Medlem

Alla elbilsägare som krypkör på landsvägar. Är väl livrädda för att det drar ström...

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Alla elbilsägare som krypkör på landsvägar. Är väl livrädda för att det drar ström...

Alla dinosauriebränslebilsägare som inte kan komma iväg från rödljus i hyfsat tempo, är väl rädda för att växla upp i tron att bränsleförbrukningen stiger på högre växlar... 😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofen:

Alla dinosauriebränslebilsägare som inte kan komma iväg från rödljus i hyfsat tempo, är väl rädda för att växla upp i tron att bränsleförbrukningen stiger på högre växlar... 😉

Högre växlar låter som en dålig strategi för att komma iväg snabbt från trafikljus.

Permalänk
Medlem

Jag vill gnälla på de som går till angrepp mot individer i tråden...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofen:

Jo men man måste gasa för att komma i rätt varvtal för att växla upp och dit har många svårt att komma innan det slår om till rött igen...

Det är nog dags att hoppa ner från din höga häst tills gemene bilägare har möjlighet att köpa elbil. De flesta manuella bilar ligger inte i 500k+ prisklassen, tills dess att elbilar blivit möjliga att köpa kommer vi i pöbeln köra manuell bensin- eller dieselbil.

Kan passa på att gubbgnälla på alla som kör el- hybrid- och automatlådebil som inte kan hålla vettiga hastigheter som passar utväxlingen i just min bil, speciellt i låga hastigheter.

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Suck... Hade ju underlättat om Windows hade drivrutinen till åtminstone ett av nätverkskorten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Alla elbilsägare som krypkör på landsvägar. Är väl livrädda för att det drar ström...

Det har varit mycket klagande på bränslepriset inför valet. Sådant som är dyrt använder man med försiktighet. Man är försiktig med gaspedalen. Men detta är det inte många som fattar. För det mesta har jag inte bråttom och då kan jag köra lugnt. Men alltid har jag en bil efter mej på 2 meters avstånd. Och vid första tillfälle så blir det omkörning och sedan försvinner dom i fjärran. Förr hade jag ofta ärende några mil bort och där var bitvis 110-sträckor. Jag räknade ut att jag förlorade 2 min. på att köra 90 hela vägen. Kör man lite lugnare behöver man inte vara lika koncentrerad heller. Man är inte tvungen att leka tävlingsförare. Men det verkar som de flesta bilister måste visa hur duktiga dom är. Sådan var jag själv när jag var ung så jag kan förlåta dom som inte har fullt utvecklade pannlober.

Permalänk
Medlem

Alla bilister som inte accelererar på påfarter till motorväg. Ligger och segar i 60-80 km/h när man ska ut på en 110-väg. Sedan blinkar dom och svänger ut och förväntar sig att dom som kommer i 110 ska hinna byta fil...

Visa signatur

CPU: Ryzen 3600 | RAM: 16GB (2x8GB) Crucial | MB: Gigabyte B550M AORUS PRO-P | GPU: RX 6700XT MERC 319 | Chassi: FD Arc mini R2 | PSU: CM700V | SSD: Gigabyte NVMe 1TB | Monitor: LG 27GN800 | Input: CM Quick Fire TK, Roccat Kone Pure Optical, Steam Controller | OS: Garuda Linux

Steam Deck har tagit över datorn :)

Permalänk
Inaktiv

UPS är fan ett riktigt jävla skitföretag alltså.

Väntar fortfarande på mitt Secret Lab Magnus Pro XL datorskrivbord, det skulle skickas i 5 kollin (uck), leverans den 21 feb sades det först från tillverkaren, pga tillverkningsförseningar. Sedan skickade de allt tidigare, med tre kollin som hade utgedd leverans 14 feb istället (framflyttad dagen efter till 15:e), prexcis då jag skulle vara bortrest.

Så jag ändrade leveransdag på de tre kollina till 20:e, dagen efter jag absolut senast skulle vara hemma igen, gick ju bra. Sedan medans jag var borta försökte de tydligen leverera två kollin utan att förvarna eller ge chans att ändra leveransdag medans jag var borta (vet dock inte om detta faktiskt gjordes*); de hamnade iallafall på två olika utlämningsställen, ett i Torp rimligt nära där jag bor, och ett i fucking Sävedalen i Partille. (!)

Tog närmare två timmar av kollektivtrafiksåkande/väntande i lågtrafik på en söndag att få det fixat.

Hela måndagen den 20:e gick utan att något alls hände, alla kollin var listade som "försenade" (!) fastän de fanns på mottagningscentralen i Mölndal och funnits där sedan början på förra veckan.

Ringde UPS kundtjänst för att höra vad fan som stod på och möttes av röststyrda datorhäxan från helvetet. Tog väl en två minuter typ av tjorvande och gormande innan den kopplade mig till en riktig människa - det gick iallafall fort... Ingen teflonkö alls, förvånande nog! Inga svar alls på varför mina paket inte skickats. Fanns ingen information, kunde inte kontakta paketcentralen för att fråga, fanns inget nummer jag kunde ringa osv. Fick inget veta, blev bara besviken över deras generella inkompetens. Paketen hade ju legat där i en, eller nästintill en hel vecka vid det laget.

Idag var det bara skrivbordsskivan med paketvikt på 50 kilo (!) som listades som försenad. Inga leveransbesked för de andra två kollina dock.

Ringde UPS i förmiddags igen för att se om det fanns nya besked och fick slåss ännu mer med datorhäxan för att kunna tala med en människa. Snubben jag fick snacka med sa dock - lite sådär passivt aggressivt, som att han avskydde sitt jobb - att idag skulle två av kollina levereras, (ett med benen till skrivbordet och 30 kilo paketvikt (!) och ett till med VESA-armarna utgår jag ifrån (7 kilo vikt), men att det fortfarande inte fanns någon information om det sista kollit (det största). Bara att det förmodligen inte fått plats på något av fordonen, då nyanlända paket får automatisk förtur över redan försenade (!!!). Vilket är helt jävla skitidiotiskt. Hur länge ska jag vänta på att få mitt paket då om det ständigt skjuts framåt såhär frågade jag. Inget svar på det fanns.

Benpaketet har jag inte sett röken av på hela dan, tekniskt har de ca 40 min från skrivande stund att affektuera leverans men det blir väl inte av. *ASTERISK: Det mindre paketet försökte de aldrig leverera alls. Kontaktade mig aldrig, körde bara direkt till utlämningsstället, jävla fasoner. Jag har ju för fan betalt för hemleverans juh! Var väl samma med de andra två kollina jag fick hämta på söndagen. Har varit med om likadant förut när jag beställt Apple-prylar, det sägs att de levererats men körs istället direkt till uthämtning. Minns dock inte om detta var UPS, eller kanske Schenker. Postnord brukar dock konstigt nog sköta sig på denna fronten iallafall... lol

Ringde igen strax före 17 för att klaga på att de aldrig försökt kontakta/leverera mitt paket. Unga trevliga tjejen jag fick snacka med skrattade när jag sa att jag redan angett mitt kollinummer till datorhäxan, och sa att det registreras tyvärr inte i systemet. Vilket guldsystem de verkar ha! Så jag fick ange det på nytt, och hon beklagade att föraren inte kommit med leveransen. Hen såg väl bommarna in till området och körde bara vidare typ...

Sades återigen att benen skulle vara ute för leverans och att de hade fram till 19 på sig att affektuera privatkundsleveranser (är nu kvart i; inget paket i sikte), och påståddes att det är brist på förare pga sjukdom. Är väl koronan som härjar igen kantänka.

Så det är tydligen därför min bordsskiva är försenad. Sas dock att den skulle komma imorgon (någon gång under dagen; gick inte säga/bestämma när. 09:00-19:00 suck.) Fan tro't dock! lol Inget verkar ju klaffa som det ska för det här skitföretaget**.

**: Ej inkluderat den senaste tjejen jag snackade med, som lyckades med att både vara trevlig och ha besked att ge. Hon förtjänar en bättre arbetsköpare!

PS: Nästan 19:00, och ingen leverans. Ingen kontakt. Tjohoooo.......... *suck*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lembritt:

Alla bilister som inte accelererar på påfarter till motorväg. Ligger och segar i 60-80 km/h när man ska ut på en 110-väg. Sedan blinkar dom och svänger ut och förväntar sig att dom som kommer i 110 ska hinna byta fil...

Man svär lika mycket när man hamnar bakom en och kör ett fordon som inte är störande övermotoriserat. Antingen tvingas man göra likadant eller så måste man krypa fram så att man får en stor lucka och sedan gasa så att kolvarna eller vevstakarna nästan tittar ut ur blocket.

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Alla elbilsägare som krypkör på landsvägar. Är väl livrädda för att det drar ström...

Haha! Guilty as charged! Tonårsdöttrarna klagar sedan december på att jag gubbkör numera. Dock ligger jag aldrig under tillåten hastighet. Ironiskt att jag aldrig haft en kraftfullare bil samtidigt som jag aldrig kört mer som en gubbe...

Typo
Permalänk
Inaktiv

Sagan om Skrivbordets Framkomst fortsätter!

Inte nog med att inget tydligen kommer levereras idag, utan istället på torsdag, så kommer mina skrivbordsben kanske/sannolikt/helt säkert INTE levereras ens då, då de nu listats som "försenade", trots att de inte var "försenade" igår!

Fucking ofattbart helt enkelt! Allt skulle ha levererats den femtonde ursprungligen. Är ju helt tydligt nu i efterhand att jag borde skjutit upp hela mitt liv till varje pris tills jag emottagit leveransen på ursprungsdatumet istället för att flytta leveransen, då de är helt jävla puckade och inkompetenta där borta. Hur FAN kan de fortsätta prioritera nyanlänt över sånt som redan blivit liggande flera dagar?!??!!!??!!!???? Förefaller totalt obegripligt för mig. Kommer jag ens få mitt skrivbord den här veckan nu eller? Verkar ju fan inte så, om de säger att paketet inte körs ut på vare sig torsdag eller fredag! Jävla förbannade skitarsle till företag alltså!

Och ingen utväg har man heller. Kundtjänst har ju enligt uppgift inga påtrycksmedel, och jag som BETALANDE KUND har det ju inte heller!

Fy fan alltså. Dra åt helvete med det där jävla UPS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon132576:

Sagan om Skrivbordets Framkomst fortsätter!

Inte nog med att inget tydligen kommer levereras idag, utan istället på torsdag, så kommer mina skrivbordsben kanske/sannolikt/helt säkert INTE levereras ens då, då de nu listats som "försenade", trots att de inte var "försenade" igår!

Fucking ofattbart helt enkelt! Allt skulle ha levererats den femtonde ursprungligen. Är ju helt tydligt nu i efterhand att jag borde skjutit upp hela mitt liv till varje pris tills jag emottagit leveransen på ursprungsdatumet istället för att flytta leveransen, då de är helt jävla puckade och inkompetenta där borta. Hur FAN kan de fortsätta prioritera nyanlänt över sånt som redan blivit liggande flera dagar?!??!!!??!!!???? Förefaller totalt obegripligt för mig. Kommer jag ens få mitt skrivbord den här veckan nu eller? Verkar ju fan inte så, om de säger att paketet inte körs ut på vare sig torsdag eller fredag! Jävla förbannade skitarsle till företag alltså!

Och ingen utväg har man heller. Kundtjänst har ju enligt uppgift inga påtrycksmedel, och jag som BETALANDE KUND har det ju inte heller!

Fy fan alltså. Dra åt helvete med det där jävla UPS.

Fortsätt gärna att uppdatera. Riktigt kul att se dig spotta och fräsa av ilska!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av lindahlj:

Riktigt kul att se dig spotta och fräsa av ilska!

Så du tycker att andras besvikelse och frustration är underhållande?

Du måste förstå att detta är verkligt, att jag är en riktig människa som redan har tvingats tillbringa två hela dagar fast hemma och inte kunnat göra någonting för att jag måst barnvakta ett paketleveransföretag som dels inte kan säga ungefär när de ska komma, och sedan inte ens gör det? Också, att jag fått skjuta på andra saker och drabbas av depression pga upprepade besvikelser. Jag kan inte hantera gigantiska försändelser som väger 30/50 kilo, utan är helt utlämnad till deras förbannade inkompetens och godtycke.

Mina inlägg är inte någon dokusåpig underhållning typ Paul-bröderna på youtube eller så, detta är inte på något som helst sätt eller vis roligt, alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon132576:

Så du tycker att andras besvikelse och frustration är underhållande?

Du måste förstå att detta är verkligt, att jag är en riktig människa som redan har tvingats tillbringa två hela dagar fast hemma och inte kunnat göra någonting för att jag måst barnvakta ett paketleveransföretag som dels inte kan säga ungefär när de ska komma, och sedan inte ens gör det? Också, att jag fått skjuta på andra saker och drabbas av depression pga upprepade besvikelser. Jag kan inte hantera gigantiska försändelser som väger 30/50 kilo, utan är helt utlämnad till deras förbannade inkompetens och godtycke.

Mina inlägg är inte någon dokusåpig underhållning typ Paul-bröderna på youtube eller så, detta är inte på något som helst sätt eller vis roligt, alls.

Jo det är det. Som gubbe borde du ju ha tålamod, ta besvikelsen med stoiskt lugn och inte gå upp i limningen av att ditt datorbord dröjer. Det är ju bara ett datorbord. Be dem skicka grejerna till ett upphämtningsställe och hämta allt i samma veva så slipper du lida i flera dagar och bli deprimerad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon132576:

Så du tycker att andras besvikelse och frustration är underhållande?

No offence, men hela tråden bygger typ på detta samt igenkänning(shumor)/vi sitter i samma båt etc. etc.

Ju mer målande och personligt desto mer underhållande, och du var ganska duktig på det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon132576:

Mina inlägg är inte någon dokusåpig underhållning typ Paul-bröderna på youtube eller så, detta är inte på något som helst sätt eller vis roligt, alls.

Som @Levan skriver är detta en rätt humororienterad tråd som ofta har inlägg om mindre saker som folk känner sig gnälliga över. Det är rätt skönt att se att det inte bara strular till sig för en själv, samt att andra stör sig på liknande saker som en själv

En lite mer seriös tråd om man bara vill skriva av sig finns ju dock:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/864715-sur-ledsen-gale...

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av e1m1:

Som @Levan skriver är detta en rätt humororienterad tråd som ofta har inlägg om mindre saker som folk känner sig gnälliga över. Det är rätt skönt att se att det inte bara strular till sig för en själv, samt att andra stör sig på liknande saker som en själv

En lite mer seriös tråd om man bara vill skriva av sig finns ju dock:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/864715-sur-ledsen-gale...

Det finns en hyfsad UPS-tråd också, vars innehåll föga förvånande till stor del består av "synpunkter" på deras leveranskvalitet.

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1177250-dalig-service-...